Steentje schreef:Veel plezier, Esgaroth!
Laat je ons weten hoe het was?

Uiteraard

Ben nu wel een stukje eigengemaakte taart aan het eten, dat heb ik wel verdiend na al deze martelingen.
Mijn god, 'plezier' heb ik dit nou niet echt kunnen noemen hoor

met name het gedeelte 'puisjes en mee-eters uitdrukken' kreeg ik zweetoksels en voeten van. PIJN! Echt PIJN!
Ik had namelijk veel meer mee-eters op mijn kin dan ik zelf dacht en kon zien. Zij had een of andere lamp die ze op mijn gezicht zette, en daarmee dus alles goed kon zien. Mijn hele kin is nu een grote rode bende, ik durf de straat echt niet meer op
Ik ben er 1,5 uur geweest. Of het mijn huid goed doet, kan ik nu nog niet zeggen. Wel vertelde ze me dat het verstandig is om met de pil deze steeds 2 maanden achter elkaar te slikken en dan ongesteld te worden. Omdat mijn huid nu steeds te weinig tijd krijgt om echt goed te herstellen. Daarbij schijn ik hele kleine porieen te hebben, waardoor het uitdrukken van mee-eters moeilijk gaat, ze zitten heel diep. Er kwamen ook echt hele sliertjes pus uit, heel yak, heb het zelf gelukkig niet gezien.
Ik heb van haar 2 proefmonsters meegekregen. Van het merk Cenzaa. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het scheen een natuurlijk product te zijn zonder houdbaarheidsmiddelen, dus binnen 6 maanden moest het ook echt op zijn.
Ik heb voor over 6 weken een nieuwe afspraak gemaakt.
En nu ga ik me opsluiten ergens in een hoekje, want mijn hele kop is rood en glim, echt heel erg