Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 15:18

Roosch schreef:
Ninajojo, zwart met paars is heeeeel gaaf. :j

Hmmm... met paars is misschien ook wel gaaf ja :P
Maar probeer eerst rood :j Van rood naar paars is makkelijker dan van paars naar rood :P

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:50

Zwitsal schreef:
de vorige keer higlighten had ik van te voren ook dit kapsel gezien..
ik vind t nog steeds ZO'N gave kleur..
alleen om dit te krijgen zal ik het denk ik in die lichtbruine kleur moeten laten verven en dan nog eens highlights laten zetten (een hoop).
http://www.kapsels.net/kapsels/voorjaarzomer9.jpg
maar pffff

(helaas heb ik niet zulk glad stijl haar. mijn haar is wat robuster haha.. maar toch.. die KLEUR IS ZO GAAF!)

edit: beetje hetzelfde idee maar dit haar lijkt wat meer op mijn haar (maar dat van mij is een stuk langer).
http://www.kapsels.net/haar/haarsnit10.htm

Ahhh die bovenste, naar zo'n plaatje was ik net op zoek,.. moooooooi.
Zo wil ik ze ook graag,.. wilde ik de vorige keer ook al maar het werd wat anders bij de kapper en ik vond het niet mooi,.. hoop dat het nu beter uitpakt,.. als nog meer mensen plaatjes hebben. Is het nou middenbruin met goudblonde highlights?
Of caramel met blonde highlights? Op dit moment heb ik deadly boring saai uitgegroeid donkerblond haar met highlights,.. uitgroei is al heeeeeeel ver,.. dus moet nodig opgfleurd worden,.. hou me aanbevolen voor meer van deze plaatjes plus kleurnamen/nrs ;-)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:55

xDramaQueen schreef:
chaatje, bij me zusje zag het er zo uit:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1828_n.jpg
vanuit zwart haar 2x highlighten

en ik zag er zo uit :')
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4753_n.jpg
vanuit bruin haar 2x highlighten (en nog een hele witte pluk in m'n nek := )

precies dezelfde kapper _O-

Ik draag altijd een knot maar dan strak, heb het nu wat speelser gemaakt :D

http://img811.imageshack.us/img811/2883 ... ng0061.jpg

Nu ik zie dat het pakt ga ik dit even goed doen voor zaterdag (werk :D ) dit is even mijn "5 minutes" kapsel :')

Wat leuk, draai je dat gewoon op? Hoe blijft dat zitten? En maar 5minuten werk? Ik wil ook :D. hahah
Ga het eens proberen
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 01-08-11 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

xDramaQueen

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 01:22

ik pak een aantal plukken en draai ze een beetje, vervolgens pin ik ze bij elkaar met een bobbypin, dit doe ik ook aan de andere kant, dan maak ik een knot en alles goed vast zit trek ik de bobbypins eruit :)

ik droeg het vorige week zo:

vanaf 1.48 alleen dan 1 kant en dan opgestoken in een knot :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 02:47

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 12:38

Polivy schreef:
Leuke site voor hier denk ik:
http://www.hairromance.com/

Wat een supersite! Staan heel leuke dingen op.

Ik ga straks weer verven denk ik, het blond dat ik nu heb is me toch iets te licht. :=

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:12

Inderdaad leuke site :-D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:53

Ik heb trouwens dat 'boek', dus als iemand dat wil... Stuur even een pb.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:34

Dag allemaal! Ik kom misschien een beetje binnen vallen, maar binnenkort is het voor mij weer tijd voor de eens-in-de-heel-veel-tijd knipbeurt. Tja.. mijn schuine pony zit tot ongeveer m'n neus als ik hem recht naar beneden hang...

Nu sta ik open voor advies van jullie! Zelf wil ik een wat minder saai kapsel, maar ook niet té gewaagd dat iedereen je nakijkt met een 'WTF?' blik. Liefst wat lang met een schuine pony, want dat beviel me verder wel.

Nu kwam ik op Facebook iemand tegen die eigenlijk heeft wat mij aanstaat; halflang haar (tot schouders ongeveer), schuine pony.. Maar ook donkerbruin/zwart met blond. Heb even snel gegoogeld (ga natuurlijk geen foto van haar plaatsen hier..) en dit is qua kleuren vergelijkbaar: Klik. Alleen haar pony was gewoon blond.

Een foto van mij, één van de weinige (ben fotoschuw :j). Klik. Ook nog 2 in m'n profiel in 't zwart wit.. Is m'n gezicht iets duidelijker op te zien.

Als laatste: ik ben niet echt iemand die héél veel tijd wil besteden aan uiterlijk 's ochtends. Sta normaliter al rond 6 uur op om de bus te halen, dus iets wat niet heel lang nodig is om goed te zitten (en wil eventueel wel íets meer tijd er aan besteden als ik nu doe).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:00

Polivy schreef:

met allemaal haarstijlen erin? (up-do's etc) dan ben ik eventueel wel geintereseerd :D

ik heb gister mijn haar laten kortwieken, t hangt nu net op mijn schouders.. dik 15 cm vanaf en t voelt heerlijk, het ziet er ook zo gezond uit :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:19

Je hebt pb.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:43

xDramaQueen schreef:
Polivy schreef:

met allemaal haarstijlen erin? (up-do's etc) dan ben ik eventueel wel geintereseerd :D

ik heb gister mijn haar laten kortwieken, t hangt nu net op mijn schouders.. dik 15 cm vanaf en t voelt heerlijk, het ziet er ook zo gezond uit :D

Oe lekker gevoel he! Bij mij gaat er morgen een heel stuk af (mn moeder doet dat ;-)) en dan vrijdag kleuren bij de kapper.
Thanx voor je filmpje, leuk!!
Eigenlijk ziet het er heel simpel uit maar wel heel erg leuk (maar wedden dat het lastig is hahah, ik ben zo slecht om wat leuks met mn haren te doen), die bobbypins zijn dat van die wokkeldingen? (sorry,.. hahaha)

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 03:38

Giolli schreef:
Zo... komen hetige dingen voorbij zeg!
Ik heb zelf geen vraag, maar kan wel iemand wat leuks aanbevelen.

