[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:49

1 deze dagen zal ik nog even een betere foto maken. Deze was genomen in het schemer. Ik kan nog niet echt geloven dat dat op m'n schouder zit :') Heb er ook helemaal geen last van.
Ik heb al een paar vrienden geshockeerd door het te vertellen haha! Me broertje geloofde me niet :')

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:51

Ik ben gek op vlinders, hij is heel mooi geworden!! :o

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:24

Yavanna schreef:
Erg mooi mama_suus. Ziet er vlijmscherp uit. Waar heb je hem laten zetten?

Dank je wel!
Ik heb hem laten zetten bij tattoo shop Steenbergen, daar werkt een gast uit Den Haag die ook diverse bn-ers heeft getatoeƫerd.

paulus26 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Succes!

Kennen jullie dat gevoel dat je echt per se iets wilt laten zetten, maar gewoon geen goede reden en inspiratie hebt? Supermeh :(

ja dat herken ik wel, na een bezoekje aan mijn tatoeƫerder en wat schetsen en voorbeelden verder, zit me linkerbeen vol :D

mocht elke maand een paar uur in DE stoel vertoeven, een jaar lang *D

Jep dat heb ik ook, wil nog zoveel, alleen weet gewoon niet waar allemaal

Eempiej, ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de nieuwe foto!

ninjahoen

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:00

volgende week vrijdag ben ik aan de beurt.... nu nog niet zenuwachtig, komt waarschijnlijk nog wel :)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 21:46

Erg mooi Eempiej, ben ook wel benieuwd naar een betere foto

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 21:58

T is gelukkig vandaag helemaal niet gezwollen ofzo :) Alleen het jeukt als een gek, en was superdroog! Daarom wat vaseline erop gedaan, en nu is mn shirt een beetje zwart. oliebol!!! stress :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:07

Whoei ik heb net naar Lucky 6 tattoo gebeld en ze waren heel erg lang in gesprek :') Totdat ik iemand aan de telefoon kreeg. Ahwel, de wachttijd als ik nu getattooeert wilde worden, kon het binnen 4 weken en als ik door Ben geholpen wilde worden, dan moest ik tot maart wachten. Nu belde ik net terug of ik alvast een afspraak kon maken, kreeg ik (denk ik) zijn vader aan de telefoon, kreeg in een keer een amerikaanse/nederlandse man aan de telefoon :') en ik moest met een halfuurtje even terugbellen :D

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:38

Als je in Deventer woont, waarom ga je dan niet naar Kynst? Of naar Pawel die daar ook tattoeerd, die is echt zo goed.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:09

Hey, ik kom even binnenwalsen in dit topic :D

Is er hier iemand handig met photoshop? Ik zou graag willen zien hoe het volgend idee uit zal pakken.. Ik wil graag twee keer de sierletter R in een tattoo laten verwerken, waarbij de ene R gewoon normaal staat en de andere R gespiegeld. De bolletjes in de beide letters moeten elkaar dan doorkruisen.. Daaronder de datum 08-11-2008 :)

Misschien dat hier iemand bereid is om even met photoshop te knutselen.. Ik ben er niet handig genoeg voor helaas :o

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:27

Yelly schreef:
Hey, ik kom even binnenwalsen in dit topic :D

Is er hier iemand handig met photoshop? Ik zou graag willen zien hoe het volgend idee uit zal pakken.. Ik wil graag twee keer de sierletter R in een tattoo laten verwerken, waarbij de ene R gewoon normaal staat en de andere R gespiegeld. De bolletjes in de beide letters moeten elkaar dan doorkruisen.. Daaronder de datum 08-11-2008 :)

Misschien dat hier iemand bereid is om even met photoshop te knutselen.. Ik ben er niet handig genoeg voor helaas :o

hoi hoi

ik weet niet of je zo iets in gedachten had?

Afbeelding

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:34

Heel erg bedankt :) Ik wilde alleen graag nog de bolletjes van de R door elkaar laten lopen :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:52

Yavanna schreef:
Als je in Deventer woont, waarom ga je dan niet naar Kynst? Of naar Pawel die daar ook tattoeerd, die is echt zo goed.

Kynst vind ik niet zo, de wachttijden zijn daar ook erg lang vind ik, en ik heb Pawel's portfolio gezien en stukken die bij mij zouden passen zet hij weer niet zo mooi als andere dingen (die ik dus niet mooi vind).

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:08

Graag gedaan ik kan ze alleen met paint niet draaien zo als jij zou willen , misschien dat een ander dat wel kan met een beter programma

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:26

Misschien kun je het zelf beter tekenen ipv op de computer willen doen? :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:27

Afbeelding

zoiets?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:38

8 november is wel een prachtige datum trouwens :D

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:33

eempiej schreef:
Afbeelding

zoiets?

