Zo, ik zie dat ik al een week niet meer geweest ben. (gelukkig gaat het topic niet meer zo hard als eerst) dus zal even reageren.
Maaike Gambia! Gaaf zeg! Ga je samen met iemand..? Balen dat je nu net ziek was..
Sorry, maar ik moest stiekem erg lachen om je mascara in je tandenborstel! Vooral ook omdat het erg herkenbaar is! Zo heb ik weleens mijn ondergoed in de prullenbak gegooid ipv in de wasmand toen ik ging douchen..
Leuke avater trouwens! Wat is Jack toch een leuke hond!
Maar wel vervelend dat je zo in de war bent de laatste tijd. En ik snap ook goed dat het je onzeker maakt.. Heb je enig idee waar het mee te maken kan hebben..? Heb je veel aan je hoofd..?
Wat fijn dat je stemmingswisselingen minder worden!
Hopelijk doet de vakantie je goed, heerlijk even niks en warm naar de zon.. Zou wel mee willen... Geniet ervan, je hebt het verdiend!
Bobomelo Druk weekend gehad zeg! Maar wel allemaal leuke dingen zo te lezen! Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen hoor! Het is heus geen verplichting om altijd uitgebreid te reageren hoor! En jij reageerd eigenlijk altijd wel. Lekker vrijblijvend blijven posten hoor, het is geen móeten!
Hoe was de rit, 30 km is best ver zeg! spierpijn..? En leuk, Youp van 't hek!
edit: zie al dat het een geslaagd weekend was!
Ik volg een reintegratie therapie. Dit is 2 dagdelen in de week en is een combinatie van sporten (binnen en buiten) , individuele gesprekken en groepstrainingen. Ik zit inderdaad nu op 8 weken en moet er nu nog 8.. Gaat best snel eigenlijk..
bobomelo schreef:hier vandaag een aardige dag! sinds tijden dat ik af en toe even zoiets had van: ja, kom maar op! dat ik zelfs bepaalde taken nu met minder zenuwen deed op mijn werk!
en vandaag(tot nu toe) sinds tijden nog geen jankmoment gehad! had afgelopen weken nl elke dag gewoon even een "jankmoment",enorm emo, mss ook wel omdat ik nu ook alles vertel aan mijn man! best moeilijk, eerder zocht ik het allemaal bij me zus, vriendinnen, en nu verplaats ik het dus meer naar mijn man! gister nog even goed gesprekje gehad van over de afgelopen maanden toen het zo slecht ging!, nou das wel emotioneel natuurlijk, maar hij zei ook: het gaat nu toch op zich een stuk beter, en je was maanden geleden gewoon indd erg in de war. En dat hij het knap vond dat ik toch zo aan mezelf werk!kijk, en terwijl ik dit dan nu type zo, dan krijg ik weer beetje brok in me keel, nja, maar accepteren dat ik nu gewoon al weken een emo-muts ben, en dat zal ook nog wel even zo blijven!
Wat goed dat je zo'n goede dag had! Hopelijk hou je het gevoel vast! En dat je emotioneel word van de gekste dingen heb ik ook weleens. Heb het vooral vaak bij 'mooie' dingen, heel stom. Denk in je laatste voorbeeld met je man ook, dat het vooral een uiting van je emotie is dat je beseft dat je eigenlijk al zoveel verder bent, en dat is iets moois om trots op te zijn! Vooral als je man het zegt! Lekker janken dus
Wat fijn trouwens dat je zo goed met je man kunt praten nu! Erg fijn lijkt me dat! En high tea, heerlijk
Niet kunnen lachen om dingen heb ik vooral als ik moe ben en weer in een beetje zo'n onverschillige bui zit.. Normaal zou ik iets erg grappig vinden, maar mijn lachspieren lijken verdoofd en geen zin te bewegen..
Charlot Wat leuk dat je gecrossed hebt! Hoe is het verder met je?
Qwerty He, lang niet gehoord inderdaad. Jammer dat het niet zo goed gaat.. Herken het.. Heb de afgelopen weken precies hetzelfde gevoel gehad..
