@Marshaha: zou ik je ook mogen mailen om eventueel een ontwerp te maken voor mijn tattoo? Kan ook via de mail van de website als je dat wilt. Dat zou wel leuk zijn.
Ik ben geinspireerd door vrienden die 3 silhouetten van vogels op hun arm hadden, en mijn vriend is van de tatoeages. Ik wil 4 silhouetten van vogels op mn schouder en arm.
Ik vind het alleen moeilijk te kiezen wat voor silhouetten ik wil. Ik vind deze wel heel mooi.
Kan iemand me misschien een indicatie geven van hoeveel zoiets gaat kosten? Ik heb namelijk echt geen flauw idee. Elke vogel wil ik ong 6 cm breed laten zetten.
Ik ben dit topic aan het doorlezen en ben echt onwijs stoked geworden. Ik ga vanmiddag naar de tatooshop Snakebite in Almelo, eens vragen hoeveel t gaat kosten enzo, aangezien ik nu geen baan heb moet ik eerst wachten op geld. Maar ik wil m eigenlijk volgende week vrijdag zetten voor de verjaardag van mn vriend als verrassing. Dilemma!!
apincy
Geplaatst: 13-04-11 13:44
nou ik ben weer terug zal binnenkort foto plaatsen maar ik vind hem heel mooi geworden en vond t ook eigelijk niet echt pijn doen alleen t stukje wat precies op mijn bot was de rest voelde ik niet eens.
Missy_
Geplaatst: 13-04-11 13:55
Volgende week donderdag mag ik! Heb er eigenlijk wel zin in, denk dat ik tegen die tijd wel zenuwachtig ben Weet ook niet echt wat ik moet verwachten, is de eerste Hebben jullie nog tips wat ik van te voren kan doen ofzo?