[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivian_ve

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:23

ik heb een aantal maanden geleden, een traguspiercing genomen. nu wil ik misschien ook een navelpiercing erbij, maar heb je daar in het begin last mee met je paardrijbroek? anders wordt het erg lastig Tong uitsteken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:26

nee hoor, met paardrijden deed ik er altijd een pleister op en dat ging prima. Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:26

broekrand effe omplooien of je broek open laten Clown Ik kan rijden met mijn inverse en die zit nog iets lager als de gewone dus Lachen mits wat aanpassingen in het begin moet dat lukken.

Pleister is idd ook handig Ja beschermt ook tegen vuil enz.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:30

iedereen zegt altijd dat ze problemen hebben met broeken enzo, maar mijn broeken komen echt niet tot aan mijn navel, of is er een ander iets?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:31

Nou mijn paardrijbroek komt echt...best wel tot onder mijn neus.

Mijn andere broeken niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:34

mijn paardrijbroeken komen idd ook tot vlak onder mijn navel.

Zoveel klachten over broeken lees ik overigens ook niet eigenlijk...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:52

Rijbroeken zijn vaak wat hoger getailleerd Ja ah, lang leve het cowboytje spelen *LOL* gewoon lekker rijden in een lage spijkerbroek Vork

Hihi, dank je Phara! Bloos Bloos

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:12

*Gniffel*
Een piercing vast vriezen aan je huid? Haha!

Heb met m'n navelpiercing soms wel dat ie aan mijn broek (of riem) blijft haken als ik een tijd heb gezeten en dan opsta.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:18

Quellian schreef:
*Gniffel*
Een piercing vast vriezen aan je huid? Haha!

Heb met m'n navelpiercing soms wel dat ie aan mijn broek (of riem) blijft haken als ik een tijd heb gezeten en dan opsta.

awtch! Nagelbijten / Gniffelen

Bij de eerste had ik dat als ik een topje aan trok, bleef ie aan dat bovenste balletje haken, en dat deed zóóóó'n pijn! Met deze nog nergens achter blijven haken Ongelooflijk hoeveel de plek van zo'n ding doet... (het scheelt maar een cm oid maar toch)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:33

weet je wat awtch doet?
een ingescheurde tepelpiercing!!

ik had dus een tepelpiercing (nadruk op had:P).
Ik had zo'n puff-spons voor onder de douche, waarmee douchegel heel erg schuimt, omdat het een soort net-patroontje heeft.

Anyway. ik ging me inzepen, en met een haal van links naar rechts bleef ik ongelovelijk hangen!
Het ging gelijk bloeden, en hij was tot precies de helft uitgescheurd!
ik kon zo de piercing er half uit wippen.

Ik heb hem schoongespoelt en afgeplakt. En een aantal weken (toen hij weer dichtgegroeid was) heb ik de piercing eruit gehaald.

jammer jammer. Boos!
het was trouwens een staafje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:39

Haha, ik weet wat voor spons je bedoeld, da's ook niet slim. Nagelbijten / Gniffelen
Succes ermee, klinkt heel pijnlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:40

is gelukkig afgelopen zomer gebeurd Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:41

Auwtch ik hoor wel pijnlijke verhalen Knipoog

Ik zelf wil al een tijdje een labret(das zo eentje in het midden bij je lip toch?) maar kan iemand mij ervaringen vertellen? Doet het zetten pijn, hoe hou je het schoon etc.. Zijn er dingen die je in het begin niet kan ga zo maar door Knipoog Alvast bedankt, en ik zal dit topic zeker een tijd blijven volgen Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:41

klinkt als erg veel auwie.....

* grijpt meteen naar tepel *
Ga je wel ooit weer een tepelpiercing laten zetten of ben je er helemaal klaar mee?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:48

jikes! Scheve mond*krijgt al pijn als ze er aan denkt* freak je dan niet? En misschien een domme vraag, maar hoe ziet je tepel er uit en "voelt" je tepel nu? (alsin: geen gevoel kwijt oid Bloos)

Amethyst: hier iemand die haar labret nu bijna drie weken heeft. (zaterdag)
Zetten: deed nauwelijks pijn, eigenlijk "geen" pijn. Tuurlijk, je voelt een prik, maar mijn navel deed 20x meer pijn. Verzorging vind ik vrij makkelijk, enkel het lange staafje is even onhandig maar dat is maar voor twee weken. Verzorging is listerine voor de binnenkant en iets anders voor de buitenkant (wat hangt af van piercer, kan zeezout zijn, kan unicura zijn enz)

In het begin? op letten met eten, dat je er niet met je tanden achter blijft hangen, er gebeurt dan niets onherstelbaar oid maar doet wel effe flink pijn! Niet tegen slaan in je slaap (of ben ik de enige die daar in slaagt? Clown) opletten met bloezen over je hoofd trekken, zeker met het lange staafje blijf je sneller hangen dan je verwacht Rolleyes

