Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 12:17

Ik moet vandaag ook lopen, Fann. Ik twijfel nog... Ik ga iig eerst het dorp ff in om een broodje te halen en chocolademelk! Daarna kijk ik verder :D
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 01-12-10 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 12:28

Sakkia: dat is mooi :D

Bom: goed nieuws!!! Wat leuk :))

Wen: door het raam ziet het er prachtig uit inderdaad!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 12:32

Sas da's makkelijker gezegd dan gedaan... je er niet druk over maken. Heb je het nog over stoppen met de pil gehad?

Brrrrr het is echt heul koud :brr: net even boodschappen gedaan maar het is niet fijn om buiten te zijn :n je neus vriest er bijna af :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:15

joehoe Bom *\o/* Jij wel!!!
Sak, gelukkig klinkt het niet verontrustend, zijn er geen andere opties, kan mij voorstellen dat het niet prettig voelt.
Mirkim: ik moet vandaag lopen? :') Ik denk dat ik maar mijn WII balanceboard uit het stof ga halen. een lesje aerobicen dan maar.

Zo, ik ga lekker mijn bammetjes op eten, even mijn aantekeningen doorlezen en dan hup het gesprek in! :) Daarna wordt het duimen dames! :j

Mirkim

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:32

ik zag mijn moeten ook al staan, Fann... :)) Oh men... echt ernstig! :D Ik heb dus over 1,5 week die run van 5 km op Ameland, mijn snelste tijd wordt het sowieso niet, maar ik wil hem natuurlijk wel uitlopen, dus ja... ik moet toch van mezelf een klein beetje. Maar brrrr... ik bevries haast buiten. Ik heb een redelijk hoge pijngrens, maar een hele lage kougrens (bestaat dat? :D) :=

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:38

Hahaha, dus je hebt m toch zover Bomm? :)) Geweldig! Benieuwd welke t wordt!

Fann, sleeën met je shetter is zó leuk! Vorig jaar ook gedaan, hopelijk vant weekend weer!
+:)+ SUCCES! +:)+

You can do it Mirkim!!! *\o/* Gooooooo!

Hoop vanmiddag ff rondje te hollen, straten zijn redelijk droog gewaaid, dus da's nice!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 13:58

Fanneke schreef:
Ach zo Pebblesther, du gehst auh zum Weihnachtsmarkt! Das is toll, wie viel Tagen gehen sie? Wir reden Deutsch jetzt die ganze Tag?

Merk dat Duits mij echt in de steek aan het laten is. :+ Vroeger ging het een stuk makkelijker. :)
Haha :P Ich gehe nur ein tag. Wir gehen ein abend und dan sind die geschäfte geofnet bis zu 0.00 uhr.

hetbommeke schreef:
Esther, gehst du auch deine Geldbörse lehren ins Deutschland oder nur Gluhwein trinken? Dann geht es nach Hause fahren im schein auch besser :+

Iemand ervaring met een loopband thuis? Zo ja, maakt hij veel lawaai, bevalt hij en welk merk? Ben even een marktonderzoekje aan het doen ;) om manlief te overtuigen :o Die is voornamelijk bang dat ze aan de andere kant van de straat onze loopband :D
Ich gehe nicht zu viel kaufen denke ich. Nur ein bischen gucken und vieleicht ein bischen kaufen. Und Gluhwein liebe ich nicht (whaha weet niet of ik het zo letterlijk kan vertalen maar gluhwein hou ik niet van :=).

En ik heb geen ervaring met een loopband maar persoonlijk lijkt het mij maar niks. Ik loop liever gewoon buiten, gaat de tijd wat sneller als je ook wat dingen ziet onderweg enzo. Maar voor in de winter is het misschien wel makkelijk :)

Ik heb gisteren nog 5 km hardgelopen. Vond het wel meevallen met de kou eigenlijk. Vind het om nu te fietsen kouder dan om te lopen.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:05

Jaan en Mirkim, laat even weten hoe het ging. Dan weet ik of ik ook ga lopen :') En vooral wat hadden jullie aan?
Ik zit er ook mee Mirkim, ik heb zondag een 5km run staan. Ik word gesponsord én het is voor het goede doel, en heb daardoor nog extra drang om te lopen. Ik wil beide niet teleurstellen, ik hoop er ook een beetje op, dat het wordt afgelast. ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:48

Nou, ben net ff broodjes wezen halen voor mijn collega en mij en het was echt :brr: vooral met wind tegen sprongen de tranen me in de ogen en bevroren direct weer... :=

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 15:24

hihi wenk, bevroren tranen :P
Maar het is wel mooi weer :j doe me dan toch maar dit hoor in plaats van de sneeuw!
:brr:

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 15:57

Hier is het al betrokken hoor... :j Geen blauwe lucht meer te zien, helaas...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:12

Hier is het nog steeds schitterend weer hoor.

