Zo, zeurmodus weer uit.
Wel lekker Marilla, dat je in ieder geval het nog gezellig hebt gehad gisteravond.

En zo te horen passen ze goed op je, miss_kippie. Toen ik geopereerd werd en ze dachten dat ik wat aan m'n hart had, moest ik van te voren antibiotica slikken. Jij niet?
En ik wil héél graag mijn P halen, dus ik ga gewoon voor de 60 punten. Probleem is alleen dat ik nog gigantisch veel moet doen in 3 weken, en voor de toetsweek is er ook geen mogelijkheid tot leren. Dan hebben we namelijk één of andere belachelijke themaweek. (waar je natuurlijk ook weer presentaties en verslagen voor moet maken, joepie!)
)
Mijn armen en benen voelen zwaar, spierpijn, last van mijn maag, misselijk, darmen van slag, en mijn concentratie is ver te zoeken.....Het is toch een paar maanden best goed gegaan, dus snap niet waar dit opeens vandaan komt.
Maarja, eerst maar eens zien dat ik dit jaar haal... Gelukkig nu weekend, moet heel veel opdrachten maken maar beter dat dan dat gereis naar school enzovoort.
mag ik even inbreken en spammen
Was zo blij dat ik op een mooi gewicht was. Weeg nu 47 kilo met m'n 1.65m. Vind ik niet echt veel!