Yonker schreef:Omdat je dan zelf je tijd bij moet gaan houden op een horloge??
Dat lijkt me zwaar irritant
zit er geen stopwatch op je ipod ...en hou houd je anders je tijd bij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:mariekie schreef:Na een tijdje weggeweest te zijn...
Heb mn ingeschreven voor een loopje, kom ik er pas achter dat ik nog maar drie weken heb om te trainen.
Anyway: Ik maandag gaan lopen, mega mega last van mn knie..
Iemand enig idee wat je hieraan kan doen?
Na 5 minuten rennen speelt het al op :-(
Annuleren die boel... dat loopje hoeveel km is het?
Leuk dat je er weer bent mariekie doe je ook weer mee 13 juni met de ladiesrun Rotteram?
Als je na 5 min rennen steken in je knie krijg wil ik wel ff weten waar precies.
MamboBeach schreef:tita schreef:pijn in enkel is niet zo erg *oepss ik durf* verwar het niet met een laterale spierpijn..
Overigens is trainen op de hardloopband slechter voor je dan buiten
Eh, hoe bedoel je dat? Pijn in je enkel is niet fijn, hoe dan ook, laterale spierpijn of niet...
tita schreef:mijn ervaring met een loopband is slecht. als je een tijdje op een band traint, krijg je door hoe het werkt en kom je er achter dat je eigenlijk niet hoeft te lopen maar enkel op en neer hoeft te springen. met een beetje aangepaste techniek kun je daardoor veel sneller dan je op een atletiekbaan zou kunnen - maar de beweging is anders. als je dus een tijd op een loopband hebt "gelopen" moet je daarna dus weer lopen leren...
bovendien train je niet met weeromstandigheden...en als de sportschool airco heeft en jij hebt een run met 27 graden dan ga je het niet redden![]()
En bij de runnersclub werd het altijd afgeraden ik weer niet meer waarom