Opletten met dingen zoals je gezicht afdrogen en make up. Het is verbazingwekkend hoe vaak je steund en wrijft over die plek Huilen van het lachen Tanden poetsen vereist de eerste keer ook enig geklungel maar daarna heb je het door Clown
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 08-01-09 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:50

phara; dankje Lachen Ik wil het wel heel graag maar durf stiekem niet zo Schijnheilig Ben nogal een schijtbal wat 'pijntjes' betreft Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:51

Vanuit mijn ervaring: liever 10 labrets achter elkaar dan 1 navelpiercing.... Bloos (maar ik heb een heel gevoelige navel) Labret deed echt geen pijn bij mij... Geneest ook nog eens vrij snel ook. Na het zetten heb ik er geen pijn meer van gehad behalve dan de keer dat ik wakker werd omdat ik er tegen geslagen had in mijn slaap Rolleyes

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:53

pharagirlke schreef:
jikes! Scheve mond*krijgt al pijn als ze er aan denkt* freak je dan niet? En misschien een domme vraag, maar hoe ziet je tepel er uit en "voelt" je tepel nu? (alsin: geen gevoel kwijt oid Bloos)

Hij is weer helemaal normaal geworden Knipoog als je niet wist dat ik een piercing had daar, zie je dat nieteens!
ook is hij even gevoelig als mijn andere tepel Knipoog

@marlies85 : Ik zou wel willen, maar manlief is er eigenlijk zo van geschrokken dat hij het niet meer wil hebben Tong uitsteken
Ik zou voor de veiligheid een ringetje doen, en dan door de andere kant.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:55

Klijntjuh schreef:
pharagirlke schreef:

Hij is weer helemaal normaal geworden Knipoog als je niet wist dat ik een piercing had daar, zie je dat nieteens!
ook is hij even gevoelig als mijn andere tepel Knipoog

@marlies85 : Ik zou wel willen, maar manlief is er eigenlijk zo van geschrokken dat hij het niet meer wil hebben Tong uitsteken
Ik zou voor de veiligheid een ringetje doen, en dan door de andere kant.

gek eigenlijk he, hoe een lichaam zich zo kan herstellen? Maar goed dat het allemaal in orde gekomen is. Kan begrijpen dat manlief het niet zo'n strak plan vind overigens... Maar aan de andere kant is het wel jouw lichaam...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:59

ja precies, maar zo per see hoef ik hem niet meer hoor, en ik heb een lippiercing van hem gekregen als troost! (dat was de eerste piercing die ik wilde, maar die was zo zichtbaar Tong uitsteken nu ben ik BLIJ. ik heb hem nu sinds een maandje)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:04

ik had enkele weken geleden hier gepost dat ik een tepelpiercing zou laten zetten maar dit moet spijtig genoeg uitgesteld worden omdat ik het komende jaar nog vaak onder de scanner zal moeten en dan heb ik nog echt geen zin om steeds een nog niet genezen tepelpiercing uit te doen. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:05

Hoi allemaal, ik heb een piercingvraag, wellicht zijn hier mensen die het weten. Lachen

Ik heb jaren geleden een labret gehad en die destijds tijdens een ziekenhuisbezoek moeten verwijderen. Daarna heb ik hem niet meer in gedaan en daar heb ik eigenlijk nog steeds spijt van. Ik zou hem dan ook wel weer opnieuw willen laten zetten, maar kan dat op exact dezelfde plaats? Het is wel dichtgegroeid, op een klein 'rondje' na, dat zie je ook zitten als je goed kijkt. Littekenweefsel? Kan dat weer gepierced worden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:06

jep, dat kan... Doet volgens mijn piercer wel iets meer pijn. Lachen (en dat zegt die net na dat ik had liggen creperen voor de tweede navelpiercing Huilen van het lachen )

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:07

Yellomofoon schreef:
ik had enkele weken geleden hier gepost dat ik een tepelpiercing zou laten zetten maar dit moet spijtig genoeg uitgesteld worden omdat ik het komende jaar nog vaak onder de scanner zal moeten en dan heb ik nog echt geen zin om steeds een nog niet genezen tepelpiercing uit te doen. Boos!

Ja precies, bij mij heeft het bijna een jaar gedaan over het genezen!
Maar is het niet een optie een plastic piercing in te doen? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:13

pharagirlke schreef:
jep, dat kan... Doet volgens mijn piercer wel iets meer pijn. Lachen (en dat zegt die net na dat ik had liggen creperen voor de tweede navelpiercing Huilen van het lachen )

Okee, bedankt voor je antwoord. Lachen De pijn is het punt niet, van het zetten van de eerste heb ik niks gevoeld, daarnaast heb ik er graag wat voor over. Knipoog