Anthea schreef:Ik ken het DQ, dat had ik ook met m'n cheeks toen ze zo in m'n wang zaten.
ja echt, ben normaal heel geduldig, kijk maar naar me tepelpiercing maar als t bij me lip is, word er gewoon zenuwwappig van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik ken het DQ, dat had ik ook met m'n cheeks toen ze zo in m'n wang zaten.
Nymphadora schreef:Telkens in en eruit halen is ook niet bevoordelijk voor je piercing. (of dit nu opzettelijk is of niet)
Heb je een 'knopje' achter je piercing of een haakje?
DeniiSee schreef:Hahah woow, iedereen hier heeft al een verlanglijstje met welke piercings er nog bij moeten
Ik dénk dat ik het maar gewoon bij mn navelpiercing hou, niet omdat het pijn ken gaan doen of dat ik het geld er niet voor heb, maar ik mezelf niet zo een piercingkind vind
DeniiSee schreef:Hahah woow, iedereen hier heeft al een verlanglijstje met welke piercings er nog bij moeten
Ik dénk dat ik het maar gewoon bij mn navelpiercing hou, niet omdat het pijn ken gaan doen of dat ik het geld er niet voor heb, maar ik mezelf niet zo een piercingkind vind
xxxAmyxxx schreef:Nymphadora schreef:Telkens in en eruit halen is ook niet bevoordelijk voor je piercing. (of dit nu opzettelijk is of niet)
Heb je een 'knopje' achter je piercing of een haakje?
Ik haal hem er nooit opzettelijk uit aangezien ik dit niet zo'n prettig gevoel vind en hoopte dat als ik er niet aankom hou vast zou groeien. Haakje had ik geprobeerd maar kreeg hem er absoluut niet in, heb nu een knopje.
Nijn schreef:DeniiSee schreef:Hahah woow, iedereen hier heeft al een verlanglijstje met welke piercings er nog bij moeten
Dat zei ik ook ooit, ben benieuwd hoe je er over een half jaar o.d. over denkt
Myryana schreef:Red_Savage schreef:Weet iemand hier heel toevallig meer over het slikreflex? Ga je slikken als er iets op je huig zit?
(ivm Uvula piercing)
Dat ligt niet aan je huig, maar aan de huid naast je huig aan weerskanten. Je kan je huig gewoon aanraken zonder te slikken (kan je proberen met een wattenstaafje, zonder de huid aan weerskanten te raken.
Staat ook op die wiki van bme btw
Anthea schreef:Voor de mensen met een stretch, stretchen jullie gewoon met een spiral of expanders enzo?
Want spirals zijn inprincipe hetzelfde.![]()
Ik gebruik trouwens alcoholdoekjes om het schoon te maken.. Jullie?
Barmat schreef:Expander... spirals vind ik veel te duur eigenlijk...... dat zijn al sieraden op zich en aangezien ik naar een bepaalde grootte wil, vind ik het zonde om veel geld uit te geven aan zo'n dure spiral zeg maar.