Ik wil zo graag een rand turqois

zeg maar bij zo'n schuine pony die ik nu ook heb...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janedieene schreef:Als ik het zou verven zou ik het sws donkerder doen denk ik, maar ik ben zo bang dat het er niet leuk uit ziet, en dan moet ik blijven verven, omdat je mijn natuurlijke haar kleur natuurlijk zo erdoor heen ziet, of valt dat nog wel mee?
JamieShanin schreef:Ik had een vraagje, hebben er hier mensen ervaring met Bleken van donkerblond haar, en dan verven met Manic Panic??
Ik wil zo graag een rand turqois![]()
Appelmoes_11 schreef:Ik vind Directions en Manic Panic beiden fijne merken
Ghostattack schreef:Is hier iemand die misschien de Color Bug kent? Ze zijn best duur, 20 euro, maar ik wil er eigenlijk wel 1 uitproberen. Helaas bijna nergens verkrijgbaarZe hebben de kleuren paars, roze en oranje en het werkt ook op donker haar.
Edit: hier voor 15 euro http://www.mhoom.com/webshop/hair/nieuw ... -roze.html
XxJustinexX schreef:Appelmoes_11 schreef:Ik vind Directions en Manic Panic beiden fijne merken
ik zeg toch ook niet dat manic slecht is? iemand vraagt om een tip en die geef ik gewoon.
Ik vind persoonlijk directions gewoon beter, ik heb me haar nu al zooo vaak geverfd, en heb gewoon uit mijn ervaring ervaren wat ik fijner vind.
Alhoewel ik hier niet zo vaak kom, ik heb m"n haar laatst geverfd en ben er superblij mee!
weet niet meer hoe je ookalweer foto's plaatste
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VQFWO6ZT.jpg
XxJustinexX schreef:JamieShanin schreef:Ik had een vraagje, hebben er hier mensen ervaring met Bleken van donkerblond haar, en dan verven met Manic Panic??
Ik wil zo graag een rand turqois![]()
Ik had ook donkerblond, en heb me pony ook gebleekt (geblondeerd met blondeerpoeder en 9% waterstof, vriendin is kapper dus die heeft dat aangeraden), en de rest van mijn blonde gedeelte, als je het niet heel vaak doet is het niet zo heel erg. Het hoeft voor turqoise ook niet superlicht, dat is wel makkelijk, want anders kan het zijn dat je haar zo dood is dat het amper pakt.
Mag ik een tip geven? Koop Directions verf van La Riche! ik heb ook een hele tijd manic panic gebruik, en ging op zoek naar iets beters, en La riche is perfect!
Blijft langer zitten, vervaagt veel minder snel en is gewoon mooier. Je kan me altijd pb'en als je vragen hebt.