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:20

hier voelt het als -15, en is alles spekglad... ik gooi het hardlopen dus op een laag pitje, en mijn werk voor de academie op een hoogpitje. wie weet heb ik dan als het weer wat mee zit wel tijd om te rennen op zijn minst ;)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:33

*Hallo allemaal!*

Ik kom even weer binnen vallen! Lang geleden heb ik ook regelmatig mee gekletst in dit topic, inmiddels al weer een paar maanden geleden. Toch ben ik nu het hardlopen weer aan het oppakken.

Vandaar dat ik graag weer mee wil kletsen om weer wat extra gemotiveerd te worden! Heb vandaag ook al even gelopen, 3x4min met pauzes van 2 min wandelen. Al met al nog een 15min doorgewandeld nadien. De hond ging mee, we zijn naar het bos gegaan. Heerlijk!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:36

Waar woon jij dan KDS?

Hier is het heel mooi droog weer :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:42

Hier is het ook erg koud (drenthe) maar niet spekglad, lopen is daarom gelukkig wel te doen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:44

Nee het is hier tussen Groningen en Leeuwarden ook helemaal niet glad, maar goed ik ga ook niet lopen :+

Ik wil dat mijn lichaam weer helemaal rustig is voordat ik weer ga lopen :j Straks val ik ergens om en dan heb ik een probleem :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:49

Hier (in het midden van NL) ook niet echt glad hoor, zolang je tenminste niet te ver uit de bewoonde wereld gaat...

KDS, haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt... ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:58

Fanneke schreef:
Jaan en Mirkim, laat even weten hoe het ging. Dan weet ik of ik ook ga lopen :') En vooral wat hadden jullie aan?

Ik ga niet meer.....Ben net uurtje op stal bezig geweest en t stormt hier nu echt bijna en da's auw! Dus ben ook een mietje! LY) (vandaag dan iig :o )

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:11

Sakkia, gelijk heb je, je lichaam moet 't wel aankunnen. Het is niet verstandig om 't te overvragen!

WenK, leuk gezegde!

Oef daar storm? Dat is niet prettig met deze kou! Wind is hier aardig gaan liggen, maar denk dat we nog wel een sneeuwbuitje krijgen, althans dat voorspellen ze.

Fanneke, ik had zelf een hardloop T-shirt aan, daarover een trainingspak en daarover heen een hardloopjack, met een band om m'n hoofd voor m'n oren. Ik had laatst gelezen dat laagjes over elkaar heen dragen, goed isoleert. ;)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:18

ik woon in het westen, maar het is hier vooral een kwestie van: de straten zijn gestrooid/schoongereden... maar ook zo ont-zet-tend druk, dat ik er liever niet over ga hardlopen, fietspaden die losliggen zijn veelal niet gestrooid en de wandel/fiets gebieden utieraard helemaal niet :S
Zou het strand niet glad zijn? dan ga ik daarheen ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:20

:brr: :brr: :brr: het loeit hier door de schoorsteen en net even met woef en waf een ieniemienie rondje gelopen want ook zij vonden het maar niks :n waren blij dat ze weer als een kleedje voor de openhaard mochten liggen. kheb t kkkkkkkkkkkouddddddddddd

en lopen op de band is voor mij alleen maar om de winter door te komen :j ik loop ook het liefst buiten. had me wel bedacht dat ik dan ook kan lopen terwijl de kinderen thuis zijn, ding komt op zolder, kunnen we allemaal ook daar lekker kijken naar de tv en mams werkt zich ook nog in het zweet :D

KDS dan ben je ook direct lekker uitgewaaid _O- Ik zou lekker windje mee lopen en terug de bus pakken :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:21

Hier wordt het ook al erg bewolkt. Voor mij zit het lopen er niet meer in denk ik. Hier zijn de stoepen en paden ook enorm glad.
Heb net mijn gesprek gehad, liep niet lekker. :n Was meer een orienterend gesprek, ik kreeg niet echt de kans mij te presenteren. Als ik door ben naar ronde 2, dan zou ik mij moeten presenteren en een assesment moeten doen, of ik daar bang voor ben. :+ Nee hoor laat maar komen! ;) Maar ja, eerst nog naar ronde 2.... Sh*t had echt gedacht dat het wat makkelijker had gegaan. :n

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:21

Bij ons is het strand 1 grote ijsvlakte...Maar goed, aan het water kan je gewoon lopen, da's tenslotte altijd in beweging en zal niet bevriezen ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:22

Ah, balen Fann! :(:)