Mijn schoonzus had haar haren eerst zo:

http://94.100.120.173/1213050001-121310 ... tHD_1.jpeg

Nu heeft ze het bijna totaal wit.
Eerst even wennen, maar énorm gaaf!

Dat is grappig, is familie van me :) zie der niet vaak maar elk jaar in september hebben we familiedag :j
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 01-08-11 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 15:02

Weet iemand hier een goede (en dan ook ECHT goede) kapper omgeving Woerden? Ik word doodziek van de kappers die hier gewoon niet kunnen verven. Als ik zie hoe mooi sommige mensen hier van donker naar blond zijn gegaan vraag ik mij serieus af hoe de kappers die ik heb gehad ooit een diploma hebben gehaald :').

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 15:07

Medea, dat ligt vaak niet aan de kappers (sommige idd wel!) maar aan je haar, verven is heel erg moeilijk want er is gewoon niet te zeggen wát eruit gaat komen, dat kunnen zelfs de kappers van lady gaga en prinses maxima niet.

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 15:44

xDramaQueen schreef:
Medea, dat ligt vaak niet aan de kappers (sommige idd wel!) maar aan je haar, verven is heel erg moeilijk want er is gewoon niet te zeggen wát eruit gaat komen, dat kunnen zelfs de kappers van lady gaga en prinses maxima niet.

Nee, snap ik. Als een kleur niet helemaal lekker uitpakt heb ik er geen problemen mee hoor :). Maar ik heb nu 2x highlights laten zetten om mijn kleur lichter te maken en het ziet er werkelijk waar niet uit. Vooral vergeleken bij andere die ik hier voorbij heb zien komen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:15

Iemand hier die echt een góed haarmasker weet tegen beschadigd haar? := (Oh, en het is ook geverfd)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:38

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:41

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:53

Medea schreef:
xDramaQueen schreef:

Nee, snap ik. Als een kleur niet helemaal lekker uitpakt heb ik er geen problemen mee hoor :). Maar ik heb nu 2x highlights laten zetten om mijn kleur lichter te maken en het ziet er werkelijk waar niet uit. Vooral vergeleken bij andere die ik hier voorbij heb zien komen.

Ik ken t gevoel. Hoewel ik inmiddels aan mn haar gewend ben vind ik het nog steeds lelijk.
Wil eigenlijk nog een keer highlights laten zetten maar twijfel dus heel erg. Nog een keer zon zelfde resultaat zie ik echt niet zitten. Kost ook echt enorm veel geld doordat ik zulk lang en dik en vooral heel veel haar heb.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 00:09

Hallo,
Ben hier niet eerder geweest maar ik heb een vraag.
Ik steil mijn haar iedere dag, maar na een paar uur is dat bij de puntjes alweer eruit.
Hoe kan ik het de hele dag zo steil mogelijk houden?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:54

Ik heb net mijn haar geknipt :D Vond het niet leuk meer.. Het was te lang en had een a-symmetrisch kapsel (nu nog steeds). Maar ook van achteren en dat was zo lang gegroeid dat ik steeds een hele rare lelijke krul kreeg.. Dus heb er net zelf de schaar in gezet en ben eigenlijk best tevreden :D Gelukkig mag mijn kapsel lekker wild zitten anders zou ik wel voor schut lopen want de achterkant van je hoofd knippen is best lastig :Y) Maar ik vind het beter als wat het was :) Had alleen eigenlijk een voor en na foto moeten maken.
Laatst bijgewerkt door Cubone op 30-07-11 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:55

Horsii_mine schreef:
Ik heb net mijn haar geknipt :D Vond het niet leuk meer.. Het was te lang en had een a-symmetrisch kapsel (nu nog steeds). Maar ook van achteren en dat was zo lang gegroeid dat ik steeds een hele rare lelijke krul kreeg.. Dus heb er net zelf de schaar in gezet en ben eigenlijk best tevreden :D Gelukkig mag mijn kapsel lekker wild zitten anders zou ik wel voor schut lopen want de achterkant van je hoofd knippen is best lastig :Y) Maar ik vind het beter als wat het was :)

foto ? :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 23:09

Afbeelding
:D

Dat plukje bij mn oor was echt een bakkebaard geworden, dus uitgedund en korter gemaakt. Daarachter was dus tot onderaan mn nek aan de voorkant, cm of 3/4 ingekort. Nieuwe "boog" in mn pony geknipt en gezorgd dat deze week doorloopt aan re rechterkant van mn haar :D En rechts ook nog een stuk ingekort (alleen de onderste lagen want ik wil een bob achtige lijn laten groeien. Misschien dat ik morgen rechts nog een stukje korter knip. Even kijken wat een nachtje slapen doet gezien ik nogal verward haar heb :Y)

Edit. Aaah mijn ashley ziet er echt schattig uit <3 Echt zo'n heel klein glinsterstipje op mn lip :D

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:24

MW -> LZP