Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elinebakker

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:46

Hmmm brownies... Daar wil ik wel voor in de keuken staan hoor! :):)

Bedankt meiden, pfoe hee wat een opluchting haha!

Oh men ik denk dat ik aan m'n ouders die Nike Plus set vraag voor m'n 'overgaan' met school, heb ik wel verdiend toch? Hihi even lief kijken :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:22

Ik heb sinds tijjjjjden weer voor het eerst les gereden op mijn nieuwe troef.... Ik was haast vergeten hoe leuk dressuur rijden ook alweer is!! Startkaart wordt morgen aangevraagd, dus ik ben benieuwd hoe dit alles straks valt te combineren met het hardlopen... Ik vind het echt heel knap dat sommigen van jullie én fanatiek hardlopen én fanatiek paardrijden... waar halen jullie toch de tijd vandaan?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:44

Mirkim, plannen, plannen en nog 'ns plannen :j Waar blijven de foto's van je nieuwe troef?

Ik rij op ma, woe, vrij, za en zo en op de di en do loop ik hard. Evenals 1 dag in het weekend, welke dag hangt af van de afspraken in het weekend.

En ik ben gezegend met kleedkamers en een douche op mijn werk, waardoor ik ook overdag zou kunnen lopen in mijn lunchpauze bv. Alleen heb ik nog wat moeite mee om dan in mijn hardloopkleding door de centrale hal richting uitgang te lopen :o

Hoop volgende week weer te kunnen gaan lopen, schijnt ook weer wat koeler te worden, komt mooi uit :j

Assepoetster, mooi kado, misschien ook nog een ontbijtje op bed voor je ouders, even lief lachen, of 's avonds eten maken, wie weet.... :D

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:21

Oef even wat tips nodig hoor!

Gisteren toen ik begon met lopen (na een redelijk lange warming up) voelde ik dat mijn enkels wat stijf waren. Ik heb er doorheen gelopen met het idee, misschien toch nog niet goed genoeg warm gelopen?

Later verdween dit gevoel ook. Alleen vanmorgen toen ik uit mn bed moest komen en mijn gewicht dus op mijn enkels/ voeten kwam merkte ik dat sommige bewegingen toch een beetje pijnlijk waren.

Ik wéét dat ik andere schoenen moet (maar omdat ik ging beginnen met lopen en ik nog maar moest zien of ik het zou volhouden, wilde ik die aankoop nog niet meteen doen). Maar mijn vraag is... hoe nu verder? ik heb nu 2 dagen 'vrij' (start to run), moet ik daarna gewoon een weekje alleen gaan wandelen? of week 1 van S2R herhalen (ik zou nu naar week 3 gaan), of gewoon even helemaal niet rennen voor een week?

dus.. wat te doen?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:10

Echt knap hoor hetbommeke....!!! (zowel dat je het allemaal voor elkaar krijgt als dat je met je kleren door de hal naar buitenloopt :D, ik zit nu ook met mijn sportkleren klaar om naar buiten te gaan, ik moet ook hier in de buurt altijd even een drempeltje over :j)!!
Plannen, inderdaad... Maar goed als ik dagen van 10 á 12 uur maak in het restaurant is het plannen toch wat lastig :D Ach, over enkele weken is het werk toch weer gedaan en moet ik naar school toe.

Goed, ik ga op pad om een rondje te rennen. Gisteren bij de fysio geweest. Hij heeft groenlicht gegeven dat ik heel rustig aan mag lopen. We hebben een trainingschema samen opgesteld en vandaag mag ik 20 minuten heel rustig aan sjokken ( :D ).. Daarnaast krijg ik daar eerst 1 keer in de week krachttraining. De 9 kilometer op 28 augustus hoef ik nog niet uit mijn hoofd te zetten. We hebbben daar een tijd opgezet van 1 uur en 10 minuten (hihi, lekker langzaam.. :) ) En voor de 4Mijl dacht hij aan een tijd van 35 minuten!!! Ik voel me weer helemaal fanatiek worden met dit soort streeftijden!! }>

@ Loesje, ik weet niet of dit hetzelfde is, maar ik had dit in mijn knieën. Dit gevoel werd steeds erger. Ik zal als ik jou was gewoon heel rustig aan doen. Zo te zien ben jij net begonnen met rennen? Luister heel goed naar je lichaam... Als jij nu al denkt week 1 te herhalen moet je dat vooral doen!! (en goede schoenen is echt een must bij het hardlopen!) Succes!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:13

Oh, en hetbommeke, foto's moeten maar even wachten. Het is hetzelfde type als mijn witte vriend. Ook van Russische afkomst, wel ietsje kleiner (ik denk zelfs een pony, hihi). Ik ga v.a. zondag 2 weken ponykampen begeleiden en dan zullen er vast wel kindjes zijn die foto's willen maken!! Jeuh! :)

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:11

Oef Bommeke dat zou ik ook lastig vinden, om op het werk door de hal te moeten lopen in hardloop outfit.

Ik ben vanochtend weer rondje gaan lopen, mn wekkertje stond om 7u is helaas mislukt. Om 8.30 stond ik buiten, en was al aardig warm zeg..

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:34

Er is ook een achteruitgang, maar dan moet ik langs de postkamer, repro en bodekamer, zeg maar daar waar bijna alleen maar mannen werken ;(

Pfffff wat een hitte buiten, net even 5 min met de honden gelopen, moesten toch ff een plas doen maar vond het gewoon zielig, zeker voor onze Duitse Herder met haar winterjas. Vanavond maar even een grote ronde lopen en dan kunnen ze ook het water in.

