Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:14

M'n koffer zit al vol met jurkjes, rokjes, hempjes, bikini's en zonnebrandcreme ;) Helaas! Anders hadden jullie natuurlijk meegemogen!

Hoop wel dat ik snel opknap, lig nu nog ziek in bed :(

Daaphh

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:18

Maaike :D ik wil die kleren wel zo allemaal aandoen en dan in uw koffer gaan zitten hoor:D geen probleem !
Oh ik hoop het ook voor je en geniet er dan maar van !

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:18

@daaphh
broertje achter het behang plakken is een gezegde.....dat je iemand zoooo vreselijk zat en beu bent, dat je hem wel letterlijk achter het behang van de muren wil plakken....En fijn dat je zondag toch ook nog heerlijk verlopen is met je bosrit met je vriendin!
En ben je er al over uit wat betreft je vader? ga je hem meenemen voor een gesprek? mss wordt er wel veel duidelijk als hij met je psych praat, mss dat je psych jou daarna ook een stuk verder kan helpen....

@kido
eerst orientatie en daarna mss deeltijd, bedoel je orientatie op wat voor therapie je voor je "hoofd" gaat volgen?

@qwerty
balen dat het niet loopt met je psych! kan je het niet aankaarten met je psych van wat je precies mist in je therapie(jaaa ik zou het ook niet durven hoor....maar goed....)en melatonine, hoeveel mg is zo'n pilletje van de huisarts? ik heb hier wel melatonine pilletjes van drogisterij, dat is 0,1 mg, volgens mij is via de huisarts 2mg, dus 20 keer zo sterk.....dan zou ik wel 20 pilletjes mogen nemen wil het wat werken.....

@maaaike
fijn dat je het toch even meld!
en ja, natuurijk is het fijn als iedereen reageert, dat doet je altijd goed!
alleen is het wel zo, dat ik op het werk vaak even, heel even tussen neus en lippen door kijk, en dan kan je gewoon niet uitgebreid reageren, en dan reageer ik vaak even op degene die het op dat moment hard nodig heeft als diegene net wat naars heeft gepost, of iets naars heeft meegemaakt. nu zit ik even op de bank, 2 schermen open(Die tip kreeg ik laats, wist niet dat dat kon, maar dat is wel 10 keer zo makkelijk!!!!!)en dan kan je even uitgebreid reageren! maar dat lukt gewoon niet altijd, fulltime werken, paarden, huishouden, je eigen nare rotbuien tussendoor, de leuke dingen met vriendinnen tussendoor, andere topics op dit forum nja, je kent het wel!
maar we doen ons best, ook ik vind het fijn als er op mijn stukje/tekst/geklaag/leuke belevenissen wordt gereageerd! doet ons allemaal goed!!

maar je staat voor de klas? basisschool?en ben je alweer wat opgeknapt?

en ja ik ben alweer bijgekomen van druk weekendje!
vandaag was ik vrij! vanmorgen gefitnest met 1 van mijn beste vriendinnen, dat was heerlijk en gezellig, en smiddags kwam andere beste vriendin(ja heb 2 beste vriendinnen, mijn redders is nood toen ik zo ver zat weggezakt!)met haar heb ik hig tea gedaan! nog nooit eerder gedaan, maar was lekker en gezellig!
daarna nog mijn paard gereden, had er zoooooo geen zin in, maar ben toch gegaan, en heb toch genoten! moet dat echt leren, alleen paardrijden, alleen dingen doen!

en over dat lachen, hoop dat dat bij jou ook echt weer terugkomt, is bij mij ook weggeweest, maar het komt ook terug! dus dat komt echt goed met jou hoor!

gebruik jij medicijnen?

en gambia......................ik wil ook!!!!!
geniet ervan meid!!!

@kido
gats, je luchtwegen dus weer? hoop dat het snel over is!!en als jij in die koffer zit, is er dan nog plaats voor mij??

@daaph
gats dus!
maar heeft je vader wel eerlijk verteld? dat je psych er wat mee kan in je therapie?
en je "hij die het gedaan heeft" mag ik vragen of hij jou misbruikt heeft?(dat idee heb ik als ik het lees......mag ook via pb als je het me wil vertellen.....)

@lieszje
wat studeer je eigenlijks? en wat voor soort baantje zoek je?
en je psychiater belde dat er wat misgegaan was? (of ben ik het alweer vergeten dat er wat gebeurt was? nja mijn geheugen is waardeloos, en ben rete moe.......)

