Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 19:25

Ja, dat vind ik ook een slechte zaak.
Want ik kan het nog wel 'even' volhouden. Maar ik moet zeggen dat ik het ook niet maaaaaanden al dan niet nog een jaar volhoud om zo rond te lopen.

Maar dat had ik inderdaad moeten doen. Toen ik belde, vragen hoelang de wachttijd zou zijn. Maar ik denk dat ik toen door alle 'opwinding' daar niet echt aan gedacht heb.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:36

Een tijdje terug kwam ik hier ook nog wel eens, maar ik kan me officieel afmelden. Ik ben begin augustus geopereerd en heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Na de operatie ook vrij weinig last gehad, kon vrij snel weer alles doen enzo. Paardrijden wel langer mee gewacht, wel tot 3 maand na de operatie, maar doordat ik ook weer op zoek moest naar een ander paard, zat daar ook minder druk achter van snel weer in het zadel.

Alleen blijkt dat ik heel erg heftig reageer op narcoses (opzich niet gek, ik werd altijd al helemaal dizzy van pijnstillers enzo) en ik heb nog steeds last van de nawerkingen hiervan. Dit is wel erg vervelend omdat het nog steeds me ook beïnvloed in het volgen van m'n opleiding enzo.

Maar als er mensen zijn met vragen over de operatie mag je mij altijd een berichtje sturen hoor. Ik weet dat ik ook bol stond van de vragen voor die tijd ;)

Wachttijd heb ik hier gelukkig heel erg geluk mee gehad. Ik ben in febrauri/maart ofzo voor het eerst naar de huisarts geweest en moest toen wel 2 maand wachten voor ik een afspraak had met de chirurg. Daarna zou ik binnen 6 weken bericht krijgen van de verzekering of het goedgekeurd werd, maar die had ik binnen 2 weken. Dus toen weer naar het ziekenhuis gebeld en met de wachttijd zou ik in september/oktober ongeveer geopereerd worden. Maar in de zomervakantie bleken ze het rustiger te hebben en kon ik al heel snel terrecht (ben zelfs nog 2 weken later geopereerd dan het oorspronkelijke plan omdat er nog een spoedgeval tussen kwam).

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:47

Ik kan ook echt niet wachten!!

Ik moet een BMI hebben van minder dan 30, en zit nu op 34, dus nog even knallen!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:18

Hier komt er ook ooit een Bvk!
Een lingeriewinkel binnenstappen en gewoonweg meerdere keuze hebben uit leuke lingerie lijkt me een overgeweldigend gevoel :=

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 22:14

Dat is het ook. Al twee keer gedaan in Engeland. Echt een super ervaring. Dat je dan ook nog moet kiezen want ja drie bh's is toch wel genoeg en dan ook nog 3 bikini's die je past. Super ervaring!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:56

Ik heb op de site van Hunkemoller een geweldig leuk lingeriesetje gezien! :)

Vanmiddag eens even hier in de stad kijken of het ook echt wat is..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:59

Ik heb overmorgen dus mijn intakegesprek bij de chirurg.
Ik ben erg benieuwd!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 09:11

Ragnaaa schreef:

Ik ook! Die bh met die 'kralenketting' in de nek vind ik superleuk! :D

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:28

Ik zag het ook in een folder! Echt leuke dingen hebben ze, maar gaan ze passen is natuurlijk de vraag :=.

Femke: wat spannend zeg!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:35

adecuada schreef:
Ragnaaa schreef:

Ik ook! Die bh met die 'kralenketting' in de nek vind ik superleuk! :D

Die heb ik net 5 minuten geleden gekocht! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:36

En, is ie stevig? Vond hem super mooi, maar helaas niet in mijn maat :( Vind het zo vervelend dat alles bij Hunkemöller bij 75 begint :Z

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:57

Ik vind 'm best stevig. :j

Die kralenkettingen vind ik zo leuk, dat maakt 'm speciaal en anders dan de meeste andere BH's.

Ik heb 75E, en ik had niet verwacht dat de Hunkemoller daar ook wat in zou hebben, maar er is toch best wat keus. :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 18:00

Ik zit net met 70E of 70F :P

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 18:59

Ik heb ook een E75, dus ben benieuwd hoe hij bij mij past := . Dat wordt dit weekend toch echt een keertje richting stad trekken geloof ik :D .

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:01

Ik vind de kwaliteit van de hunkemuller niet om over naar huis te schrijven. Bij mij is de rek er altijd heel snel uit :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 09:03

Ik vind Hunkemuller ook geen kwaliteit. Dat is voor mij in iedergeval niet geschikt.

Misschien over een tijdje? Vandaag heb ik dus het intakegesprek bij de chirurg. Ben erg benieuwd. Weet niet zo heel goed wat ik kan verwachten, heb natuurlijk wel wat ervaringen gelezen op internet, maar voor jezelf is het toch anders denk ik.

Maar ik zal zeker hier vanmiddag/vanavond laten weten hoe het gesprek verlopen is!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:20

Het gesprek is heel prettig verlopen!
De chirurg is echt een hunk!
Maar dat ter zijde ;) ! .. Mijn aanvraag word nu opgestuurd naar de zorgverzekeraar en binnen 2 tot 6 weken hoor ik of het word vergoed en of ik dus op de wachtlijst geplaatst kan worden!

Ik ben benieuwd :) !

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:54

Aah Femke_L, een hunk is niet mis toch:p
Ikzelf zou me er alleen ontzettend ongemakkelijk bij voelen :=
Hoop voor je dat je positief bericht terug krijgt :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:55

Aha, een mcDreamy voor Femke! :D
Fijn dat het gesprek goed ging :j

Ik vind hunkemöller ook niet zo :n Heb er alleen mijn eerste bh gekocht (B70 :+:) en daarna nooit meer :=

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:23

Esprit update: de bestelde bh's waren echt niets waard, maar ondertussen heb ik wel een andere van esprit gekocht in de winkel en deze zit ontzettend stevig en ziet er vrouwelijk uit. Ik ben benieuwd hoelang hij meegaat :=

Kijk, dat is mooi meegenomen Femke :D .

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:57

Welke heb je nu Elke? Heb zelf ook een paar fijne van Esprit :j Je moet net even het goede model etc treffen!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:14

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 15:25

leuk kleurtje...

die met die parels is mooi, maar als je een beetje nadenkt weet je dat het wellicht verloren geld is...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 15:33

Zo, ik kom me ook maar weer eens melden in dit topic.

Ik ben vandaag bij Lady Service in Leiden geweest en kan deze winkel aan alle dames aanbevelen. Ik ben met vier bh's weggegaan die eindelijk écht goed zitten. Dus geen bubbels, bobbels en beugels die een halve handbreedte van mijn borstbeen afstaan. Ik moest er wel twee cupmaten voor omhoog :o maar heb nu eindelijk mooie bh's die echt passen. De dames in de winkel weten echt waar ze het over hebben, ben nog nooit zo goed geholpen.

Nog een aanrader: de nieuwe sport bh's van Freya. Dit zijn Shockabsorber look-a-likes, maar dan nog beter! :oo Ze hebben een hele brede band overaan die veel steun geeft, niet snijdt en geen rolletjes geeft. Ideaal! Zit zelfs nog beter dan mijn oude Shockabsorbers. En dat terwijl Shockabsorber zelf op het lumineuze (not! :roll:) idee is gekomen de cups nu van strechy materiaal te maken.

Voor mij dus geen Shockabsorbers meer, maar Freya's! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 12:22

Super Breedveld! Wat voor maat heb je als ik vragen mag? :)

Elke: wat een leukerd!