Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:12

Tineke90 schreef:
Ik bijt namelijk nagels hoe kan je daar vanaf komen? heb al van die smerige nagellak gehaald en erop gedaan maar dat helpt ook niet

Dat vergt heel veel zelfdiscipline. :D
Ik ben nu zo iets van 3 weken geleden gestopt, van de ene op de andere dag. Ben begonnen met bytex te smeren dat hielp wel bij mij. En toen ze iets langer waren ben ik over gegaan op nagelverharder. Dat heb ik echt 2 weken aan 1 stuk door gebruikt, en nu heb ik er deze week niets op. En blijf er wel vanaf heb ook niet de neiging om te bijten. Vind lange nagels gewoon mooier staan.
In het weekend doe ik ze wel lakken, omdat ik er dan afblijf, want anders zou ik geheid weer gaan bijten.
In het begin hielp het mij heel goed, dat er toch iets op mijn nagels zat. Door alles wat ik gebruikte deden ze glimmen, en dat hielp bij mij.
Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog niet echt de neiging heb om ze af te bijten, maar de vorige keer ging het ook na een paar weken mis.
Veel succes.

Anoniem

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:14

Ik bijt geen nagels, ik scheur ze _O-
En wat ik er ook op smeer of lak, het gaat gewoon niet weg..
Goed, ik denk dat ik ook maar moet beginnen met dat zelfdiscipline ding :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:17

Ooooh scheuren doe ik idd ook af en toe nog! Bijten wel mee gestopt. Maar soms als ik weg ben en geen vijl bij me heb en ik krijg haakjes dan probeer ik die er af te peuteren, en dan scheuren ze steeds verder tot ik niks over heb :+ Als ik ze gewoon regelmatig netjes vijl enzo dan heb ik daar geen last van :n :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:30

Dat heb ik ook precies Wendy! Dan blijf ik ergens achter hangen, komt er een haakje en als ik het weg probeer te drukken of trekken, dan gaat gelijk mijn hele nagel eraf :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:43

uhu, hoe herkenbaar :')
maar mijn nagels zijn ook wel prut nu hoor, die bovenste laag splijt er af, dus ze zijn heel slap en breken snel.. Nu weer druk in de weer met verzorgingsspullies op mn nagels en júist steeds vijlen en doen en ze beginnen nou weer wat te groeien, maar heeft wel ff geduurd :\ En omdat ze zo extreem kort waren geworden duurt het ook mega lang voor ze weer op lengte zijn :=

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:53

ik bijt geen nagels, maar idd als ik een haakje aan me nagels voel, en k heb geen vijl, dan moet en zal dat haakje weg gaan :P

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:02

Ik ben ook geen nagelbijter maar moet zeggen dat ik vorige week na maanden lange nagels mijn nagels weer heb moeten knippen en echt lange nagels zijn zoveel mooier! Dat moet toch een stimulans zijn om te stoppen met bijten???

Ik heb zelden korte nagels maarja af en toe heb je van die ongelukjes helaas.

Tinks zit met een dilema!!!! Op mijn site kan ik dus precies zien hoeveel bezoekers er zijn en waar deze vandaan komen. Alle zoekwoorden van google tot aan alle bezoekers die via de link in mijn handteking op bokt naar de site komen. Ik zie dan staan bokt view topic bla bla bla.

Nou zag ik enkele weken geleden ineens een ander forum verschijnen in die statistieken. Dus ik gauw kijken wie heeft daar een link naar mijn site geplaatst (leuk!!)?? Bleek daar iemand gevraagt te hebben of iemand de Safari lakjes van mijn site kent. Heb me aangemeld op dat forum en een aantal berichten achtergelaten natuurlijk. Echt super grappig om ineens je eigen foto van jouw site op dat forum te zien overigens. Inmiddels al een aantal bestellingen gekregen via dat forum en nu vraagt er 1 daar natuurlijk of ik niet speciaal voor hun als konadfans een actie wil bedenken. Had daar eerst wel een beetje moeite mee want ja ik ben hier op bokt heel actief en vond het eigenlijk een beetje raar om ineens iedereen te geven wat jullie ook krijgen dus heb het heel kort gehouden. Bovendien zijn hier vast ook dames die op dat forum kijken en dan misschien denken wat is dit nu!!!!??? Tinks gaat vreemd. |( en dat vind ik dan ook wel weer banketstaaf.

Om een iets te lang verhaal kort te maken: Wat vinden jullie?????

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:11

Doen, als je op die manier nieuwe klanten kunt werven.. Natuurlijk wel als eenmalige actie, er moet natuurlijk wel onderscheid blijven he ;)

Vind het heel schattig hoor dat je je druk maakt over ons bokkers :(:) , maar ik denk dat je met dit soort dingen zakelijk moet (proberen) te blijven.
Als het goed is voor de klandizie zou ik me verder geen zorgen maken over wat 'wij' wel niet zullen denken..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 06:13

Ik ben het helemaal met showpony eens.
Als het gunstig is voor je bedrijfje, DOEN! Daar moet je je echt niet druk om maken hoor...