@maaike
stuurt allemaal vitamientjes naar jou toe!!!! :P :+snel beter worden! neusspray mee, paracetamol mee enz!

hier dus vanmorgen en vanmiddag een heerlijke dag gehad, smiddags werd wel wat minder omdat ik even langs iemand moest voor info over een mogelijke cursus/therapie in psychiatrische afdeling van ziekenhuis(psychiatrie)
deze man zou info meenemen(is bekende van mijn ouders)maar dat vind ik toch moeilijk! ik zal nog even bellen daarheen voor info over een behandeling. vriendin was gelukkig mee, praat makkelijker....al ken ik die man best wel! maar over zo'n onderwerp...
nu dus lastige taak om die psychiatrie te bellen over info voor die cursus/behandeling....

daarna high tea gedaan met haar, was leuk en gezellig, maar je weet dat ze rond 17uur naar huis gaat, en dat voelt naar! dus ik dacht: ik moet nog paardrijden, beestje krijgt ook te weinig beweging, maar je hebt gewoon zooooo geeeeeen zin! je voeltje gewoon naar! toch gegaan, en zoals ik al wist, heb heerlijk gereden, en daarna zit je indd met voldaan gevoel op de bank!
toen kwam mijn man thuis, nou as usual even tranen en spanning eruit door bepaald onderwerp, en nu is het weer goed!

ben alleen paasei moe, en hoop dat ik dan vannacht eindelijk WEL es mag slapen!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:25

bobomelo : Ik heb je een Pb gestuurd :) Voor de rest die der iets van wilt weten Pb maar ;)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:27

bobomelo zo heet dat gewoon is in t ZH van Woerden.
Dan kan je van beide kanten bekijken hoe je t vind en hoe t je bevalt.
Hierna dus pas de verdieping in een eendaagse of een drie daagse variant.
Snap ie?
Anders moet je maar ff pmen owke?

Morgen ga jij dus bellen en info opvragen ben wel benieuwd wel ZH enzo!

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:43

Hoi allemaal :)
Helaas moet ik me ook tot de groep van mensen met een burnout/overspannenheid rekenen...vandaar dat ik hier ook een berichtje post :) In mijn omgeving zijn eigenlijk geen mensen van mijn leeftijd (18) met mijn klachten en ik kan me daardoor soms heel onbegrepen voelen .. dus vandaar mijn vraag: zijn hier toevallig ook 'jonge' mensen met een burnout of iets wat er op lijkt?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:46

Ik doe de opleiding Handhaver toezicht en veiligheid.
Ben nog neit echt opzoek naar een baantje, ga waarschijnlijk iets zoeken voor in de vakanties.
Moet met school ook vaak in het weekend wat doen..
Ga denk kijken of ik met de kerst weer tijdelijk bij TNT kan.

Ik was doorgestuurd naar een therapeut waar ik eerst een onderzoek kreeg.
Daarna zouden ze gesprekken etc. regelen en dat zou via de psychiater gaan.
Maar de psychiater wist dus van niks en vroeg na 3 weken af hoe het nou ging etc.

Maarja, dacht eerst dat het niet meer nodig was.
Maar het is weer helemaal misgegaan vanavond..
Weer gezeur met mijn ex maar nu kwam ook zijn moeder er bij..
Hij heeft alleen zijn kant van het verhaal verteld en nooit de mijne, ze begon ook te tieren over smsjes die ik had gestuurd.
Die ik dus heb gestuurd in een woede aanval die ik dus sinds die depressie krijg..
Had ik ook allang mijn excuses voor aangeboden tegen hem.

Heb me echt vergist in hem en in zijn ouders.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:51

is in groningen! ik wil dan graag iets volgen waarin je ook daadwerkelijk getraind wordt om met dingen om te kunnen gaan!
deze man vond dat ik indd wel in het rijtje pastte van: depressie(al zit ik er niet meer heeeeel diep in, maar goed, feit is dat je nog te vaak erg nare gedachtes hebt van dat het allemaal maar wel gebeurt mag zijn, dat is nog niet goed! dat ik door hele kleine gebeurtenissen enorm kan omslaan in me velletje kwa emoties, dat ik me dus zooo maar heel naar kan voelen. dat ik een minderwaardigheidscomplex heb. erg onzeker ben! enz. en dat je met cognitieve therapie erg ver kan komen, maar wat ik bij mijn psych heb, is 3 keer es stencils mee naar huis, even bespreken, en klaar.... maar dat je er eigenljks toch veel meer in getraind en begeleidt moet worden!....dat je het niet redt met: zooo moet het! want dat weet ik zelf ook wel! maar het lukt me niet!
maar ik bel binnenkort, het was een "cursus"die nieuw was, dus even afwachten of die indd van start gaat en zoja wanneer! morgen bel ik nog niet, dan werk ik....ga niet op me werk bellen....en eerst even die folders doorlezen! liggen in de auto, daar staat ook in naar wel afdeling ik moet vragen, kan er zo niet opkomen....:+ zal nu naar bed, ben echt moe!

