simodi schreef:Hier gaat het vandaag weer redelijk gelukkig, ook al heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen ..
Ook bij werkt de imigran100 in het algemeen vrij snel en eigenlijk altijd. Last van bijwerkingen merk ik niet echt, misschien wat druk op de borst/harstreek, maar ik doe dan sowieso rustig aan. Heb dan wel een wazig hoofd, maar daar is mee te leven, beter dan de pijn in elk geval.
Wel heb ik de laatste tijd veel vaker last van 'vlekken' voor mijn ogen, heel vervelend want dan zie ik nauwelijks nog wat. Gelukkig raak ik er niet meer van in paniek omdat ik eraan probeer te denken dat het tijdelijk is en weer weg zal trekken. Meestal is het met een halfuur voorbij.
Voor iedereen die nu last van migraine en/of half hoofd heeft: sterkte!![]()
Die term 'half hoofd' vind ik wel briljant trouwens, want dat is het echt: geen enorme hoofdpijn maar ook niet je normale hoofd!![]()
Lammie, kan me voorstellen dat je je heel rot voelde toen je zo ziek werd op je werk.
ja ik baalde goed...en blijkbaar heeft mijn manager dat gemerkt, want die vroeg hoe het met me ging en zei daarbij ook dat ik me nergens voor hoefde te schamen en dat ik daar gewoon niks aan kon doen...en hij was blij dat ie op dat moment toch wat voor mij kon doen...hier heb ik hem natuurlijk ook enorm voor bedankt...