Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oja en ik draag àltijd een shawl
Zo'n wakeup light (bedoel je dat?) schijnt wel goed te werken.[/quote]
Tamadine schreef:Ik ben nu gestopt met mn B12 pillen en doe het nu alleen op normale vitamine pillen en gaat erg goed. Alleen nu heb ik van die B12 pillen heeeel erg veel bultjes en puisten over gehouden. Op wat voor termijn gaat dat een beetje weg? Iemand ervaring?
Dus allemaal bloed. Pleister erop gedaan, poging 2.. wou hij weer niet door mijn vel
dus weer allemaal bloed, weer pleister erop. Poging 3.. Toch maar de andere kant proberen. En daar gleed hij er zo in. Vaag.. 
.
....
Winegum schreef:Ik kwam toevallig dit topic tegen en schrok toch wel aan hoeveel 'symptomen' ik voldoe. Voornamelijk moeheid is een grote klacht en dus al verschillende keren laten testen, maar er kwam nooit iets uit. Weet eigenlijk niet waar ik allemaal op getest ben, omdat het al een aantal jaar geleden is. Nu gebruik ik op dit moment B12 zuigtabletten, maar kan dat ook invloed hebben op de uitslag van het bloedprikken? Of is dat dan ook niet zichtbaar omdat ze niet goed worden opgenomen in het lichaam?
Zoals anderen ook al in het topic vermelden, ben ik toch een beetje bang dat het weer afgewimpeld gaat worden als 'het zit tussen je oren'. Dit ook omdat ik me veel zorgen maak etc. Loop bij een psycholoog en de aanname is dat ik daardoor moe wordt; dat zal voor een gedeelte ook wel waar zijn, daar ben ik me goed van bewust, maar als het mentaal beter gaat houdt de vermoeidheid (de grootste klacht, zeker niet de enige) toch aan. En omdat psychische klachten ook op de lijst van symptomen staan, begin ik toch te twijfelen of ik me niet toch weer moet laten testen. Word ik nooit slechter van toch?
De keren dat ik me heb laten testen, heb ik ook altijd B-tabletten geslikt (ben vegetarier).
Maar ik wil binnenkort eens vragen of ik injectie's voor vit D kan krijgen... dat zou beter werken.
Anderen moeten alleen na het weekend opbellen... ik elke dag...
Als je een tekort hebt kan het komen doordat je vega bent maar kan ook door een opnamestoornis komen. Dat wel even goed laten uitzoeken (voor je weer begint met slikken of injecties)
Misschien staat er op het b12 forum of op Hendrik zijn site informatie die je aan je school kunt geven zodat ze zich een beetje kunnen inlezen? Wat naar ook dat je dit jaar nog maar 2 uren naar school hebt kunnen gaan dit jaar
Volgens mij is dat gekomen nadat je minder injecties kreeg?
Kido schreef:Zo he he vandaag eindelijk voor t eerst zelf geprikt!
Eindelijk genoeg lef![]()
Wie ging er nou bijna bestellen?
Heerlijk he? Zometeen geen gedonder meer bij de huisarts