Oooh ik heb zo'n vreselijk leuk nieuws!
:# IK HEB EEN PONY GEKOCHT!!!! :#
(ahum...eigenlijk is het een paardje maar ik noem hem stug pony O:) )
Ik ben zo blij... *\o/* *\o/*
Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen, ik zeg lekker niet wat het is geworden. :P Daar komen jullie wel achter. :D

Mijn nagels zijn trouwens nog hetzelfde, witte french met witte bloemetjes en een roze vlinder.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:27

ahhh iessiee wat gaaf voor je!! voor jou ook eindelijk weer fijn nieuws :D!!
ben benieuwd!!

ja tinks, als het goede zaken voor jou betekent gewoon doen, als je dat eenmalig doen hun blij,
en jij al helemaal blij :$ :$ :D

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:18

Ook ik denk er net zo over als de voorgangers thinks, zakelijk blijven. Het is een bedrijf en als jij daardoor meer klanten/omzet werft moet je dat altijd doen!!
Iessie, gefeliciteerd met je aanschaf, wanneer gaat hij of zij komen?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 09:07

Hij wordt gekeurd en als de uitslag goed is dan staat hij zondag in zn stalletje. :D :):)
Vind het wel spannend zeg!!
Ik wilde eigenlijk even lakken maar ik moet zo weg, dus dan wordt het morgen. Ik wil de gouden glitter van china glaze zo graag uitproberen! Ben benieuwd hoe die eruit ziet...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:06

de nieuwe rimmels zijn echt geweldig!!! lycra pro professional finish met maxi brush. Hij dekt in 1 laag súper en door de brede borstel bedek je direct de hele nagel en hij glanst als een gek, zo mooi :+: zo moet nagellak zijn! en supersnel droog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:23

Hmm... Snel droog vind ik dan weer een tegenvaller :P Kan daar niet mee werken :n

Gefeliciteerd Iessie :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:42

Ok thanks voor de reacties meiden!!!

Gaaf Iessie ben heel benieuwd naar de foto's! Ik weet nu nog precies hoe ik me jaren geleden voelde toen mijn paarden hier voor het eerst kwamen. Was zoooo gelukkig!!!

Ik heb dus weer korte nagels en vind het nu erg moeilijk om inspiratie om te doen. Want het is toch weer anders als ze zo kort zijn.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:43

Iessie, hopen dat ie goedgekeurd wordt dan!!
Idd spannend!! :))

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:28

Tinks schreef:
Ik heb dus weer korte nagels en vind het nu erg moeilijk om inspiratie om te doen. Want het is toch weer anders als ze zo kort zijn.

ben ik het helemaal mee eens tinks, ik vind kort ook anders. Daarom vind ik het soms echt leuk om korte nagels te hebben!
Persoonlijk vind ik dat je juist meer op kort kan doen omdat het minder snel ordi toont..

op mn blog staan een aantal konad 'creaties' op kort. T is niet veel, maar toch ;)
http://stephsbs.blogspot.com/

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:38

Okee ik ga straks nagelverharder halen en ga STOPPEN met bijten! hahahahahaha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:37

Afbeelding
speed manicure _O-

even snel gedaan, mijn nagels verschillen van lengte, de een vind dat vreselijk maar ik niet, zo zie je tenminste wel dat ze van mezelf zijn, vind het altijd best beledigend wanneer mensen aan je lange nagels gaan trekken met de mededeling die zijn vast nep :')
irl is het mooier, ook de lengte, dat valt dan niet zo op, helaas moet ik zo in de keuken werken en is er niets meer van over _O-

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:30

Emmaa_ schreef:
Hmm... Snel droog vind ik dan weer een tegenvaller :P Kan daar niet mee werken :n

Gefeliciteerd Iessie :D

Ik bedoel niet al drogen tijdens het lakken maar je hoeft er eigenlijk ook maar 1 keer overheen (hooguit hier of daar nog een randje) en dáárna, als je klaar bent, dan is hij snel droog.

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:44

Laatst bijgewerkt door Mars op 19-09-09 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto uit quote

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:51

Aan het begin van dit topic hadden een paar dames het idee om gezamenlijk via ebay china glaze te bestellen, is het daar al van gekomen?

Anders heb ik wellicht ook interesse om mee te doen..

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:32

binnen 2 dagen zijn er 2 bagels kort afgebroken :(
naast elkaar dus ga mn rechterhand evene kortvijlen en gelijk aan laten groeien

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:47

Bagels? :+

Jammer zeg!

Ik heb zelf laatst ook 6 nagellakjes van 2True en 1tje van Essence gekocht, en die van Essence is echt een supergave kleur! Echt een aanrader!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:13

Ukkiee schreef:
@ SimoneDV & x_Staceyy & Emmaa_; Als je je nagels vijlt, mag je ze maar in één richting op vijlen. Dus niet heen en weer! Verder is het bij jou de bovenste laag van je nagel, ofwel de hoornlaag, die los komt. Dit gebeurt bij uitdroging. Koop bij bijv. de Etos of Hema een verzorgende olie en lak je nagels eens daarmee. Goed laten intrekken, laat ze af en toe even rusten, dus niet constant lakken. Verder ook géén nagelverharder gebruiken! Ik heb van mezelf vrij sterke nagels, maar toen ik een keer iets dunnere nagels had en nagelverharder opsmeerde, was alles binnen een week afgebroken of gescheurd! Je kunt wel Nailrepair van de Etos kopen. Dat is een wit gekleurd (transparant na aanbreng) lakje waarin voedingsstoffen zitten en het is gelijk een goede basecoat.

Super bedankt voor de tips. Ik ga het eens proberen.