Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:09

er zal denk ik dan wel laureth sulfate in zitten? dat is ook heel slecht voor je gezondheid,maar dit zit in alles en zonder dit kan je niet verkrijgen.
Dit zorgt ervoor dat het gaat schuimen namelijk.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:10

Yes to is juist goed.. er zitten ook geen sulfaten in, en dat breekt je haar letterlijk af....
Siliconen, het is niet heel goed het is niet heel slecht . Ik vermijd ze liever, ze maken je haar wat vettig en zwaar. Maar sulfaten... dat zijn echt slechterikken :D
Je haarschubben zitten vast"gelijmd" aan de haarschacht. En sulfaten lossen deze lijm op, dus daardoor wordt je haar heel stug en droog, je schubben breken af etc.
Je kan het een beetje opleuken door wat extra siliconen olie te gebruiken, het beste is om natuurlijke olien te gebruiken (argan olie bijv.) .

Beter wordt het iig nooit. Als je ooit eenmaal schade hebt aangebracht is dit onomkeerbaar (hoe erg de shampoofabrikanten je willen laten geloven dat ze het repareren :+ ) . Je kan het dus alleen "verhullen" met olie (siliconen olie of natuurlijke olie).

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:11

De l'oreal (de bovenste roze) heb ik ook en kost een eruo of 8, erg goed spul! :j

pantuf

Dames is dit wat???

De weave is gemaakt van Indian hair van 100 gram. Dit is vergelijkbaar met 125 - 130 extensions.

Voor het bevestigen wordt een 2 mm spoortje rubber in je haar geplaatst. Hierover wordt een 2 mm lintje geplakt, het geheel wordt zo dicht mogelijk tegen je hoofdhuid aan genaaid. Hieraan wordt de hairweave genaaid.
Het rubber zorgt ervoor dat de basisrand elastisch blijft en zo geen enkele schade kan veroorzaken in je eigen haar. Het rubber zal met je hairweaves mee naar beneden groeien zonder dat je last krijgt van jeuk, irritaties of klitvorming. De verlenging is onzichtbaar voor anderen, zodat je je haar op alle mogelijke manieren kunt dragen, van hoge staart tot strak achterover.

Na 3 maanden wordt het rubber uit je haar verwijderd en kan de weave desgewenst opnieuw geplaatst worden.

Mocht je haar te kort zijn voor 2 banen, dat wil zeggen, je hebt de nekharen te kort om deze mooi op te vullen, dan moet er een 3e baan in de nek geplaatst worden.
Voor deze optie is een haarverlenging alsnog mogelijk, tegen een meerprijs van €50,-. (Dit alleen als je eigen haar in je nek korter is dan 8 cm)

Odysseus

wat jij al zegt shantal... vooral laureth sulfate is een goede schadelijke....
Maar alle sulfaten zijn geen lieverdjes voor je haar.

Evenals alcohol, droog ook je haar uit. Zit helaas wel weer ook in alles %) Daarom gebruik ik zo min mogelijk haarlak en vooral mousse want dat zuigt je hele haar echt leeg :')

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:15

Ten eerste goede shampoo en een deep conditioner, geen chemische zooi. Vaak zijn de spullen die door mensen met kroeshaar gebruikt worden erg goed is mijn ervaring. Dus Taliah Waajid, Qhemet, mixed chicks enz.
Haar wassen, handdoekdroog, dan conditioner er op en zo'n douchekapje eroverheen, handdoek eromheen doen en dan een half uur tot een uur onder een droogkap of zo'n opblaasdroogding (geen idee hoe het heet hahaha) zitten. Schubben zouden open gaan door de warmte en stoffen opnemen. Dan uitwassen en als laatste koud water gebruiken waardoor de schubben weer sluiten. Ik heb altijd megadroog haar, maar na een tip van een vriendin doe ik nu dit. Mijn haar is echt veel minder droog, maar het is een werk. Ik doe het niet altijd onder de droogkap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:16

Focussed, ben je kapper?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:18

cloek@ het is een mooi systeem heb het zelf ook een jaar gehad, maar ik mocht elke maand terug om het omhoog te laten zetten.
En het klitten wel, moest een hoop moeite doen om het een beetje klit vrij te houden maar op ten duur hou je het niet tegen.
Zit die zaak toevallig in Rotterdam?
Zoja, dan zou ik daar niet heen gaan,want ze gebruiken geen echt haar en zijn enorm duur.
En als zij een fout gemaakt hebben, dan moet je daar zelf voor opdraaien als je een nieuwe mat wil.

