Civ, dat is minder, komt het omdat je dan in een vreemde omgeving bent en niet op je gemak? Hier is het minder , erg verdriet omdat mijn ouders weg zijn..
koi
Geplaatst: 22-08-09 22:53
Dan kom je maar bij mij logeren, kunnen we samen ons alleen voelen Wanneer zie je je ouders weer? Ik ben in bad niet goed geworden en dat is wat blijven hangen. Daarnaast zie ik haar niet zo heel vaak en dan is het soms wat lastig uit te leggen maar ze was begripvol en zou mee naar huis gaan als het niet zou gaan. Van het eten bij die wok had ik vorige week ook al buikpijn, vermoed dat dit nu ook weer zo is.
Ja eenzaam is het goeie woord, vind moeilijk, haha gaan we samen alleen zijn, nou ik denk met de kerst, ik probeer in oktober nog daarheen te gaan!
Nou misschien kan je niet tegen de kruiden daar. Wel fijn dat ze nog zo begripvol was, in bad onwel geworden ,.. jeete en dat is je plekje waar je altijd lekker zit, werd je duizelig?
koi
Geplaatst: 22-08-09 23:10
Kreeg last van pijn op de borst, althans het was net of er iets knapte daar binnen, daardoor werd ik weer angstig waardoor de paniek weer toesloeg, was zo uit bad. Helaas blijft het dan hangen de rest van de avond maar ik ben wel blij dat ik weg ben gegaan. Bij andere wokken heb ik het niet maar bij deze dus wel. Alleen zijn is niet leuk, alleen is maar alleen, voor mij is het in ieder geval niks. Alleen zijn is te verdragen maar het went niet. Hoe voel je je?
Oh jeetje, dat is minder zeker als je nog in paniek raakt, is ook moeilijk los te laten dan, balen dat het dan heel de avond blijft. Goed dat je dan wel weg kon, maar is niey leuk. Wie weet wat voor kruiden ze gebruiken, misschien kan je maag het niet zo goed hebben.
Ik heb het nu erg zwaar, als ik erover na denk begin ik weer te huilen, alleen zijn is niet goed voor de mens we hebben mensen nodig, maar we moeten vol houden, ze zijn op afstand maar niet van de aarde verdwenen en binnenkort zien we ze weer en daar leven we naar toe. Meis ik ga mijn oogjes dicht doen, heb hoofdpijn en branderige ogen. Slaap lekker en tot morgen. En kop op we kunnen het!
koi
Geplaatst: 22-08-09 23:28
Slaap lekker en een knuffel voor jou je mag me altijd PBen. Ik blijf denk ik nog even hier, ben nog niet echt ontspannen en zie er tegenop om naar bed te gaan, heb nog wat last van druk op de borst.
Flappie30
Geplaatst: 23-08-09 00:30
Klinkt allemaal wat minder CIV... Ik kan er vrees ik geen goede tips voor geven wat je nu het beste kan doen. Zelf moet ik zeggen dat ik me van mezelf vind dat ik ook veel angstiger en gevoeliger ben geworden sinds ik thuis zit (eigenlijk al het laatste jaar toen alles zich aan het opbouwen was betreffende stress en spanning, dus vraag me af of het daar mee te maken heeft). Vroeger was ik een echte durfal en nu heb ik echt doodsangsten uitgestaan toen mijn vriend en ik in de auto nota bene over bergwegjes aan het rijden waren. Schrik om neer te storten enz... Erg raar allemaal.
Hoop dat je dit eigenlijk allemaal niet meer leest vanavond, want dat is een teken dat je toch bent kunnen gaan slapen .
Verder zijn we, zoals je al kunt zien, terug goed aangekomen in NL; Waren vannacht om 2.30 u in Belgie (enorm veel file gehad onderweg ) en hebben heerlijk uitgeslapen en even een gezellig middagje bij mijn ouders gehad. En nu dus eindelijk terug thuis... Ben wel gesloopt eerlijk gezegd en ben blij dat ik nog een weekje thuis zit gelukkig.
koi
Geplaatst: 23-08-09 10:44
Hey Flappie, lekker geslapen? Denk inderdaad dat het goed is dat je nog even thuis bent, ga je daarna gelijk 40u aan de slag? Die schrik heb ik ook weleens in de auto, erg vervelend. Was op den duur overal bang van en daarom durf ik nu nogsteeds niet te rijden maar ik ben er van overtuigd dat het terug komt maar dat heeft iets meer tijd nodig dan de auto.
