Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jij wel!!!
Ik denk dat ik maar mijn WII balanceboard uit het stof ga halen. een lesje aerobicen dan maar.
Daarna wordt het duimen dames!
Oh men... echt ernstig!
Ik heb dus over 1,5 week die run van 5 km op Ameland, mijn snelste tijd wordt het sowieso niet, maar ik wil hem natuurlijk wel uitlopen, dus ja... ik moet toch van mezelf een klein beetje. Maar brrrr... ik bevries haast buiten. Ik heb een redelijk hoge pijngrens, maar een hele lage kougrens (bestaat dat?
)
Geweldig! Benieuwd welke t wordt!
Gooooooo!Fanneke schreef:HahaAch zo Pebblesther, du gehst auh zum Weihnachtsmarkt! Das is toll, wie viel Tagen gehen sie? Wir reden Deutsch jetzt die ganze Tag?
Merk dat Duits mij echt in de steek aan het laten is.Vroeger ging het een stuk makkelijker.
Ich gehe nur ein tag. Wir gehen ein abend und dan sind die geschäfte geofnet bis zu 0.00 uhr. hetbommeke schreef:Ich gehe nicht zu viel kaufen denke ich. Nur ein bischen gucken und vieleicht ein bischen kaufen. Und Gluhwein liebe ich nicht (whaha weet niet of ik het zo letterlijk kan vertalen maar gluhwein hou ik niet vanEsther, gehst du auch deine Geldbörse lehren ins Deutschland oder nur Gluhwein trinken? Dann geht es nach Hause fahren im schein auch besser
Iemand ervaring met een loopband thuis? Zo ja, maakt hij veel lawaai, bevalt hij en welk merk? Ben even een marktonderzoekje aan het doenom manlief te overtuigen
Die is voornamelijk bang dat ze aan de andere kant van de straat onze loopband
).
En vooral wat hadden jullie aan?
vooral met wind tegen sprongen de tranen me in de ogen en bevroren direct weer...

doe me dan toch maar dit hoor in plaats van de sneeuw!
Geen blauwe lucht meer te zien, helaas...

Straks val ik ergens om en dan heb ik een probleem
het loeit hier door de schoorsteen en net even met woef en waf een ieniemienie rondje gelopen want ook zij vonden het maar niks
waren blij dat ze weer als een kleedje voor de openhaard mochten liggen. kheb t kkkkkkkkkkkouddddddddddd
ik loop ook het liefst buiten. had me wel bedacht dat ik dan ook kan lopen terwijl de kinderen thuis zijn, ding komt op zolder, kunnen we allemaal ook daar lekker kijken naar de tv en mams werkt zich ook nog in het zweet 
Ik zou lekker windje mee lopen en terug de bus pakken
Was meer een orienterend gesprek, ik kreeg niet echt de kans mij te presenteren. Als ik door ben naar ronde 2, dan zou ik mij moeten presenteren en een assesment moeten doen, of ik daar bang voor ben.
Nee hoor laat maar komen!
Maar ja, eerst nog naar ronde 2.... Sh*t had echt gedacht dat het wat makkelijker had gegaan.