Vanmiddag moet ik... (daarom post ik het hier) dan kan ik er niet onder uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wildflower schreef:Heel herkenbaar... tsjaa gewoon doorgaan!! en als je daarna hebt gerent voel je je altijd super lekker
Ik heb het gister gedaan!! na een week er tegen aan hikken ben ik 6km gaan rennen in de vrieskou. Nu heb ik spierpijn maar het was heerlijk
Als ik het kan, kan jij het ook en anders ga ik die 5km wat meer tempo wisselingen invoeren. Gaat je conditie vanzelf verder omhoog.
elmo1 schreef:Heb ook een dipje, maar niet conditioneel wel echt een zeer been, rechts is mijn zwakkere kant en ik heb na vorige week toen ik op een schema zat van 2x 20 minuten lopen en 5 minuten wandelen, opeens last van mijn rechter heup, ik had het echt moeilijk de laatste 20 minuten, woensdag heb ik dan 2x 10 gedaan en vrijdag niks, gisteravond weer gelopen 2x 10, met 2 min. wandelen tussendoor.
Toch weer last vandaag.
Ik baal er enorm van maar schakel dan maar een tandje terug, of zou het verstandig zijn even niet te lopen?
Tips?
elmo1 schreef:Heb ook een dipje, maar niet conditioneel wel echt een zeer been, rechts is mijn zwakkere kant en ik heb na vorige week toen ik op een schema zat van 2x 20 minuten lopen en 5 minuten wandelen, opeens last van mijn rechter heup, ik had het echt moeilijk de laatste 20 minuten, woensdag heb ik dan 2x 10 gedaan en vrijdag niks, gisteravond weer gelopen 2x 10, met 2 min. wandelen tussendoor.
Toch weer last vandaag.
Ik baal er enorm van maar schakel dan maar een tandje terug, of zou het verstandig zijn even niet te lopen?
Tips?