welkom misscharlie

@lieszje,
balen van je ex en zijn moeder!
hoop dat je het van je af kan zetten!
wel fijn dat jouw psychiater dus wel contact zocht met jou!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:25

Bobomelo; ik bedoel ook echt neit dat je iedere keer op iedereen moet reageren hoor :+ Ik heb zelf ook wel eens een kort berichtje.
Maar ik had de weken hiervoor zoiets van; waarom typ ik het allemaal, niemand reageert/helpt/denkt mee, dus bleef ik weg uit het topic.
Ik weet helaas dat er meerdere zijn die er zo over dachten en dus wegbleven, dat is jammer.
Maar tuurlijk heeft niet iedereen altijd tijd voor een hele lap tekst.. En ik denk dat jij je ook niet aangesproken moet voelen, jij reageert altijd uitgebreid!!
Ik gebruik als ik op een hoop reageer ook 2 schermen, inderdaad makkelijker!!

Ik sta inderdaad voor de klas op de basisschool.
Ik gebruik inderdaad medicijnen, antidepressiva, behoorlijk wat.. Maar ga nu langzaam het idee krijgen dat het iets doet. De extreme stemmingswisselingen worden iets milder. Iets minder heftig.
M'n moeder is gisteren naar de drogist geweest voor allerlei vitaminendingen, hoestdrank, neusspray etc.. Dus hopelijk is het snel over!

Enne.. bellen!! Naar het zkh! Je hoeft toch nog geen beslissing te maken, kan toch enkel info opvragen. Is er niets op internet te vinden, zodat je je al iets in kan lezen?

MissCharlie; welkom. Ik ben nu 23, maar ken deze klachten al heel lang (te lang..), dus als je vragen heb, pb gerust :)!

Ik ga zo naar de psychiater en dan medicijnen halen als de apotheel nog open is. Daarna verder m'n koffer inpakken, want morgen ga ik lekker op vakantie!

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:37

Dankjewel =)

@ Maaike: Ik zal zeker pb'en als ik vragen heb :). Ik lees dat je leerkracht bent. Zit je nu in de ziektewet of werk je gewoon door? Ik deed de pabo maar moest daar helaas mee stoppen door de klachten...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:42

Ben ruim een half jaar thuis geweest, op het moment werk ik de ochtenden..

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:44

Pff heftig hoor. Zie je wel een stijgende lijn, heb je een beetje hoop?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:13

Ow een nieuwe in het topic :+
Welkom MissCharlie :)

Ga de rest even bijlezen :o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:22

@ MissCharlie,
Ik ben 20..
Begrijp wel dat je, je soms onbegrepen voelt.
Ik heb daar soms ook veel last van, zit zelf bij 16/17 jarige in de klas op dit moment.
En eerst wilde ik het niet vertellen omdat ik dacht dat ze het toch niet begrepen.
maar achteraf begrijpen de meeste het best goed :')
Krijg je hulp?

@ Maaaike
Veel plezier op vakantie morgen! :D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:59

@ MissCharlie
Welkom , k ben 16 En begrijp je net als de rest denk ik dat je je onbegrepen voelt

@ Maaaike
Ohh ! is dat morge al !
Gelukzak ! Ik heb maandag al geen school :p
Maar die zon die gij nog gaat hebben ! mmm heerlijk

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:31

Dankjewel allemaal.

