Ik heb al een paar vrienden geshockeerd door het te vertellen haha! Me broertje geloofde me niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Erg mooi mama_suus. Ziet er vlijmscherp uit. Waar heb je hem laten zetten?
paulus26 schreef:MarcoBorsato schreef:Succes!
Kennen jullie dat gevoel dat je echt per se iets wilt laten zetten, maar gewoon geen goede reden en inspiratie hebt? Supermeh
ja dat herken ik wel, na een bezoekje aan mijn tatoeƫerder en wat schetsen en voorbeelden verder, zit me linkerbeen vol![]()
mocht elke maand een paar uur in DE stoel vertoeven, een jaar lang![]()
Yelly schreef:Hey, ik kom even binnenwalsen in dit topic
Is er hier iemand handig met photoshop? Ik zou graag willen zien hoe het volgend idee uit zal pakken.. Ik wil graag twee keer de sierletter R in een tattoo laten verwerken, waarbij de ene R gewoon normaal staat en de andere R gespiegeld. De bolletjes in de beide letters moeten elkaar dan doorkruisen.. Daaronder de datum 08-11-2008
Misschien dat hier iemand bereid is om even met photoshop te knutselen.. Ik ben er niet handig genoeg voor helaas
Yavanna schreef:Als je in Deventer woont, waarom ga je dan niet naar Kynst? Of naar Pawel die daar ook tattoeerd, die is echt zo goed.
eempiej schreef:
Missy_ schreef:Na heel lang stiekem te hebben meegelezen wil ik hier toch een keertje reageren
Ik zit al heel lang te denken over een tatoeage en sinds ik dit plaatje ben tegen gekomen helemaal:
http://www.butterfly-tattoo-design.com/ ... r-6936.jpg
Dat plaatje heb ik trouwens ook ooit ergens in dit topic gevonden
Ik vind het idee van die tatoeage heel leuk, maar ik ga natuurlijk niet een exacte kopie daarvan laten zettenNu zit ik een beetje te bedenken wat ik er dan van wil maken maar ik kom niet zover, dus ik dacht misschien kunnen jullie me een beetje helpen?
Ik ben op zoek naar iets sierlijks, vrouwelijks met een beetje het idee zoals die vlindertjes hierboven.
Ik heb verder nog totaal geen idee wanneer en bij wie ik een tatoeage ga laten zetten maar ik wilde toch wel even reageren in dit topic