Dat vind ik echt heel mooi gedaan, dat was precies hoe ik het bedoelde! Bedankt :)!

Mijn vriend wil misschien een tattoo met mijn naam laten zetten, maar dat vind ik zelf niet zo. Onze namen beginnen beide met een R, dus zoiets lijkt mij zelf echt heel erg mooi :) Eventueel zonder datum. Dit is gewoon subtiel (mijn vriend heeft verder ook nog helemaal geen tattoos), en niet meteen herkenbaar als 'naamtatto' van vriendin, haha :D

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:34

Raja schreef:
8 november is wel een prachtige datum trouwens :D

Haha :D

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:54

Na heel lang stiekem te hebben meegelezen wil ik hier toch een keertje reageren O:)
Ik zit al heel lang te denken over een tatoeage en sinds ik dit plaatje ben tegen gekomen helemaal:
http://www.butterfly-tattoo-design.com/ ... r-6936.jpg
Dat plaatje heb ik trouwens ook ooit ergens in dit topic gevonden :P
Ik vind het idee van die tatoeage heel leuk, maar ik ga natuurlijk niet een exacte kopie daarvan laten zetten :P Nu zit ik een beetje te bedenken wat ik er dan van wil maken maar ik kom niet zover, dus ik dacht misschien kunnen jullie me een beetje helpen?
Ik ben op zoek naar iets sierlijks, vrouwelijks met een beetje het idee zoals die vlindertjes hierboven.

Ik heb verder nog totaal geen idee wanneer en bij wie ik een tatoeage ga laten zetten maar ik wilde toch wel even reageren in dit topic :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:05

Hee,

Ik wou vragen hoe jullie ervaring is met een Tattoo ( Sierletters Intilialen of een naam ) op de pols is de pijn dan.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:14

Heb nog geen ervaring :)

Missy_: Ik zou gewoon langs de tattoo shop gaan met dit als voorbeeld en diegene er een ontwerp van laten maken.

Ik kom hier ook binnenvallen. Volgende week ga ik voor het ontwerp van mijn 1e tattoo en dan maak ik een afspraak wanneer ie wordt gezet. Ben erg benieuwd, heb er een tijd over na moeten denken maar weet 't nu wel echt zeker :)

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:15

Ik heb sinds [***] een tattoo op de binnenkant van mijn pols maar ik ben er niet zo tevreden over.
Ik vind hem niet vloeiend doorlopen, baal er flink van. Kan hem op zich wel laten bijwerken maar ik ben bang dat ie dan nog dikker wordt terwijl ik hem nu al eigenlijk te dik vind.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:29

Oh wat jammer Whisper! Heb je er geen foto van?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:47

Wou net vragen of je er een foto van had whisper :) ,
maar viel de pijn tegen of mee?

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:56

Missy_ schreef:
Na heel lang stiekem te hebben meegelezen wil ik hier toch een keertje reageren O:)
Ik zit al heel lang te denken over een tatoeage en sinds ik dit plaatje ben tegen gekomen helemaal:
http://www.butterfly-tattoo-design.com/ ... r-6936.jpg
Dat plaatje heb ik trouwens ook ooit ergens in dit topic gevonden :P
Ik vind het idee van die tatoeage heel leuk, maar ik ga natuurlijk niet een exacte kopie daarvan laten zetten :P Nu zit ik een beetje te bedenken wat ik er dan van wil maken maar ik kom niet zover, dus ik dacht misschien kunnen jullie me een beetje helpen?
Ik ben op zoek naar iets sierlijks, vrouwelijks met een beetje het idee zoals die vlindertjes hierboven.

Ik heb verder nog totaal geen idee wanneer en bij wie ik een tatoeage ga laten zetten maar ik wilde toch wel even reageren in dit topic :)

bij mij echt precies het zelfde verhaal!!
ik kwam die foto tegen en heb hem gelijk opgeslagen, ik wil indd ook niet een exacte kopie maar ik bedacht al heel snel iets anders maar toch een beetje het zelfde, namelijk:
ik wil hem aan de voorkant van mijn rechter schouder ipv hier op de achterkant,
ik wil die libelle niet want ik ben bang voor libelle's }:0
maar het worden dus 3 vlindertjes die staan voor mijn 2 overleden opa's en 1 oma :) wanneer mijn andere oma overlijd dan zet ik er een 4e vlinder bij..
ik mag hem voor mijn 18e verjaardag laten zetten van mijn ouders! heeft iemand tips voor het uitzoeken van een goede shop?
hier in de buurt zitten er een aantal maar van veel hoor ik dan weer dat de een weer niet goed is en van de ander juist het tegen over gestelde...
nu heb ik wel een shop in gedachte waar een vriendin van mij ook haar tattoo heeft laten zetten: http://www.tattoo-artman.nl
iemand met tips?