Bedankt meiden, pfoe hee wat een opluchting haha!
Oh men ik denk dat ik aan m'n ouders die Nike Plus set vraag voor m'n 'overgaan' met school, heb ik wel verdiend toch? Hihi even lief kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waar blijven de foto's van je nieuwe troef?

, ik zit nu ook met mijn sportkleren klaar om naar buiten te gaan, ik moet ook hier in de buurt altijd even een drempeltje over
)!!
Ach, over enkele weken is het werk toch weer gedaan en moet ik naar school toe.
).. Daarnaast krijg ik daar eerst 1 keer in de week krachttraining. De 9 kilometer op 28 augustus hoef ik nog niet uit mijn hoofd te zetten. We hebbben daar een tijd opgezet van 1 uur en 10 minuten (hihi, lekker langzaam..
) En voor de 4Mijl dacht hij aan een tijd van 35 minuten!!! Ik voel me weer helemaal fanatiek worden met dit soort streeftijden!!

zo ook nog naar zwemles en dit keer geen excuus om manlief mee te sturen
voorlopig laatste keer, na de zomervakantie zwemmen we weer vrolijk verder.
En een uurtje eerder opstaan om voor je werk te lopen, of ben jij, net als ik, geen ochtend mens? 
Extra motivatie 

hetbommeke schreef:Mirkim, leuk allemaal Pennyfoto'sEn een uurtje eerder opstaan om voor je werk te lopen, of ben jij, net als ik, geen ochtend mens?
't Is zeer moeilijk om mij dan op stoom te krijgen maar het is het proberen waard 

Leuk hoor en inderdaad een paar goede schoenen is niet verkeerd...
Ben benieuwd naar de foto’s!
Het is wel mooi geweest
Het is hier binnen bijna 30 graden en de airco mag niet aan van mijn collega.......
waarom mag die niet aan dan??
hij gaat weer goed. Mijn mannetje zou zo effies kieken of alles dicht was, kan ik morgen vroeg mooi mijn hardloopschoentjes aantrekken
Lekker samen met Renate lopen 
Mijn
is onderhand koud geworden