@Lieszje ; Ik krijg inderdaad hulp, ik ga 1 x per twee weken naar een psycholoog. Verder word ik ook nog lichamelijk wat uitgebreider onderzocht. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.
Maar tot nu toe zit ik nog steeds thuis, nu al bijna driekwart jaar..heb ook wat minder mensen in mijn leven, leer nu wel mijn echte vrienden kennen :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:41

Jeetje zolang? :oo
Ik ben echt blij dat ik weer naar school ga :o

Ja inderdaad..
Ik merk ook wel wie er echt naar me luisterd en wie niet..
Heb nu ook bijna geen vrienden meer, ben wel aan het proberen om mijn 'sociale' leven op te pakken :')
Die is heel erg achteruit gegaan het afgelopen jaar :o

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:58

MissCharlie; ik heb in mijn middelbare schooltijd 4 van de 5 jaar thuisgezeten..
Het is echt vreselijk om op die leeftijd niet deel te kunnen nemen aan 'gewone' dingen.
Je ziet inderdaad wie je echte vrienden zijn, maar om daar op deze manier achter te komen, is toch niet de meest fijne manier.
Goed dat je je ook lichamelijk hebt laten checken. Komt er niets uit, dan kan je dat alleen maar uitsluiten!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:34

Maaaaike : een hele hele leuke vakantie morge ! Geniet er van :D !
En de rest reageer ik morge .. Want voel me niet zo oke

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:51

hele fijne vakantie maaaike!!!! hoop dat al je vitamientjes ed goed gaan werken!, en nee, ik voel meook niet aangesproken hoor, maar toch ergens ook weer wel....maar ja , das mijn probleem ook, te snel aangesproken voelen....*zucht*

sterkte daaphh! rustig aan!

en las iets over vrienden leren kennen, ja die leer je wel echtkennen in zo'n periode!
in deze periode is bij mij ook echt duidelijk geworden wie wel je beste vriendinnen zijn! toevallig 2 van bokt haha, maar de 1 ken ik al 15jaar, de ander denk ik ehhhh 5 jaar? maar toch al veel gedeeld en meegemaakt!
en van wie ik dacht dat ze altijd mijn beste vriendin was....hoor je weinig van....nja, die is ook allang echt verstoten van haar troon als beste vriendin!
en zo ook met collegas! die leer je nu ook echt kennen!

en vooriedereen geldt: pak indd je sociale leven weer op! vrienden zijn belangrijk! zo ook school/werken, het geeft toch afleiding! ik heb ook 3mnd ofzo volledig thuis gezeten, daarna weer langzaamaan aan het werk! al was het soms zwaar, blij dat ik er weer ben!

zal zo naar bed! ben moe!
truste iedereen en een hopenlijk fijne avond voor jullie!

en maaike, geniet ervan he!!!!

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:36

Hee,
Ja helaas, echt al zo lang. In februari dit jaar besloot ik om te stoppen met de opleiding en toen is het in eerste instantie veel en veel erger geworden. Nu gaat het, dankzij veel regelmaat en leuke dingen doen, al wat beter, maar ik verwacht pas in september volgend jaar weer te kunnen studeren.

@ Maaike: precies wat ik ook voel. Iedereen van mijn leeftijd doet een (geweldige) studie, gaan helemaal los, hebben een groot sociaal leven. en misschien nog wel het meest vervelende: ze vinden dat ik lui ben omdat ik de hele dag 'op mijn gat zit'. :=

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:50

Even kort:
Internet ligt er steeds uit hier en telkens als ik op verzenden druk is internet weer weg en is mijn bericht weg, word er niet goed van..
Poging 4 dus,

Maaike hele fijne vakantie! Geniet ervan, je hebt het verdiend! vind het een top idee, hopelijk voel je morgen al wat fitter!

Ik reageer later ff op de rest

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 21:19

bobomelo : Ik ga het ook gewoon op het forum zetten . Je hebt het dus juist over dat misbruik . En ik zou heel graag mijn broer achter het behang plakken ! Zou voor de zekerheid dan nog extra behang papier kopen om over hem te plekken :D

Lieszje : jammer van je ex en je moeder ! maar bekijk het zo , Er zijn genoeg vissen in de zee eh :D

MissCharlie : Waw , dat is al lang ! Je leert idem wel je echte vrienden kennen in zo een tijd .

ikbenellie :
Wat jammer dat je de hele tijd opnieuw moet type !

Charlot :
Geen nieuws van jou is goed nieuws ? Hoe gaat het met jou ?

Maaaike : Geniet van je vakantie !

Als ik iemand ben vergeten sorry !