Ik heb wel goed geslapen gelukkig en ik heb niks ingenomen! Heb ook lekker uitgeslapen en zit nu nog in mn pyama, is weleens lekker. Vanmiddag komt er misschien een vriendin langs en ik wil nog even naar mn oma toe. Ben nog wel steeds wat moe. Jullie nog plannen vandaag?
Ja ik ga gelijk 40 uur aan de slag. Bij mijn nieuwe baan weten ze nl niets over mijn overspannenheid enz... Heb daar gedaan alsof ik gewoon een nieuwe carriereswitch wou en ze weten dus ook niets af van het feit dat mijn contract niet verlengd is enz... (dit trouwens op advies van mijn arbo-arts en gewone arts, maar moet wel zeggen dat ik soms schrik heb dat ze er achter komen dat ik toch gelogen heb). Hoe is dat bij jou eigenlijk in zijn werk gegaan ? Weten ze bij jou hoe of wat ?
Nu moet ik wel zeggen dat ik voor de overheid ga werken dus heb wel om de week een ATV dag en het zijn eigenlijk dus maar 36 u/week (ipv 6O u tot meer bij mijn vorige baan), maar zal toch weer erg vermoeiend zijn in het begin en terug erg aanpassen vrees ik. Ik hoop er het beste van iig.
Gelukkig dat je goed hebt geslapen ! Nog last van druk op je borst ? Klinkt als een gezellig dagje dat je hebt vandaag.
Wij zijn nu aan het oprommelen en zo dadelijk even richting paardjes. Vanavond komt mijn moeder met haar jongste zus (mijn lievelingstante by the way, zij en ik waren samen aan het waken toen mijn opa stierf vorig jaar en waren er dus als enigste bij en schept toch een hele aparte band die we daarvoor ook al hadden, maar sindsdien helemaal) richtin NL voor 2 daagjes. Zij wou nl eens zien hoe haar nichtje hier woont en wat dingen bezoeken. Beetje slechte timing maar wel gezellig en heb daarna nog enkele dagen om bij te komen...
Hey Flappie, hoelang heb je nu thuisgezeten? Het viel mij wel tegen weer aan de slag gaan nadat ik een half jaar thuis heb gezeten. Ze weten bij mij wel dat mn contract niet verlengd is maar dit had toch gebeurt door inkrimping van de werkzaamheden, dit wil mijn exwerkgever ook bevestigen. Maar ze weten niet van mn burnout, in principe ben ik er nu toch wel een heel eind vanaf en ik vond het niet relevant om te melden, stukje eigen bescherming. Daarnaast vind ik dan ook niet dat we daarover hebben gelogen, we hebben het niet verteld, dat is iets anders. Zou het niet leuk vinden als ze erachter zouden komen maar mocht het zo zijn, dan is het zo, het ligt achter me en ik kan mn werk doen, ook al gaat het niet altijd even soepel.
De druk op mn borst is nu gelukkig zo goed als weg. Hoe voel jij je? Leuk dat je moeder en tante langskomen, is wel gezellig en voldoende afleiding maar ook weer vermoeiend. Wel goed dat ze nu komen en niet volgend weekend. Veel plezier!
Angela, zal zo je foto's eens kijken. Hoe is het verder met je en met je vriend?
Het gaat wel redelijk, hij is gister meegeweest naar Garuna. Vond ik wel lief. mijn schoonvader is ook komen kijken, en die heeft helemaal niks met paarden. Ik ben zelf erg moe, gister die bbq gehad, en ben nu totaal gesloopt.
Erg leuke topics angela, ik reageer liever daar niet want mijn schoonzus zit ook op bokt en hier zal ze niet zo snel kijken maar die algemene topics enz wel.
CIV: ik zit sinds begin mei thuis dus 4 maand in totaal zal het zo zijn. Aan 1 kant lang zat, aan de andere kant voel ik me toch nog niet altijd even sterk in mijn schoenen staan. Maar heb hier gewoon nood aan afleiding, maw werk, want anders ga ik toch maar weer piekeren.
