Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je het daarna onderhoud met gewoon 400 per keer. Paracetamol word ik misselijk van, en ben nu al misselik van de pijn, dus dat is nie zn goed idee. (en ben niet de lichtste;) ) SpiedSkeet schreef:Even een vraagje, hoe snel wordt de pil opgenomen in je lichaam?
Ik heb gisterochtend rond half 8 m'n pil geslikt en gisteravond rond half tien ben ik ziek geworden. (overgeven en diarree) Ben ik dan nog beschermd door die pil van gisterochtend?
Yessy schreef:chrispy schreef:Kan het kwaat als je de pil twee keer een week door slikt? dus deze strip slik ik hem een week langer en de volgende strip ook weer. en daarna gewoon weer normaal.
Geen probleem, minimaal 3 weken slikken en maximaal 7 dagen stoppen, daar hou je je gewoon aan
hartstikke bedankt!

chance schreef:Hier ook even een vraagje mbt pil en stopweek.
Ik slik al vanaf mijn 15e de pil en ben nu 27. Heb afgelopen maanden een aantal keer flink wat last van mijn buik gehad (buikgriep). Ik weet dat de pil dan niet 100% werkt.
Tijdens vrijen is het voor het zingen de kerk uit als jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel. (we gebruiken geen condoom omdat ik niet tegen rubber enzo kan)
Nu heb ik afgelopen week stopweek gehad, maar niet ongesteldt geworden. Terwijl ik normaal altijd bloedverlies heb. Ben wel weer netjes aan de pil begonnen na die stopweek.
Verder geen sprake van stress of andere zaken...
Moet ik me nu druk maken of niet? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Slik microgynon 30.
Een testje halen voor de zekerheid!