Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:*Gniffel*
Een piercing vast vriezen aan je huid?
Heb met m'n navelpiercing soms wel dat ie aan mijn broek (of riem) blijft haken als ik een tijd heb gezeten en dan opsta.
pharagirlke schreef:jikes!*krijgt al pijn als ze er aan denkt* freak je dan niet? En misschien een domme vraag, maar hoe ziet je tepel er uit en "voelt" je tepel nu? (alsin: geen gevoel kwijt oid
)
Klijntjuh schreef:pharagirlke schreef:jikes!*krijgt al pijn als ze er aan denkt* freak je dan niet? En misschien een domme vraag, maar hoe ziet je tepel er uit en "voelt" je tepel nu? (alsin: geen gevoel kwijt oid
)
Hij is weer helemaal normaal gewordenals je niet wist dat ik een piercing had daar, zie je dat nieteens!
ook is hij even gevoelig als mijn andere tepel
@marlies85 : Ik zou wel willen, maar manlief is er eigenlijk zo van geschrokken dat hij het niet meer wil hebben
Ik zou voor de veiligheid een ringetje doen, en dan door de andere kant.
Yellomofoon schreef:ik had enkele weken geleden hier gepost dat ik een tepelpiercing zou laten zetten maar dit moet spijtig genoeg uitgesteld worden omdat ik het komende jaar nog vaak onder de scanner zal moeten en dan heb ik nog echt geen zin om steeds een nog niet genezen tepelpiercing uit te doen.
pharagirlke schreef:jep, dat kan... Doet volgens mijn piercer wel iets meer pijn.(en dat zegt die net na dat ik had liggen creperen voor de tweede navelpiercing
)