De kleren van mijn man zijn werk hoeven niet gestreken te worden. En thuis de t-shirts en zo worden hier gewoon even uit geklopt en zo opgehangen... Ben niet zo'n strijk mens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
De kleren van mijn man zijn werk hoeven niet gestreken te worden. En thuis de t-shirts en zo worden hier gewoon even uit geklopt en zo opgehangen... Ben niet zo'n strijk mens
die ligt nu lekker te slapen op de bank naast mij
ze voelt zich nog steeds niet lekker helaas maargoed ik ga eerst die kuur even aankijken en traumeel ophalen. als dat niet aanslaat ga ik kijken met vriendliefje wat we gaan doen. iemand vraagt zowiezo vandaag nog voor mij aan een andere arts wat die ervan denkt

Mistic schreef:[***], wat een verhaal. Wat fijn dat de "zonnebank" niet meer nodig is. Wessel is er helaas net onder gegaan. Hij heeft een masker opgekregen, maar vindt dat helemaal niets. Sinds dat ding over zijn hoofdje zit ligt hij niet meer stil.
Ninita schreef:Ik strijk wel, vind het er echt niet uit zien als er kreukels in een trui of broek zitten. Alles gaat ook direct vanuit de wasmachine op het droogrek maar dan nog.. ja ben echt een zeikerd op dat gebied, I know
Rompers en onderkleding niet hoor maar de rest wordt allemaal gestreken.
geeft niks hoor

.