En ik heb klotsende oksel, nie leuk nie :n zo ook nog naar zwemles en dit keer geen excuus om manlief mee te sturen }> voorlopig laatste keer, na de zomervakantie zwemmen we weer vrolijk verder.

Mirkim, leuk allemaal Pennyfoto's :D En een uurtje eerder opstaan om voor je werk te lopen, of ben jij, net als ik, geen ochtend mens?

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:39

Jeetje wat een hitte he.. vanmorgen op de fiets om 07:30 was het al behoorlijk warm!
Moet vanavond weer lopen eigenlijk maar even afwachten hoe het gaat want ben gisteren op de trap gevallen precies met mijn knie op de rand van een trede :(
Hoop dat ik de les kan uitlopen maar eerst een beetje afkoelen :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:44

Auw, da's balen.

Zag net dat het 32 graden was buiten, binnen 25. Alles zit lekker potdicht en rolgordijnen omlaag. Nu dochterlief ophalen van haar laatste schooldag *\o/*

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:50

haha ja.
Inderdaad alles dichthouden hier is het nu al 26 binnen (op het werk) pff.
Lekker vakantie vieren dan maar :)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:47

JEEEEEJ Heb hm besteld, de Nike plus set :D Extra motivatie :):)

Pfoe wat is het warm he.. Eigenlijk zou ik iedereen adviseren vooral níet te gaan lopen, is echt ziek met dit weer!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:52

Moet je ook niet doen, wordt echt afgeraden hoor, het is niet gezond en heel veel kans op hittestuwing ;)

Ik ga denk ik zondag nog even een rondje :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:08

hetbommeke schreef:
Mirkim, leuk allemaal Pennyfoto's :D En een uurtje eerder opstaan om voor je werk te lopen, of ben jij, net als ik, geen ochtend mens?

ik ben 's ochtends een draak... }> 't Is zeer moeilijk om mij dan op stoom te krijgen maar het is het proberen waard :j

Zullen er vanavond veel mensen uit eten gaan? Ik moet zo aan het werk... :\

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:38

Wat kletsen jullie veeeeeel.... :)

Rosa, inmiddels al begonnen?
Pebble, die 1 kilo is er zo weer vanaf...! Hoe is je vakantie geweest?
Ik denk trouwens dat ik ook wel iets meer aan kom als dat hoor...
Bom, gelukkig gaat het naar omstandigheden goed, vakantie is toch een lekker vooruitzicht..
Veulen_love, welkom en succes...

Ik ben trouwens ook echt geen ochtendmens maar lopen in de ochtend vind ik dan wel weer fijn... :j

Roane, wat ontzettend balen van je schoenen zeg, heb je ze inmiddels al terug kunnen brengen?
Loesje, zo te lezen gaat het allemaal erg goed met lopen... :j Leuk hoor en inderdaad een paar goede schoenen is niet verkeerd...
Mirkim, je bent niet de enige, ook ik ben aan het werk... ;) Ben benieuwd naar de foto’s!

Vanochtend nog wel even gelopen maar na 2,5 km had ik het zo warm dat ik ben gestopt.. Ik ben nu ook aan het werk en mag nog tot vanavond 22:00 uur.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:39

Ik ben ook aan het werk maar ik ga wel zo :j Het is wel mooi geweest :o Het is hier binnen bijna 30 graden en de airco mag niet aan van mijn collega....... :n

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:41

Dat sucks Sakkia.. ik héb hier geen airco.. gelukkig heeft de baas besloten dat we een uurtje eerder naar huis mogen :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:43

:o waarom mag die niet aan dan??

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:43

Wordt ze ziek zegt ze :+
Dus ik ga nu mijn baas mailen dat het hier niet meer uit te houden is van de hitte en dat ik lekker weekend ga vieren en dat hij vooral lekker op vaakntie moet gaan om dat alles onder controle is :j

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:44

Hahaha heerlijk...!!! Lekker naar huis, je hebt groot gelijk... :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:52

Smart: nee nog niet begonnen, vind het nu echt te warm hoor!
Ik hoop morgen avond na het werk even te gaan :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:22

Je hebt gelijk hoor Rosa, het is ook veel te warm..!!
Pff, net wat lastige klanten weggewerkt en ook dat is veel te warm kan ik je vertellen hahaa...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:54

Haa die Smart, :j hij gaat weer goed. Mijn mannetje zou zo effies kieken of alles dicht was, kan ik morgen vroeg mooi mijn hardloopschoentjes aantrekken *\o/* Lekker samen met Renate lopen :D

Hee Simone, waar blijven de brownies, heb nu wel heule erge trek gekregen hoor ;) Mijn :9k is onderhand koud geworden ;(

Sakkia, fijn zo'n collega :n

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:24

jullie kletsen hier zoveel dat ik niet eens weet waarop ik moet reageeren. :+
dus wens ik jullie bij deze maar heel veel plezier en succes met lopen. :+

ik ga vanavond laat lopen(word wel heel laat) heb dan anderhalve week niet gelopen,druk,druk,druk,maar ga vanaf volgende week mijn wekker gewoon een uur eerder zetten,vind het zonde als ik het nu zou laten versloffen......mijn conditie is nog nooit zo goed geweest.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:53

Hoi hoi,

Ik heb ook al anderhalve week niet gelopen, het is zo warm! :j