Ik zag trouwens gisteren bij de LIDL zo'n oefen "skippybal" met daaraan vast elastieken Heb alleen niet onthouden wat het kostte.
ilovelucky
Geplaatst: 17-05-09 21:56
Als we het toch over dromen hebben. Ik droom van maatje 36/S en wil dan rond de 60 kg wegen, nog een lange weg te gaan.
Ben net terug van vakantie en heb dus een week niet goeg gegeten maar vanaf vandaag er weer hard mee aan de slag. En zal vanaf nu ook weer regelmatig jullie bezoeken.
Ondanks dat ik het zooo druk heb dat ik geen moment achter de computer kan zitten.
Waaltje
Geplaatst: 17-05-09 22:04
Ook ik moet weer eens flink aan afvallen gaan denken . 2 jaar geleden woog ik bijna 100 kg en ben toen in een half jaar 30 kilo afgevallen. 70 kilo woog ik toen. Ik kan het gewicht nu goed stabiel houden op 72/73 kilo. Eigenlijk is mijn wens nu om er toch weer iets vanaf te krijgen. Ik heb nu maatje 42 en zou heel graag toch richting maat 38 willen (Miep1979 !!!!!!!). Per kleding maat ongeveer 3/4 kilo dus een kilotje of 8 zou de inzet moeten gaan worden.
ik droom ook van maatje 38!!!! ik hoop zo dat morgen of overmorgen mijn maatje 40 binnen komt met de post en dat ie los zit!!!!! maar ja dat zal nobele hoop zijn! Vanavond weer een pizza verorbert bij de italiaan hahaha
lillytjuh
Geplaatst: 17-05-09 22:31
MamaMiesje schreef:
Ik zag trouwens gisteren bij de LIDL zo'n oefen "skippybal" met daaraan vast elastieken Heb alleen niet onthouden wat het kostte.
ik heb skippyballen voor mijn paard hahaha misschien moet ik die maar eens gaan gebruiken!
Ik bedoel dus zo'n grote gymnastiekbal. Het lijkt op een skippybal, maar dan groter en zonder handvaten. En aan weerszijden zaten elastieken voor armoefeningen bevestigd
oh die hebben we ook op stal liggen van een stalgenootje! zal eens vragen of ik die mag lenen hahaha bij de fysio hebben ze die ook liggen maar die hoef ik dan weer niet te doen! ik mag alleen app. waar ik echt op afzie doen........ ggrrr maar goed alles voor een gezonde knie!
pff die pizza van vanavond...... hoef ik me geloof ik geen zorgen meer om te maken! mijn darmen zijn op hol!!!!!
Een gymbal? Nee dat vind de spellingchecker ook geen bestaand woord. Geen idee hoe zo'n ding heet!
Ik heb gister en vandaag weer allemaal troep gegeten, vooral vandaag. Als ik eenmaal ga vreten heb ik zoiets van ach, dan maar de hele zak want het is nu toch al verpest. Heel slecht.. Morgen gaan we er weer voor. Heb erg zin in het maandag weegmoment, not.
lillytjuh
Geplaatst: 17-05-09 23:05
haha gelukkig maar dat ze daar niet meer tegen kunnen stomme prut al dat vet hahaha Maar lekker was het wel gelukkig dus ik heb er wel van genoten!
Morgen weer wegen! ik heb vanmorgen stiekum gespiekt en als het morgen weer zo is ben ik weer even blij!!!
Pfff snap alleen niet waar mijn kleren blijven, normaal heb ik ze altijd binnen een week binnen en nu niet!! ggrrr... en ik hoop zo dat die broek te groot is!!
Nee die pizza zal blijven..... als ik echt honger heb dan word ik echt heel zwak vrees ik! Toch heb ik de indruk dat de pizza's bij de italiaan (mits zorgvuldig uitgezocht op de menukaart) minder vet zijn als de pizza's die je zelf afbakt in de oven of laat bezorgen. Maar goed...... gelukkig hebben we deze uitspattingen niet elke week.
Voor straf heb ik na het eten nog wel even 10 min op de stepper gestaan hahaha afzien zal ik na het zondigen!
O: 3 sneetjes brood met kalkoenvlees T: 1 grany koek M: 6 luchte beschuiten met smeerkaas en confituur (light) T: 2 potjes yoghurt A: 2 kommetjes soep met 2 sneetjes droog brood T: 2 weight watcher snoepjes
MamaMiesje
Geplaatst: 18-05-09 10:09
O: 2 plakken ontbijtkoek met boter + 1 beker optimel 3 pts T: aardbeien met Optimel kwark 1,5 pts L: 3 br. boterhammen met 20+ kaas + thee 4,5 pts T: ....... D: biefstuk, gebakken krieltjes en broccoli 7 pts
Totaal: 16 pts Over: 4 pts
kebie
Geplaatst: 18-05-09 10:17
-4 ons vandaag Een beetje een desillusie, want vrijdagochtend was het nog -1,2 kg, maarja dan moet je niet met wijn en chips het songfestival gaan becommentarieren
Vandaag dus maar weer strak in het ritme: O: optimel yoghurt en muesli Rest van de dag: 4 VB, 2 met 20+kaas en komkommer en 2 met WW cervelaat, waarvan 3 besmeerd met becel light en 2x een plakje ontbijtkoek, appel naar behoefte A: Kip in braadzak met roergebakken groente en aardappel