Focus@ idd, ik noemde er 1 maar zo zijn er nog veel meer.
En sowieso staat alcohol erom bekent dat je uit droogt, en dan maakt het niet uit wat voor alchol ;)

pantuf

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:22

Thnx voor de info, zit op vakantie veilingen te kijken en kwam deze tegen.
Is in Deventer dus gaat hem niet worden is niet erg dichtbij namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:23

dan rijd je veel mensen voorbij denk ik chloe :)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:24

Ja precies haha
Ga ik ook niet doen, net ff gekeken waar het lag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:25

zijn vast wel salons in de buurt bij je. Misschien weet hier in het topic iemand wat voor je

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:25

Nee dan zal ik het zeker niet doen, want als je haar net zo hard groeit als de mijne dan mag je ook elke maand terug, en aangezien er nog niet veel zijn die met deze methode werken.
Voor de rest is het idd niet echt schadelijk voor je haar, alleen dat je de dooie haren erin blijven zitten wat op ten duur gaat klitten dan.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:27

Wacht nog op mail terug van me kapster ben erg benieuwd haha.

Nu vind ik mijn haar niet snel groeien maar je zul zien dan wel.

Ga ook vakantie veilingen in de gaten houden, staan elke keer nieuwe op wie weet binnenkort in de buurt.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:33

Ok kijk aan wie weet is dat wat.

Sowieso heb je misschien kans als je extensions in heb dat je haar iets beter gaat groeien omdat het dan niet over je schouder scheurt waardoor de punten splijten.
En als je extensions heb dan komt je eigen haar daar tussen te zitten voor ''bescherming''.

Daar staan soms ook leuke dingen op ja.

Weet niet of je wax extensions wat vind en of zoetermeer dicht in de buurt is?
Anders kan ik echt nikita aanbevolen, ze is goed heeft mooi haar en niet duur.
En als je 4 of 5 stempels bij haar spaart (zit je zo aan met 2 x ) dan krijg je dacht ik 20 extensions gratis.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:35

UHm ik woon in Steenbergen, zal eens kijken.
Ben een topografisch ei! haha
En wat kost dat bij haar?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:37

haha ik weet ook niet waar dat ligt.
zoetermeer ligt tegen den haag aan.

Ik betaalde voor 120 stuks 240 euro en dan had ik 50 of 60cm , en ze knipt het ook nog in model.

voordeel is trouwens dat ze 4 tot misschien 6 maanden kunnen zitten, en dat je maar 2x er heen hoeft.
voor erin te zetten en eventueel eruit.

youhoe 1000 berichten *\o/*
Laatst bijgewerkt door shantal op 10-11-11 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:39

Uhm uurtje rijden....
ZO lang hoef ik niet haha
Mijn haar is van achter kort (Kan net een klein staartje)
En van voren is het langer.

Von doet jou vriendin ook andere? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:42

nope, die doet ook met waxjes

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:43

Sorry bedoel andere mensen :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:43

ja is wel lang rijden dan.
dat maakt denk ik niet uit voor extensions

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:52

chloek schreef:
Sorry bedoel andere mensen :+

hihi ja natuurlijk, ze is kapster

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:57

Oh vandaar, dacht al die doet dat "zomaar"...
Vond het al zo knap hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:59

Hihi nee ze doet het vaker. Ben echt heel benieuwd!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:01

Ik ook!
Heh jammer in Utrecht heb je ze nog niet toch?