Hier gaat het even niet zo goed . ben echt doodmoe en slaap amper s'nachts
Woensdag rapport . vrees dat het echt super slecht gaat zijn . Kon me helemaal niet concentren met al mijn gedachten
dan mijn broertje die helemaal flipt de laatste tijd . iK word thuis echt zot .
Na school zijn we vandaag wel naar een paardenwinkel gegaan . Kreeg ik een nieuw setje en nieuwe beugels ( zo met een jeans print op )
Mijn vader stuurd me elke dag , volgens mij in opdracht van die vrouw ... Ga het haar vragen donderdag

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:26

Daaphh: Ja, is inderdaad heel lang. Maar het scheelt dat ik geen depressie erbij heb :) (Natuurlijk voel ik me niet altijd happy, maar ik ken ook de andere kant).

Wat rot, jouw situatie. Hoop echt dat je snel weer goed slaapt!

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:32

Zo, ik zie dat ik al een week niet meer geweest ben. (gelukkig gaat het topic niet meer zo hard als eerst) dus zal even reageren.

Maaike Gambia! Gaaf zeg! Ga je samen met iemand..? Balen dat je nu net ziek was..
Sorry, maar ik moest stiekem erg lachen om je mascara in je tandenborstel! Vooral ook omdat het erg herkenbaar is! Zo heb ik weleens mijn ondergoed in de prullenbak gegooid ipv in de wasmand toen ik ging douchen.. :=
Leuke avater trouwens! Wat is Jack toch een leuke hond!
Maar wel vervelend dat je zo in de war bent de laatste tijd. En ik snap ook goed dat het je onzeker maakt.. Heb je enig idee waar het mee te maken kan hebben..? Heb je veel aan je hoofd..?
Wat fijn dat je stemmingswisselingen minder worden!
Hopelijk doet de vakantie je goed, heerlijk even niks en warm naar de zon.. Zou wel mee willen... Geniet ervan, je hebt het verdiend!

Bobomelo Druk weekend gehad zeg! Maar wel allemaal leuke dingen zo te lezen! Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen hoor! Het is heus geen verplichting om altijd uitgebreid te reageren hoor! En jij reageerd eigenlijk altijd wel. Lekker vrijblijvend blijven posten hoor, het is geen móeten!
Hoe was de rit, 30 km is best ver zeg! spierpijn..? En leuk, Youp van 't hek!
edit: zie al dat het een geslaagd weekend was!

Ik volg een reintegratie therapie. Dit is 2 dagdelen in de week en is een combinatie van sporten (binnen en buiten) , individuele gesprekken en groepstrainingen. Ik zit inderdaad nu op 8 weken en moet er nu nog 8.. Gaat best snel eigenlijk..

bobomelo schreef:
hier vandaag een aardige dag! sinds tijden dat ik af en toe even zoiets had van: ja, kom maar op! dat ik zelfs bepaalde taken nu met minder zenuwen deed op mijn werk!
en vandaag(tot nu toe) sinds tijden nog geen jankmoment gehad! had afgelopen weken nl elke dag gewoon even een "jankmoment",enorm emo, mss ook wel omdat ik nu ook alles vertel aan mijn man! best moeilijk, eerder zocht ik het allemaal bij me zus, vriendinnen, en nu verplaats ik het dus meer naar mijn man! gister nog even goed gesprekje gehad van over de afgelopen maanden toen het zo slecht ging!, nou das wel emotioneel natuurlijk, maar hij zei ook: het gaat nu toch op zich een stuk beter, en je was maanden geleden gewoon indd erg in de war. En dat hij het knap vond dat ik toch zo aan mezelf werk!kijk, en terwijl ik dit dan nu type zo, dan krijg ik weer beetje brok in me keel, nja, maar accepteren dat ik nu gewoon al weken een emo-muts ben, en dat zal ook nog wel even zo blijven!

Wat goed dat je zo'n goede dag had! Hopelijk hou je het gevoel vast! En dat je emotioneel word van de gekste dingen heb ik ook weleens. Heb het vooral vaak bij 'mooie' dingen, heel stom. Denk in je laatste voorbeeld met je man ook, dat het vooral een uiting van je emotie is dat je beseft dat je eigenlijk al zoveel verder bent, en dat is iets moois om trots op te zijn! Vooral als je man het zegt! Lekker janken dus ;)

Wat fijn trouwens dat je zo goed met je man kunt praten nu! Erg fijn lijkt me dat! En high tea, heerlijk :9

Niet kunnen lachen om dingen heb ik vooral als ik moe ben en weer in een beetje zo'n onverschillige bui zit.. Normaal zou ik iets erg grappig vinden, maar mijn lachspieren lijken verdoofd en geen zin te bewegen..

Charlot Wat leuk dat je gecrossed hebt! Hoe is het verder met je?

