Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind kleren-winkelen sowieso al niks en met Lyme al helemaal niet. Maar ze hebben geen online winkel.. Naar andere sites heb ik wel zitten kijken en daarmee kwam ik bij Lesara uit, maar ik moet bepaalde stoffen hebben anders zit het niet fijn (knieën zijn echt super gevoelig) dus dan toch maar zo.. Maar ik stel het dus wel al maanden uit
Positief is wel goed!

Het blijft een verschrikkelijke winkel. Heb ook echt maar één broek gevonden en verder niks.. Ja een fluffy kleed voor de cavia's

vandaag niet genomen om te kijken of dat helpt: ja

Ik krijg dat vaak zomaar of van bepaald eten. Lijk soms net zwanger terwijl dat toch echt niet kan
Het ging zo goed dat ik voor het eerst in bijna een jaar een heel rondje wilde rijden, maar de twee paden die ik heb geprobeerd zaten heel veel dazen dus daar was Mel het niet mee eens. Ze had helemaal gelijk dus ik heb het vrij snel opgegeven, we waren toch al een heel eind en het moet voor haar natuurlijk ook leuk blijven!
Dat rondje zou dus zeker weten ook gekund hebben, de volgende keer probeer ik gewoon een andere route. Ik krijg zo echt wel hoop dat we deze zomer nog in het bos terecht komen
Ze was zelf ook super blij, dat is zo heerlijk om te zien!

Heeerlijk joh!
Ik doe ook wel eens dingen die over mijn grens gaan, maar soms is het de pijn gewoon hartstikke waard!
Het gaat allemaal wel super langzaam, maar het wordt steeds duidelijker dat het wel echt vooruit gaat!
Mel's eigenaar heeft gezegd dat hij een hindernis voor ons gaat maken dus dan kan het wel vaker!
- niet te hoog.
Maar het is wel gewoon zo dat het veel langzamer gaat dan we (ook de arts) hadden verwacht toen we met de medicijnen begonnen. De laatste maanden gaat het inderdaad wel vrij snel, dus daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee!
Ik denk 20 minuten en daarna 10 minuten gestapt. Ik reed weer op een heel leuke pony en de instructrice zei dat het er heel netjes uit zag dus dat is ook fijn!