Nu even een vraag aan jullie waar ik al 2 dagen mee zit aangaande een reactie van mijn schoonzus op hyves. Ik had 3 dagen terug op wie, wat, waar gezet: aan het genieten op vakantie. Meer niet. Krijg ik 2 u later van haar een prive-bericht: "Ik zag staan dat jullie aan het genieten zijn, heerlijk! veel plezier op vakantie, jullie zullen er vast aan toe zijn geweest". Nu is dit de zus van mijn vriend waar hij ook boos op is, omwille van verschillende redenen. Overlaatst op stal zei ze ook zo uit het niets: leuk veulen heb je trouwens (terwijl mijn veulen er al een jaar staat en ze daarvoor nooit iets over haar heeft gezegd) en op de verjaardag van mijn vriend kreeg ik via hyves ook felicitaties... Nu vroeg ik aan mijn vriend wat hiermee haar bedoeling zou zijn maar hij weet het niet en vind het zelf ook heel raar... (is nog al een manipulatief iemand zij). Hoe zouden jullie hier op reageren en wat zouden jullie doen. Zelf wil ik gewoon afstand van die kant van de familie omdat ik hun emo-spelletjes en manipulaties beu ben. (vaag verhaal misschien mar moest het even in de groep gooien)
By the way: dit klinkt misschien allemaal goed bedoeld van haar en je zou zeggen dat er niet meer achter gezocht moet worden, maar daarvoor weet ik te veel. Zelfs mijn vriend denkt dat dit niet zomaar goed bedoeld is maar weet ook niet jhoe of wat er verder over te denken (ter verduidelijking)
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 15:59
@ Flappie: Als je denkt dat het verkeerd bedoeld is, zou ik het gewoon negeren. Als jullie er klaar mee zijn, gewoon niet op reageren, dan houdt het vanzelf op. Maar makkelijk is anders natuurlijk.
Kan me trouwens wel voorstellen dat je soms bang bent dat ze er achter komen op je nieuwe werk. Wel lastig. Begrijp ook wel dat je het niet gezegd hebt. Zie je er niet tegen op om nu alweer meteen met 40 uur te beginnen?
Als ik weer aan het werk ga, ga ik wel eerlijk zijn denk ik, heb dan een behoorlijk gat op mijn cv en daar wil ik niet over liegen. Kan ze dan ook uitleggen dat ik er alleen maar veel van geleerd heb en sterker van geworden ben. (tegen die tijd dan he, nu ben er nu nog niet aan toe)
@ CIV: Heb niet alles helemaal gelezen, maar begreep wel dat het even niet zo lekker met je ging. Hoe gaat het nu met je? Is de spanning inmiddels wat minder? Lees wel dat de druk op je borst minder is. Dat is in ieder geval fijn.
@ Pilipa: Hoe gaat het vandaag met je? Kun je een beetje afleiding vinden zodat je je wat beter voelt? Hopelijk voel je je wat minder alleen. Sterkte in ieder geval.
@ Angela: Wat een leuke foto's. Vond je vriend het leuk om mee te gaan? Je hebt echt een super mooi paardje om te verzorgen. Op de foto's kan je goed zien hoe ze op jou gericht is. Erg leuk! Hoe gaat het verder met jou / jullie? Kan je vandaag een beetje je rust vinden na je drukke dag gisteren?
Mijn vriend en ik hebben opgepast op de boerderij. Was heerlijk relaxed. Lekker in de tuin gezeten met de honden en de twee jonge katten. Was heerlijk, geen druk, stress of wat dan ook. Het was lang geleden dat ik me zo ontspannen voelde. Verder veel foto's gemaakt van de paarden en andere beestjes. Zal zo eens kijken hoe ze geworden zijn.
