een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:15

Fiffill schreef:
Precies, sommige dingen zul je niet veranderen. Ik heb gewoon geluk dat ik eigenlijk op bijna geen enkele plek (overtollig) vet heb zitten, alleen nog wat op mijn buik, maar dat is er best makkelijk af te krijgen. Dat zit gewoon in de familie. Maar sommige dingen moet je gewoon accepteren.
Mijn benen zijn ook niet supermegadun (komt vooral door de spieren), maar daar ben ik juist blij mee! Ik vind van die dunne sprietjes onder zo'n kort broekje uit totaal niet mooi of vrouwelijk.

Loes, ik zie geen onderbuik? :+ Ziet er toch mooi slank uit!

Wat is een 'kampioentje' trouwens? :=

Kampioentje is een vierkant broodje met pitjes/zaadjes :)

Fenrir

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:15

Ahh die ken ik wel, wist niet dat dat zo heette :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:16

Ik heb meer vetjes boven mn navel.. En dan hangt mn navel zo naar beneden, onderbuik heb ik eigenlijk niet. Vind het best storend, maar geen idee of je die daar weg krijgt.

Ik heb zin in een broodje van de bakker bart.. Hihi.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:17

Destino schreef:
Wow je hebt echt een mooi figuur Loees! :) <3
Jij hebt ook ietsje lovehandles ofniet? (Niet storend trouwens!! )

Jaaa dat moet er dus af! Ik heb idd lovehandles en zijkant is gewoon te vettig! Ik wil dat die heupbotten wat meer uitsteken en minder lovehandles!

Destino

Dat is apart Corien, meestal hoor je het andersom!
Ik heb juist onder/rondom mijn navel een klein beetje vet, verder is mijn buik plat :j

SteffiiY

CCCCC schreef:
Ik heb meer vetjes boven mn navel.. En dan hangt mn navel zo naar beneden, onderbuik heb ik eigenlijk niet. Vind het best storend, maar geen idee of je die daar weg krijgt.

Ik heb zin in een broodje van de bakker bart.. Hihi.

haha, ik heb juist onder me bh beugel tot me navel een superstrak wasbordje(tegen blokjes aan) en vanaf me navel naar beneden een zwemband :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:18

Loesss schreef:
Destino schreef:

Jaaa dat moet er dus af! Ik heb idd lovehandles en zijkant is gewoon te vettig! Ik wil dat die heupbotten wat meer uitsteken en minder lovehandles!

Hoe ga je dat doen dan, dan ga ik dat ook proberen :') !

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:18

Lees nu zelf nog een keer wat daar staat... "ik wil dat de heupbotten meer uitsteken" 8)7 dat meen je toch niet, hartstikke zonde! Gratenpakhuis vindt niemand mooi. Ik vind dat je een heel mooi figuur hebt, nu al :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:19

Goeiemorgen!

Mijn figuur is wel in balans, heb alleen hele brede schouders! Maar daar kan ik niets aan doen :)).

Destino / Chantal had een huilbui :(:). Vervelend dat ze zo boos reageerden. Hopelijk zijn ze de volgende keer wat vriendelijker!
Loes heeft goed gesport! Ik vind better belly er soms wat maf uitzien, in mijn sportschool wordt je hele buik ingepakt in huishoudfolie en daarover nog die band. Alvast veel plezier op Texel :).
Marijkjuh (Marijke?), ik vind je eetlijstje wel erg streng hoor, vooral omdat je zoveel hebt gesport met zo'n klein beetje eten. Nog wat zuivel en koolhydraten toevoegen?

Ik heb trouwens erg lekkere crackers ontdekt! Waldkorncrackers. Zit heel veel smaak aan en erg lekker met een plakje kaas. Hier worden ze verkocht bij de Poeisz (eigen merk), kweenie of dat in de rest van het land te verkrijgen is.

Mijn spieren, met name buik, zijn gisteravond flink aangepakt zeg. Halfuur buik- en beenspieroefeningen, met gewichten enzo. Auw! En de balance die ik daarachter aan heb gedaan was ook loodzwaar. Had het drie weken niet gedaan en toen direct nieuwe, zware les! En ik wil het dan direct ook perfect doen :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:20

Corien, hoeft niet slecht te zijn he!! Bruin bolletje met lekker gezond beleg

Wij hebben thuis ook altijd echte bakker bart bolletjes! Witte en bruine. Lekker!!

Mooi figuur loes!! Alleen meer heupbotten uitsteken?? Dat vind ik meer wat voor anorexia
meisjes..

