Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:17

MamboBeach schreef:
Was het zulk noodweer? Niets van gemerkt! :n

Gisteren een nieuwe jas en shirt gekocht van craft, zit megalekker! :j Clubtenue, ach, je moet wat! :D

Wat kleuren heeft jullie club? Ik kan over een paar weekjes mijn warmup suit afhalen. Ook van de club, een jasje met een trainingsbroek voor van de winter voor over de tight.

Britt

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:46

Hoe doen jullie dat buiten, warming up en cooling down? Straks in de winter dan he, is het dan niet te koud om te warminguppen met een lange broek en lange mouwen zonder jasje enz? Maar dan moet je dus opwarmen in de buurt van je huis ofzo, om dan je overtollige kleren weer thuis neer te leggen, of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:58

Als ik thuis loop dan ga ik gewoon meteen naar buiten in de kleren waarin in ga hardlopen. Dus gewoon een lange broek met een shirt met lange mouwen en als het heel koud is een thermoshirt er onder. Als het regent of sneeuwt of er is een snijdende wind dan hou ik mijn jasje ook met lopen aan. Ik begin dan meteen met warm dribbelen en blijf niet te lang stil staan om oefeningen te doen. Ik blijf dan ook hardlopen totdat ik bijna thuis ben, een paar meter van te voren ga ik wandelen en stretchen doe ik dan binnen.

Op de baan hou ik wel mijn extra kleding aan, maar die kan ik daar dan ook ergens neer gooien als ik het warm heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:33

EGOPOST! Ik heb een 10 voor mijn eerste verslag van mijn opleiding. En nu heb ik de 1e 2 studiepunten binnen! Woei!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:43

Jemig Angela! Goed bezig... Dat beloofd wat voor het vervolg!

Ik moet echt eens vaart gaan maken met mijn scriptie... Maar het lukt me gewoon niet, ik zit veel te vol met andere dingen ;( Ik vind het erg vervelend voor mijn praktijkbegeleider die onderhand ook wel eens resultaten wil zien..

Straks naar de tandarts met de auto en ga ik rennend terug, een keer wat anders in mijn hardloopkleding in die stoel te liggen :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:15

Jaan81 schreef:
Mijn flutdag ziet er weer wat milder uit, gelukkig.

Net hardgelopen; 7km in 50min (interval, 1,5 les gedaan; eentje van Evy en een halve van Renate :D )
Ging echt lekker! Alleen moest erg goed op mn ademhaling letten, omdat ik nog niet door mn neus kan ademen, maar voel me echt goed nu! *D Blij dat ik gegaan ben!
Maar jemig, wat ist alweer diepdonker zeg! :oo
Netjes hoor! Ik adem tijdens het hardlopen altijd door m'n mond :P Tenzij er tegenliggers aankomen dan adem ik even door m'n, ziet er zo stom uit met m'n mond open :=

Jullie zijn allemaal weer lekker actief bezig geweest :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:35

Fammiie_x schreef:
Fanneke schreef:
Lees net dit op internet over een aanrander in Schiedam http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... edam.dhtml
Kreeg direct de kriebels, zal hij dezelfde zijn?

ooh gadver _O-
Als hij maar niet in die polder zogezegt is waar ik altijd aan het hardlopen ben.
Dat is tussen Delft en Schiedam in.

Je bent toch diegene van Fanny die ook op Stal midden delfland heb gestaan?

Ja klopt, herken Vesra gelijk op de foto, waarom heeft ze haar verkocht?! Je verzorgt Biz nu toch? Fanny staat nu bij de eigenaren van Julia. Ze heeft het er echt super, priveboomgaard en superstal met uitloop. :D Fanny (en dus het vrouwtje) heeft het helemaal naar haar zin!

Het is wel in die polder, dus pas maar op.

Heb vanmorgen, op aanraden van mijn vriend en vader, toch maar even contact opgenomen met de politie! Politie zei, dat ik de volgende keer direct de politie, zelfs 112, moet bellen. Ik zei: maar hij heeft niets gedaan, alleen achter mij aan gelopen. Ik moet altijd van mijn onderbuik gevoel uit gaan, nou en die die heeft een redelijk volume, dus dat gevoel moet goed zitten, _O-
Ze willen mij graag nog een keer spreken, als het onderzoek in verdere ontwikkeling is. Dus ik denk dat het dezelfde is......Realiseer mij nu, dat ik best geluk heb gehad, al had hij er niet heel makkelijk mee weg gekomen als hij het had geprobeerd. Heb op kickboksen gezeten en lang onderhouden met bodycombat. >;)

Vanmiddag ga ik hetzelfde rondje lopen met mijn buurvrouw, eens kijken of hij er weer is....