Toen we net thuis kwamen lag er weer een brief van het UWV. Was meteen helemaal in de stress want het ging over een paar documenten die ze nog van me moeten hebben. Één van de brieven (over mijn ontslag) heb ik niet meer. Wist ik veel dat ik die moest bewaren. Was een bevestigingsbrief n.a.v. het gesprek. Was toen nog zo teleurgesteld dat ik die brief meteen heb weggegooid. De akte van ontslag heb ik wel gewoon. Maar goed, meteen in paniek dus, stress door mijn hele lijf. Voel me dan ook zo'n ezel dat ik die brief heb weggegooid..
Ook even een topicje van mijn lieve hondje (Ga even een mailtje sturen met foto's naar het asiel waar hij vandaan komt, vinden ze altijd erg leuk)
koi
Geplaatst: 23-08-09 17:22
Angela, mooie foto's, vind het lastig commentaar te geven in je topic want ik heb er niet zoveel kijk op.
Flappie, de dagen gaan weer wel sneller als je werkt, dat merk ik wel. Deze week is mn collega met vakantie dus hoef ik me zeker niet te vervelen maar dan gaat de tijd lekker snel. Tja en mbt je schoonzus, is lastig, jullie weten hoe ze het bedoeld, zou ze maar laten doen want misschien wil ze jullie alleen maar 'uit de tent' lokken?
PW, wat fijn dat je korte vakantie je zo goed is bevallen, lekker relaxen! Jammer dat de thuiskomst iets minder was maar probeer daardoor niet fijne gevoel te laten gaan. Hopelijk is de akte van ontslag ook voldoende. Zal ook eens naar jou foto's kijken, zijn de andere ook mooi geworden?
Ik ben vanmiddag gezellig langs mn oma gegaan, mn vriendin (nog) niet gezien, weet niet of ze nog komt, ze zit hier in de straat dus ze kan er eventueel zo zijn. Zal zo de frietpan eens aanzetten en een hapje eten. Morgen mag ik weer naar de psych.
Hier de jonge katten van de boerderij. Ik heb erg om ze gelachen dit weekend Ze zijn zo grappig met z'n tweeën.
@ CIV: Mijn vriend stelde me al gerust met het heldere idee dat we de weggegooide brief altijd nog op kunnen vragen bij mijn oude werkgever. Maar ik hoop dat de akte van ontslag voldoende is. Het lijkt mij zelf eigenlijk van wel. De stress is trouwens weer weg, door het uploaden van de foto's overheerst het heerlijke gevoel van het topweekendje
Was het gezellig bij je oma? Had je afgesproken met die vriendin? Misschien komt ze vanavond nog langs? Ben je trouwens blij dat je weer naar de psych mag? Of heb je niet zoveel te melden denk je? Succes in ieder geval morgen.
koi
Geplaatst: 23-08-09 18:41
Hey PW, mn vriendin kwam net langs, had net de frietpan aan en mn vriend belde ook nog in die tijd. Erg vervelend dat ik hem nu niet goed heb gesproken, zeker omdat ik me gisteren zo rot voelde, kan wel huilen. We hebben wel even gebeld maar je gaat niet uitgebreid zitten bellen als er visite is, helaas kan ik hem niet terug bellen en ik wist niet dat ze zo kort zou blijven. Nu weer de frietpan aangezet en straks met de hond lopen. Morgen naar de psych. denk dat het wel even goed is, is al een aantal maanden geleden dus we hebben wel wat dingen te bespreken. Fijn dat je je goed voelt, lees dit bericht van jezelf nog maar vaak terug een topweekend! Dat er nog vele mogen volgen, was je vriend ook wel gelukkig zeker. Zal eens naar je foto's kijken.
Het was echt zo lekker, samen in de tuin, gezellig kletsen. Was idd voor mijn vriend ook wel weer even goed. Dit is een moment om vast te houden. De vele foto's helpen me dat herinneren
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 18:58
Nog even een sfeerplaatje van ons ontspannen weekend
koi
Geplaatst: 23-08-09 19:02
Ziet er zeker ontspannen uit, je prins op het bruine paardje Phoe, baal er echt van dat ik mn vriend niet uitgebreid heb gesproken.
Klote CIV. Wat kan je daar dan een naar gevoel aan overhouden he? Vind het vervelend voor je. Kun je hem niet een mailtje sturen? Niet dat dat de oplossing is, maar kun je het misschien even van je af typen dat je het rot vond dat je hem zo kort gesproken hebt.