Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
parouscha schreef:Iessie, doe jij dit 2 kleuren gewoon nat op elkaar zodat je ze uit elkaar kunt smeren

)en moet morgen mn nagels weer doen, vandaag helemaal aan gort gegaan met al dat werk.ach ja paarden en een week lang mooie nagels gaat nou eenmaal niet goed samen. 
Cyntje schreef:Nagels kort moeten knippen, er waren er 2 ingescheurd

) kan je makkelijk twee lagen doen,

TE5 schreef:Btw, die lakjes van essence zijn fijn!
Wel een beetje dun, maar doordat ze zo supersnel drogen (echt) kan je makkelijk twee lagen doen,
bovendien kost het niks, 1,30 per potje..
Kon het niet laten, heb in één keer 4 nieuwe lakjes, (groen, oranje, roze en wit)
Dat verdubbelt mijn aantal lakjes bijna
en dan kan je niet vaak leuke nieuwe kleurtjes kopen.

hafjegek schreef:TE5 schreef:Btw, die lakjes van essence zijn fijn!
Wel een beetje dun, maar doordat ze zo supersnel drogen (echt) kan je makkelijk twee lagen doen,
bovendien kost het niks, 1,30 per potje..
Kon het niet laten, heb in één keer 4 nieuwe lakjes, (groen, oranje, roze en wit)
Dat verdubbelt mijn aantal lakjes bijna
hmm ga die dan ook maar eens proberen denk ik. ik had er altijd zo mn vraagtekens bij, van zal wel slecht drogen enzo, maar als het wel goed droogt dan wil het wel eens proberen. vooral voor die prijs, normaal betaal ik zo een 6 euro voor een potje.en dan kan je niet vaak leuke nieuwe kleurtjes kopen.

.... IvysToeter schreef:ik heb net gestempelt
voor een eerste keer ziet het er best geinig uit.
heb op mijn linkerhand op 4 vingers vlindertjes en op mijn pink bloemetjes.
en op de rechterhand heb ik op mijn duim bloemen en op de rest sterretjes.
doen jullie per vinger (ds stempel) de imageplate schoonmaken?
en maken jullie je plate en schraper gewoon schoon met remover?
alles zit hier onder de witte lak haha

als de vloek mij maar niet ook treft dat ik na het longeren geen nagels meer heb
4 jarige springerd aan de lijn, ach gaat vast wel goed.
borrie01 schreef:met wat voor vijl kan ik mn stempel dan het beste vijlen?
ik heb zo'n ding waar 4 verschillende vijlen op zitten er zal er vast wel 1 goed zijn maar moet ik juist een hele grove gebruiken of juist een hele zachte?
lynne8 schreef:Siets schreef:Oh wat een geweldige creaties komen er voorbij! Ik ben niet zo creatief helaas, maar mijn nagels groeien gestaag door. Pink is helaas afgebroken... Maar toch eventjes een nieuwe foto van mijn eeuwige french manicure
Hoi,
Zijn dit je echte nagels of zijn dit neppe?