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:43

3.26 km in 15 minuten... dat wil zeggen gemiddelde snelheid van 13 km/h... Ik moet toch echt leren te doceren... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:02

Goed dat je gebeld hebt Fanneke :j

Wow Mirkim dat is toch wel heel snel :wow: kun je dat ook 4 mijl volhouden?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:32

Fanneke schreef:
[(...)al had hij er niet heel makkelijk mee weg gekomen als hij het had geprobeerd. Heb op kickboksen gezeten en lang onderhouden met bodycombat. >;)

_O- You go girl!
Maar bah zeg, dat ie toch waarschijnlijk dezelfde is.....Vind ik iew en eng! :oo

Mirkim schreef:
3.26 km in 15 minuten... dat wil zeggen gemiddelde snelheid van 13 km/h... Ik moet toch echt leren te doceren... :D

Allemachtig! :')

Ik ga een weekendje naar Arnhem (naar de PHC) en neem mn spulletjes mee. Wil in het park Sonsbeek gaan lopen. Is dat bij iemand van jullie bekend?? Hoe zijn de paden daar? Goed aangegeven? (geen zin om te verdwalen op de Veluwe...) Neem mn tellie dan maar eens keertje mee tijdens het lopen, wellicht verstandig :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:03

Ik heb net een bezoekje gebracht aan de hardloopwinkel ivm met blaren. Mijn schoenen zijn gelukkig nog goed, maar heb nu zooltjes gekregen. Ik ben benieuwd of het gaat helpen.

Super service trouwens, omdat ik mijn voeten tot bloedens toe had open gelopen kreeg ik bij aanschaf van mijn zooltjes een paar nieuwe sokjes kado! :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:33

zondag de 10 km lopen in haarlem .. := ben nu al zenuwachtig, zijn jullie dat ook als jullie een marathon gaan lopen ??

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:36

Mirkim schreef:
Ik moet toch echt leren te doceren... :D

Lekkere typo weer... :roll: Sorry!!

@ Sakkia, neu, denk niet dat ik dat de 4Mijl kan volhouden. Doel is om hem pijnvrij en zonder pijnstillers uit te lopen zodat ik de week daarop de 5 km in Zuidlaren kan rennen! Dus tot die tijd moet ik gewoon rustig aan doen, maar dat lukt me niet helemaal zoals je ziet :D Ik ben gewoon bang dat ik die 6,4 helemaal niet aankan is, terwijl ik aan de andere kant ook weet dat ik het mocht ik gewoon rustig starten het heus wel aankan... Zijn jullie allemaal ook zo perfectionistisch/faalangstig/gebrek aan vertrouwen in je kunnen?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:38

Met vlagen wel hoor Mirkim. Maar vooral het eerste; je stelt jezelf een doel en die wil ik dan ook persé/kosten wat het kost halen....Maar dan wil ik óók nog niet volledig stuk gaan én met een goede techniek lopen....... :roll: Dream on Jaan! :')

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:38

@ Dreeetje, de ladiesrun was mijn eerste run, de 4Mijl wordt mijn tweede. Tijdens die Ladiesrun was ik totaal niet zenuwachtig! Alleen die tijd ervoor en nu ook weer dat ik denk dat ik het totaal niet aankan... (zie mijn post hierboven)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:39

Jaan81 schreef:
Met vlagen wel hoor Mirkim. Maar vooral het eerste; je stelt jezelf een doel en die wil ik dan ook persé/kosten wat het kost halen....Maar dan wil ik óók nog niet volledig stuk gaan én met een goede techniek lopen....... :roll: Dream on Jaan! :')

Ja, precies dat!! Wat een hobby zeg, dat hardlopen.. :7

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:43

Volgens mij wordt het ook steeds meer, omdat je merkt dat je meer aankan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:45

Dreeetje schreef:
zondag de 10 km lopen in haarlem .. := ben nu al zenuwachtig, zijn jullie dat ook als jullie een marathon gaan lopen ??

Ik ben al helemaal hyperdepieper voor een 5 km wedstrijd, is gezonde spanning zullen we maar zeggen..

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:51

Dus dat je doelen steeds hoger stelt en jezelf wellicht onnodig meer druk oplegd bedoel je, Jaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:53

Mirkim schreef:
Dus dat je doelen steeds hoger stelt en jezelf wellicht onnodig meer druk oplegd bedoel je, Jaan?

Dit heb ik wel, eerst was ik blij als ik 5 km kon lopen, nu wil ik steeds sneller en wil steeds mijn tijd verbeteren.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 18:53

Mirkim schreef:

;) :j

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:03

Ja is ook mijn 2e run .. := maar wil graag wel een beetje een goede tijd zetten .. :+

Gezonde spanning is het inderdaad .. :P

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:10

Volgens mij waren wij ongeveer gelijk begonnen in april, Dreeetje en nu ga je al voor de 10 km! Ik vind dat sowieso al erg knap! (ik zit er namelijk nog lang niet op vrees ik := )

Lastig al die spanningen e.d. Ik vind het lastig om er mee om te gaan..

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:29

Ja klopt, ben ook in april begonnen .. Wat knap dat je dat weet :D Ach en iedereen bouwt het op zijn manier op .. Als je er maar lol in houd :j

Nou ik loop gelukkig met iemand die al wat ervaring heeft, zij kan me wel in het gareel houden .. :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:34

Nette tijd mirkim!! Komt helemaal goed tijdens de 4 mijl!!
Voor mij is dit ook mijn 2e run na de ladiesrun.

@ Dreeetje: zo dat is echt knap, in april begonnen en nu al 10 km! :D