Als dit topic naar de huiskamer wordt verplaatst zou ik het erg jammer vinden aangezien ik niet geïnteresseerd ben in iedereen zijn of haar privé-leven maar wel in de haarextentions.
Edit: Lees nu pas de reactie van de moderator

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farfalla_ schreef:Tootz schreef:Mijne liggen sinds de 28ste in de nederlandse antillen....Maar dat is standaard volgens mij
Ik kom even binnenvallen, maar mijn luxy's liggen ook vanaf de 28ste op de nederlandse antillen. Wel heel apart, gezien die van jou veel eerder verzonden zijn dan die van mij
chance schreef:@Rachel_j, waarom was jij niet te vreden over balmain? (ik vraag dit omdat ik ze nu in heb nl, 1e keer extensions vppr mij)
_Lotte schreef:Mmh, ik zit nogsteeds de hele tijd met die Luxy's in mijn hoofd![]()
Alleen ik heb zooooveel twijfels, dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi vind en ik er niks mee doe.
Dadelijk is dat haar veel mooier van kleur dan mijn eigen haar, of is mijn eigen haar doffer ofzo. Of dadelijk blijft het niet zitten (heb heel dun/stijl haar).
Ook ben ik bang dat je een overgang gaat zien, en als ik dat ook maar enigszins zie doe ik ze echt niet in..twijfeltwijfeltwijfel!
Liins schreef:Undefined schreef:is dat die straat waar meerdere toko's zitten? Was daar een keer maar het was of nep haar of 70 euro voor 70 gram..
Jaa..
Je hebt eentje die heet Kim asia ofzo? Die zit op de hoek, daar moet je NIET heen..
Je moet naar die andere..die heeft echt en synthetishe haar..
Chrissie_ schreef:_Lotte schreef:Mmh, ik zit nogsteeds de hele tijd met die Luxy's in mijn hoofd![]()
Alleen ik heb zooooveel twijfels, dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi vind en ik er niks mee doe.
Dadelijk is dat haar veel mooier van kleur dan mijn eigen haar, of is mijn eigen haar doffer ofzo. Of dadelijk blijft het niet zitten (heb heel dun/stijl haar).
Ook ben ik bang dat je een overgang gaat zien, en als ik dat ook maar enigszins zie doe ik ze echt niet in..twijfeltwijfeltwijfel!
Dat zijn ook mijn twijfels! Ik wacht eerst af tot dat de volgende luxys binnenkomen bij bokkers