Qwerty He, lang niet gehoord inderdaad. Jammer dat het niet zo goed gaat.. Herken het.. Heb de afgelopen weken precies hetzelfde gevoel gehad..
Je kunt ook van psychologe wisselen als het met deze niet echt klikt. Heb ik ook gedaan en ben achteraf zo blij dat ik het aangegeven heb! Met sommigen heb je gewoon niks en dan komt er ook gewoon erg weinig uit. Terwijl anderen soms net de vinger op de zere plek leggen..
Goed dat je het aan gaat geven! Hij/zij zal het echt niet erg vinden. Alles is bespreekbaar, het is alleen maar goed om het te zeggen!
Ik ga in dec ook naar Parijs.

Kido ook een nieuwe avater! Leuke hond! Hoe bevalt het nu 2 ochtenden werk ipv 1? Balen dat je ziek bent.. knap je al een beetje op..?

Lieszje Wil wel heel graag weer wat gaan doen en het liefst studeren eigenlijk.. Maar ben op dit moment gewoon bang of ik het wel aan kan.. En soliciteren naar een fulltime baan is ook niet verstandig nu.. Wie neemt iemand aan die op therapeutische basis wilt beginnen..? Er nu vol induiken lukt me gewoon niet op dit moment, dat ga ik niet trekken.. Jammer van het misverstand tussen je therapeut en psychiater.. En vervelende situatie met je ex en zijn moeder..
Hoe ging je gesprek gisteren?

Daaphh Heb je ook tegen je therapeut gezegd dat je ertegenop ziet om met je vader af te spreken? En heeft ze ook uitgelegd waarom zíj met jou vader wil spreken..? Ik neem toch aan dat ze dat niet zomaar doet als jij dat niet wilt..?Snap niet alles van je verhaal, maar begrijp ik nu goed dat je je vader al hebt gesproken of heeft alleen je therapeut met hem gesproken..? En ik krijg het idee dat je 'hij die het gedaan heeft' ook een grote rol speelt in je verhaal en niet erg goede dingen heeft gedaan, maar het is begrijpelijk dat je dat niet hier neerzet..

edit: zie al dat het inderdaad om misbruik gaat.. heftig zeg.. :(:)

Leuk dat je een setje gekregen hebt. Lastig dat het weer raak is thuis.. :(:) Bedoel je dat je sms berichten van je vader krijgt wat ie 'stuurd'?

MissCharlie Welkom. Ik ben ook nog niet zo 'oud' 23 jaartjes jong En zo lang is het niet dat je thuis zit hoor..Voor een burnout staat gemiddeld een jaar en moet zeggen dat ik ook al aardig op weg ben.. Al wilde ik dat in het begin ook niet zien.. Ik zit nu ook vanaf februari thuis, heb van april/mei t/m eind juli wel op therapeutische basis gewerkt, maar zit nu sinds aug weer thuis, wegens geen werk.. Ik hoop in febr weer een studie te gaan doen..
Echte vrienden zijn ook degene waar je écht wat aan hebt! 'Nepvrienden' kosten je alleen maar energie. Dus koester je echte vrienden en laat degene die jou niet willen begrijpen vooral lekker links liggen, al is dat wel moeilijk..

Hier gaat het de afgelopen dagen beter. Voel me al een paar dagen goed. *\o/*
Ik heb sinds deze week een nieuw paardje erbij en ik moet zeggen dat ik er stiekem een stuk vrolijker door ben. Ik betrap mezelf erop dat ik zing in de wei en geniet van haar lieve koppie.. Beetje verliefd stiekem.. <3 (jaja er komt weer wat gevoel vrij.. ) Hopelijk gaat het me een hoop positieve energie geven..

Vandaag had ik gesprek bij het uwv. Aardige man, fijn gesprek. Hij vind dat ik over 8 weken weer fulltime kan werken.. :=
Dus dan stopt mijn uitkering, tegelijk met het einde van mijn therapie.. en moet ik gaan soliciteren.. Dus ik hoop er over 8 weken ook echt aan toe te zijn om weer fulltime te gaan werken..
Het klinkt ergens als een opluchting, alsof die man nu op papier gezet heeft dat ik over 8 weken weer helemaal 'beter' ben. Ik weet zelf natuurlijk ook dat dat niet zo makkelijk gezegd is, maar zou het zo graag willen geloven, hoop dat ie gelijk heeft en dat ik ook echt in staat ben een fulltime baan aan te kunnen dan..