Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nee, het ging perfect vanmorgen, geen geklim, geen rotzooi achteraf. Helemaal prima! Gaf me echt een goed gevoel 
Hopelijk komt het niet zover.
) .........
hmmmm zou een idee kunnen zijn. Ze kunnen toch ook meer dan alleen afwassen?
Ook handig bij stal.
Maar ja, regende ook de hele nacht en nu nog
Als dat niet werk .......... Het bedrag is asso omhoog gegaan, stelletje demente bejaarden
. Dit moest dus ook uitgeprobeerd worden. In 1 woord: geweldig! Dus daar ging ik weer de beurs over voor de 2de keer, dit keer fietsend. Prijskaartje was wat minder maar wie weet, als sportvoorziening.... via de WMO? Ook dit kan met mijn eigen rolstoel. De testrit heb ik met een stoel van hun gedaan.
.
. Snel even wat gegeten en toen snel weer verder. We hadden geen tijd te verliezen.
. Er was een man die dan geen dystro had (wat wel weet ik niet) maar ook zijn spasmen zijn weg door de stimulator, dus het werkt ook door op de spieren. Niet op je spieren zelf maar wel op de zenuwen die de spieraansturing regelen.
) gekeken bij stands voor de vriendin die mee was. Zij had niet zoveel wensen voor vandaag als ik. Bij het CBR heeft zij ook nog een heel verhelderend gesprek gehad dus ook zij is heel tevreden over vandaag.

) zich sinds een paar dagen weer rustig. Laat me niet tegen houden daardoor.
Ben vergeten de accu op te laden, kon geen foto's maken
, ach, als het maar gezellig was.
. Bij het combidansen hadden we ook nog een halve finale dus in totaal 5 x de vloer op gemoeten (maal 3 dansen per keer) + het "indansen". Het was heel erg leuk en ook erg vermoeiend. Iig erg goed voor mijn mindset, dat dipje qua benen is aardig naar de achtergrond aan het gaan.
. 
da's niet mis, eerste keer?? Lekker dat je nu een sport hebt dat je kan doen zonder hinder van je lijf. Op naar de eerste plaats
Hier is het nu lekker weer hoop voor je aan het strand ook, ga lekker rijden en daarna ............ slaap ze 
, ja dat maakt het zeker erg romanties. Ook nog iets van een openhaard en een berenvel???
Dat maakt het natuurlijk helemaal af.
zetten. Die zit maar 4 meter van de weg af. Denk dat ik straks, als ze kuikens hebben, mijn bodyprotector en cap maar draag. Ze kunnen vel worden dan
, en dat is de enigste weg om bij mijn knollies te komen
, zegt genoeg denk ik. Vond mijn been niet zo leuk maar die had pech
. Vandaag was het Irene haar dag, ze is maar 1 x per jaar jarig.