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:21

Loesss schreef:
Destino schreef:

Hoe ga je dat doen dan, dan ga ik dat ook proberen :') ![/quote]

Hahah nou ja niks specifieks, gewoon minder eten en meer sporten :P!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:21

Ja vind ik ook, vind je een prima lichaam hebben zo :j

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:22

Ik vind je figuur zo juist heel mooi Loes. Uitstekende heupbotten vind ik een beetje eng. :=

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:22

Plien91, die kennik, zijn idd heeeeeel lekker! Wel heeeulll veulll kcal voor een cracker, dus als tussendoortje niet zo'n best idee :)!

Nee joh MJ, ik vind dat echt wel mooi nog hoor!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:23

Ik vind het ook raar idd.. Misschien stamt dat nog van mn 'dikke' periode af. Weet 't ook niet! Ach ja, een vriendin van me heeft bredere heupen dan ik, maar verder wel slank.. Beetje het figuur van Chantal denk ik, maar dan nog erger. Dan voel ik me altijd zooo onvrouwelijk, naast haar!

Ik wil dat docentje komt, dan eindgesprekje.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:24

@ Fiffil, ik kan wel begrijpen dat ze iets meer lovehandles af wil :) Komt misschien omdat ik die zelf ook heb en dat gewoon irritant is bij broeken/bikini's etc.

Plien, goed gesport! :)
Die crackers klinken goed :D !

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:25

CCCCC schreef:
Ik vind het ook raar idd.. Misschien stamt dat nog van mn 'dikke' periode af. Weet 't ook niet! Ach ja, een vriendin van me heeft bredere heupen dan ik, maar verder wel slank.. Beetje het figuur van Chantal denk ik, maar dan nog erger. Dan voel ik me altijd zooo onvrouwelijk, naast haar!

Je bent niet onvrouwelijk hoor :(:)
Denk dat je vriendin ook wel onzekerheden heeft!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:26

Marijkjuh schreef:
Ik ga zo even bijlezen, maar ik zal eerst even m'n eetlijstje voor vandaag delen :) Gister had ik trouwens zo'n slechte dag, ik heb echte mega ongezond gegeten, maar het was echt zo lekker :oo

Vandaag:

O: 2 Volkoren boterhammen, 1 met honing, 1 met 20+ kaas en komkommer
T: Rauwe worteltjes
L: 2 Volkoren boterhammen, 1 met 20+ kaas en komkommer en 1 met wat zoets/pindakaas enz.
T: Kiwi en appel
A: 2 koppen zelfgemaakte vegetarische erwtensoep
T: ?

Beweging: 30/45 min. wandelen met pony, 35/45 min. trainen paard, 60 min. Zumba, 30 min. cardio

Ik kom nu alleen met calorieën nog niet eens op 900, beetje weinig, maar misschien wel een goede compensatie voor het teveel eten van gister.
ik zal toch wel 1400 kcal gaan eten hoor. Met balansen moet je niet zuinigen op de kcal. Maar gewoon de beste keuzes maken en super gezond eten. Vooral met je sport is 900 echt wel te weinig!!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:26

Afbeelding

Dit vind ik echt mooi!

Aah dat zge ik ook weleens tegen mensen, het nadeel van beginnen met afvallen is gewoon dat het nooit meer goed genoeg is. Ik begon met 76 en toen dacht ik echt van: als ik 65 weeg ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Toen wilde ik toch wel 60. Toen toch wel liever 57, toen 55, nu 53 :)!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:28

Dat vind ik ook mooi Loes! Weet alleen niet of dat haalbaar is qua heupen?
Maar je kunt het proberen :j .

En dat is ook zo! Je wil altijd meer perfectioneren :j

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:29

Afbeelding

Oook mooi!

Haha nee hoor, maar kijk ik heb nu al ruim een halfjaar niet echt gesport, dus ik weet gewoon dat het velen malen strakker kan! Het hebben van een eigen auto is ook niet bevorderend!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:31

Destino schreef:
CCCCC schreef:

Nee, die is zoooooo tevreden met zichzelf. Straalt ze ook uit hoor, vind het niet zo gek dat zij alle jongens aantrekt. Snap ook niet hoe ze 't doet hoor :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:31

Zeker mooie plaatjes, alleen ik heb al geaccepteerd dat ik nooit zo kan worden.
Op mij 15e had ik al beginnende lovehandles, terwijl ik toen echt mager was.. (Maat 32/34 :+ )
Dus dat zit er niet in!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:34

Maar dat vind ik wat anders dan uitstekende botten! Haha

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:38

CCCCC schreef:
Destino schreef:

Nee, die is zoooooo tevreden met zichzelf. Straalt ze ook uit hoor, vind het niet zo gek dat zij alle jongens aantrekt. Snap ook niet hoe ze 't doet hoor :')

Ja joh :') ?
Maar dan is ze wel mooi strak/slank enzo zeker :+