Je kunt ook van psychologe wisselen als het met deze niet echt klikt. Heb ik ook gedaan en ben achteraf zo blij dat ik het aangegeven heb! Met sommigen heb je gewoon niks en dan komt er ook gewoon erg weinig uit. Terwijl anderen soms net de vinger op de zere plek leggen..
Goed dat je het aan gaat geven! Hij/zij zal het echt niet erg vinden. Alles is bespreekbaar, het is alleen maar goed om het te zeggen!
Ik ga in dec ook naar Parijs.
Kido ook een nieuwe avater! Leuke hond! Hoe bevalt het nu 2 ochtenden werk ipv 1? Balen dat je ziek bent.. knap je al een beetje op..?
Lieszje Wil wel heel graag weer wat gaan doen en het liefst studeren eigenlijk.. Maar ben op dit moment gewoon bang of ik het wel aan kan.. En soliciteren naar een fulltime baan is ook niet verstandig nu.. Wie neemt iemand aan die op therapeutische basis wilt beginnen..? Er nu vol induiken lukt me gewoon niet op dit moment, dat ga ik niet trekken.. Jammer van het misverstand tussen je therapeut en psychiater.. En vervelende situatie met je ex en zijn moeder..
Hoe ging je gesprek gisteren?
Daaphh Heb je ook tegen je therapeut gezegd dat je ertegenop ziet om met je vader af te spreken? En heeft ze ook uitgelegd waarom zíj met jou vader wil spreken..? Ik neem toch aan dat ze dat niet zomaar doet als jij dat niet wilt..?Snap niet alles van je verhaal, maar begrijp ik nu goed dat je je vader al hebt gesproken of heeft alleen je therapeut met hem gesproken..? En ik krijg het idee dat je 'hij die het gedaan heeft' ook een grote rol speelt in je verhaal en niet erg goede dingen heeft gedaan, maar het is begrijpelijk dat je dat niet hier neerzet..
edit: zie al dat het inderdaad om misbruik gaat.. heftig zeg..
Leuk dat je een setje gekregen hebt. Lastig dat het weer raak is thuis..
Bedoel je dat je sms berichten van je vader krijgt wat ie 'stuurd'?
MissCharlie Welkom. Ik ben ook nog niet zo 'oud' 23 jaartjes jong En zo lang is het niet dat je thuis zit hoor..Voor een burnout staat gemiddeld een jaar en moet zeggen dat ik ook al aardig op weg ben.. Al wilde ik dat in het begin ook niet zien.. Ik zit nu ook vanaf februari thuis, heb van april/mei t/m eind juli wel op therapeutische basis gewerkt, maar zit nu sinds aug weer thuis, wegens geen werk.. Ik hoop in febr weer een studie te gaan doen..
Echte vrienden zijn ook degene waar je écht wat aan hebt! 'Nepvrienden' kosten je alleen maar energie. Dus koester je echte vrienden en laat degene die jou niet willen begrijpen vooral lekker links liggen, al is dat wel moeilijk..
Hier gaat het de afgelopen dagen beter. Voel me al een paar dagen goed.
Ik heb sinds deze week een nieuw paardje erbij en ik moet zeggen dat ik er stiekem een stuk vrolijker door ben. Ik betrap mezelf erop dat ik zing in de wei en geniet van haar lieve koppie.. Beetje verliefd stiekem..
(jaja er komt weer wat gevoel vrij.. ) Hopelijk gaat het me een hoop positieve energie geven..
Vandaag had ik gesprek bij het uwv. Aardige man, fijn gesprek. Hij vind dat ik over 8 weken weer fulltime kan werken..
Dus dan stopt mijn uitkering, tegelijk met het einde van mijn therapie.. en moet ik gaan soliciteren.. Dus ik hoop er over 8 weken ook echt aan toe te zijn om weer fulltime te gaan werken..
Het klinkt ergens als een opluchting, alsof die man nu op papier gezet heeft dat ik over 8 weken weer helemaal 'beter' ben. Ik weet zelf natuurlijk ook dat dat niet zo makkelijk gezegd is, maar zou het zo graag willen geloven, hoop dat ie gelijk heeft en dat ik ook echt in staat ben een fulltime baan aan te kunnen dan..