Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seleentj schreef:Hallo dames ,
Ik heb sinds november de implanon , nu ben ik in januari een week ongesteld geweest en daarna niet meer , nu heb ik wel menstruatie krampen maar t zet niet door zegmaar , hebben andere vrouwen die hier een implanon hebben hier ook last van ?
Bedankt alvast!
Myrthe_Yolto schreef:heeft er iemand ervaringen met inbrengen implanon? zit erover na te denken om daar misschien naar over te stappen..
Myrthe_Yolto schreef:in hoe zit het met het verwijderen? word dat ook weer met een sneetje in de arm gedaan oid?
MieLo schreef:Arme MandyIk ben tijdens het plaatsen Out gegaan, en daarna flink lopen brabbelen
vervolgens nog 3 kwartier in de hal van het zhuis hondsberoerd op een bankje gelegen
(maar gelukkig een heel lief vriendje die goed voor me zorgde
)
Maar dat het de eerste dagen pijn doet is ook niet raarlekker aleve en een kruikje op je buik (colafles met heet water werkt ook prima, wel met een theedoek erom heen
)
Mandy_NY schreef:MieLo schreef:Arme MandyIk ben tijdens het plaatsen Out gegaan, en daarna flink lopen brabbelen
vervolgens nog 3 kwartier in de hal van het zhuis hondsberoerd op een bankje gelegen
(maar gelukkig een heel lief vriendje die goed voor me zorgde
)
Maar dat het de eerste dagen pijn doet is ook niet raarlekker aleve en een kruikje op je buik (colafles met heet water werkt ook prima, wel met een theedoek erom heen
)
ik heb nu hoofdpijnde weeen zijn in ieder geval een stuk minder, er is gistere op mijn feest flink gelachen om mijn matras in mijn onderbroek
![]()
ik vloei nog heel erg en de kleur ziet er ook ranzig uit.. maar.... ben er wel voor 5 jaar vannaf.. geen stress meer om die vergeten pil enzo