Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Ik zat vanavond ook alweer bij de huisartsenpost.
Heb weer een mega ontsteking in mijn lies zo groot als een tennisbal en toen ik de soep aan het opwarmen was ging ik bijna van mijn graat.
Nu dus weer een penecillinekuur en een verdovings zalf rijker.
Issy schreef:Nou dat klinkt dan toch goed dat de arts je serieus neemt. Prohealth testen lijkt een goede zet. Een abng arts kan al op je klachten een klinische diagnose geven. laat zo snel mogelijk bloed prikken voor prohealth en ga dan daarna meteen op de antibiotica met cystekillers en biofilmkillers voor minstens 6 weken. Succes en hou ons op de hoogte!
Issy schreef:juudii5 schreef:Nou net bij m'n brhandelaar geweest. Hijvond weer borrelia en bartonella. Lees straks
Even hier, ben nogniet thuis
Nou dat is mooi k*t Dan is het voorheen ook niet weg geweest maar afgezwakt. Nou dan zit je in ieder geval met Tavanic goed want dat helpt ook tegen de Bartonella.
PintoNatal schreef:Bij mij lijkt nu de Ehrlichia ofzoiets op te spelen....
Bartonella heb ik ook. Maar heb ik 10 jaar geleden van een kat gehad. Nu dus van een teek. Heb ook tavanic en ga nu over op die andere die ook tegen Ehrlichia helpt geloof ik..
juudii5 schreef:wuswa dat wachten is niet tof.. Bij mij duurde het ongveer 8 weken voordat ik de uitslag kreeg..
Weet niet welke test je hebt gedaan?
Volgens bij duurt de comib ongeveer 4 weken en DNA bloedkweek 6 tot 8 weken..