Alleen zit volgens mij best los ... Gaat dat niet telkens tikken? Vind zo'n slotje wel leuk, maar niet mooi! Dan zou ik eerder voor die ritssluiting gaan. Maar wil leiver gewoon dat ding uit de vitrine bij Classic Ink
haha een ritssluiting:D zou wel grappig zijn ahja ik heb nog een vraagje :p heb juist a bunch of nieuwe navelpiercings en ik twijfel een beetje of ze niet te klein zijn, hoe kan je dat zien?
Brrr toen ik vanochtend na het douchen mijn navelpiercing droogmaakte, kwam er ineens aan de bovenkant rondom wat bloed. Iemand een idee hoe dit kan komen? Ik heb het drooggedept en ben er verder vanaf gebleven, heb hem nu zo'n 3 maanden. Ik mag er vanaf nu van mezelf echt niet meer aankomen, en alleen even schoonmaken onder de douche. Zit veels te veel te pielen af en toe, maar ik heb nu telkens dat er van dat spul (een beetje aanslag-korstjesachtig, weet niet goed wat het is) aan het staafje vast zit, en dat piel ik er telkens met mijn nagels gewoon weer af.
Heb toch wel het idee dat ie de laatste tijd wat meer irriteert dan normaal, het staafje is ook gewoon veels te lang dus aan welke kant hij ook meer uitsteekt hij komt vaak toch wel een beetje in de verknelling. Tips wat ik nu kan doen? Ik las dat dat zoutbadje een idee is bij een beginnende ontsteking?
Zack
Geplaatst: 25-01-10 20:52
Niet eraf halen, nu houd je elke keer het genezings proces tegen. Daarom gaat het steeds bloeden. Gewoon vanafbijven.
Maar als ik dat spul laat zitten, gaat de hele piercing als het ware vastzitten en dan gaat het ook zeer doen omdat ik als het ware als ik me bijvoorbeeld uitstrek, het dan 'losscheur', dat lijkt me ook niet de bedoeling? Of dan gewoon alleen onder de douche losweken en uitspoelen?
Ja trekt toch ook niet een korst eraf als hij er nog niet afvalt?
Jodie_
Geplaatst: 25-01-10 21:00
Nou.. Haha nee ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het gewoon een raar soort aanslag, en het gaat gewoon een beetje zeer doen als de hele piercing zo vast gaat zitten door dat spul. Maar ik ben ook gewoon zo'n irritante pielert, moet er echt eens een keer vanaf leren blijven!
Hoi, ik wil eigenlijk misschien best wel een tongpiercing..
Maar ik heb als vraagje (voor de mensen die er een hebben) doet het nou echt pijn?.. Niet dat ik dat het erge vind, maar heeft na-delen... als die genezen is?.. Zithet niet vervelend in je mond?.. Heb je geen last met zoenen of iets dergelijks??:P Lijkt me dan zo raar voor mijn vriend.. die heeft er dan geen, en ik heb zon ding in mijn tong zitten haha.