Tineke90 schreef:Ik bijt namelijk nagels hoe kan je daar vanaf komen? heb al van die smerige nagellak gehaald en erop gedaan maar dat helpt ook niet
Dat vergt heel veel zelfdiscipline.
Ik ben nu zo iets van 3 weken geleden gestopt, van de ene op de andere dag. Ben begonnen met bytex te smeren dat hielp wel bij mij. En toen ze iets langer waren ben ik over gegaan op nagelverharder. Dat heb ik echt 2 weken aan 1 stuk door gebruikt, en nu heb ik er deze week niets op. En blijf er wel vanaf heb ook niet de neiging om te bijten. Vind lange nagels gewoon mooier staan.
In het weekend doe ik ze wel lakken, omdat ik er dan afblijf, want anders zou ik geheid weer gaan bijten.
In het begin hielp het mij heel goed, dat er toch iets op mijn nagels zat. Door alles wat ik gebruikte deden ze glimmen, en dat hielp bij mij.
Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog niet echt de neiging heb om ze af te bijten, maar de vorige keer ging het ook na een paar weken mis.
Veel succes.

En omdat ze zo extreem kort waren geworden duurt het ook mega lang voor ze weer op lengte zijn

en dat vind ik dan ook wel weer banketstaaf. 
, maar ik denk dat je met dit soort dingen zakelijk moet (proberen) te blijven.
)

zo moet nagellak zijn! en supersnel droog!