En zoals ik al dacht: ze stonden allemaal letterlijk in de rij om de kleine spruit te mogen bewonderen.
Dus tenzij de ouders heel dicht bij je staan... gaan ze je echt niet missen als je niet meteen op de stoep staat om op kaambezoek te gaan!
Overigens was het kraambezoekje heel gezellig en heb ik geen kleine baby vast gehouden. Mijn vriend dan weer wel

Overigens... kinderen op bruiloften. Wij gaan binnenkort (nou ja, volgend jaar) trouwen. En ik heb mijn vriend er met veel moeite van kunnen overtuigen dat er geen kinderen uitgenodigd gaan worden. Het argument dat het dan voor de ouders uiteindelijk ook leuker was kwam bij hem het beste aan.
Want het punt is: wij wonen voor de meeste gasten niet om de hoek, dus ze kunnen niet even de hulptroepen bellen als de kids het niet meer trekken. Dat gebeurde namelijk op de bruiloft van vrienden van ons wel...
Maar die vrienden van ons hebben zelf ook kinderen, dat maakt het ook weer anders denk ik. Zou een beetje vreemd zijn als ze hun dochtertje niet uitnodigen als papa en mama gaan trouwen. En als dochterlief er dan toch is, kun je natuurlijk net zo goed meteen zorgen voor wat speelkameraadjes. Logisch.