hij is door mn moeder getekend.. dus voor mij wel waarde aan.. maar ga m wel laten uitbreiden.. richting me zij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zal vanavond meteen een foto showen hier!

. Ik lees al een tijdje mee, al veel mooie plaatjes voorbij zien komen! Eind augustus ben ik weer aan de beurt!
Ik ga dan een pegasus laten zetten met het vacht patroon van mij overleden merrie (appaloosa, roan bay met blanket met stippels). Ik wil dit tussen mijn schouderbladen laten zetten, twijfel alleen nog over de kleur. Al mijn andere tat's zijn zwart wit, maar voor deze lijkt bay (= min of meer rood-bruin) me ook heel mooi, weet alleen niet of het ook echt mooi uitpakt als tattoo zeg maar. Verder heb ik al een "M" op m'n ring vinger (staat voor paardjes, mike en macx), een draakje op schouderkop (het overwinnen van eigen angsten), een wolvenkop op rechterkuit (staat voor hoe ik mezelf zie) en een runen-worp op m'n onderrug ( met een hele lange persoonlijke betekenis). Allemaal zwart wit dus. Wat denken jullie? 
Marshaha schreef:[een heel mooi idee, en ik weet dat het super waardevol voor je is
mag ik wel zeggen dat ik denk dat je hem moet laten bijkleuren straks? voor mijn gevoel (nu kan een foto een ander beeld schetsen dmv lichtinval) is ie niet helemaal zwart gezet
maar das verder geen probleem hoor, bijkleuren gebeurd vaak, en liever bijkleuren dan kapotsteken (=litteken) zeggen wij altijd
roomsoes17 schreef:[*img]http://94.100.114.35/493450001-493500000/493479101-493479200/493479175_6_VSAb.jpeg[/img]
vinden jullie van deze?

denk wel dat ie vet ver af komt nu