Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:56

_Nancy_ schreef:
Hello, ik kom even binnenvallen, hoor!

Ik heb ongeveereen halfjaar geleden bakken met geld betaald voor een setje clip-in extensions, maar ik werd er zo moe van dat het niet netjes bij mijn eigen haar pastte dat ik mijn eigen haar heb geverfd. Ik had niet het idee dat ik ze ooit nog zou gaan dragen. :P

Inmiddels heb ik ze 2 keer op EA gezet, maar er is niet echt iemand die ze wil. Nu liggen ze maar in de kast en da's toch wel een beetje zonde. Vandaar dat ik hier even om raad kom vragen. :P

Op de site van het bedrijf waar ik ze heb gekocht staat dat de garantie vervalt als je ze verft, omdat er een speciaal laagje overheen gemaakt is wat dan aangetast kan worden oid? Die garantie kan me eigenlijk gestolen worden, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze een beetje mooi blijven, voor dat geld... :o Het is trouwens wel echt mensenhaar. Hoe zit dat dan met verven?

En verder vroeg ik me af, is het mogelijk om zo'n matje in 2en te knippen? := ik vind een mat met 3 clipjes namelijk ECHT te lang. :n

Oja en als laatste, ik heb stijle extensions genomen bij mijn krullen, omdat dat handiger zou zijn ivm dat krullen er na 1 keer wassen uit gaan. Achteraf had ik dat niet hoeven doen, want hoe vaak was je die dingen nou. Ik heb een carmenset erbij gekocht om ze te krullen, maar dat helpt helemaal niet goed. Iemand enig idee wat wel goed werkt?

Wat goed werkt, ze weg doen en vaste extensions kopen!
Ik heb twee weken geleden ook voor veel geld clip ins gekocht, heb er echt spijt van.

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:52

Hoi !
Ik heb Doublehair van Balmain en vooraan/opzij losse extensions :)
Ik vroeg me af of jullie (degene die doublehair hebben) ook problemen hebben doordat dat er net onder de 'matjes' super snel knopen in komen?
Ik vind dit echt super irritant, om de zoveel dagen moet ik met een minikammetje erdoor gaan en ik zit er soms wel een uur aan bezig :P

Liins

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:41

:wave:

Straks even bijlezen :))
Maar hier de foto's van me haar!

Afbeelding
Krullen

Afbeelding
Steil

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:42

_Nancy_ schreef:
Hello, ik kom even binnenvallen, hoor!

Ik heb ongeveereen halfjaar geleden bakken met geld betaald voor een setje clip-in extensions, maar ik werd er zo moe van dat het niet netjes bij mijn eigen haar pastte dat ik mijn eigen haar heb geverfd. Ik had niet het idee dat ik ze ooit nog zou gaan dragen. :P

Inmiddels heb ik ze 2 keer op EA gezet, maar er is niet echt iemand die ze wil. Nu liggen ze maar in de kast en da's toch wel een beetje zonde. Vandaar dat ik hier even om raad kom vragen. :P

Op de site van het bedrijf waar ik ze heb gekocht staat dat de garantie vervalt als je ze verft, omdat er een speciaal laagje overheen gemaakt is wat dan aangetast kan worden oid? Die garantie kan me eigenlijk gestolen worden, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze een beetje mooi blijven, voor dat geld... :o Het is trouwens wel echt mensenhaar. Hoe zit dat dan met verven?

En verder vroeg ik me af, is het mogelijk om zo'n matje in 2en te knippen? := ik vind een mat met 3 clipjes namelijk ECHT te lang. :n

Oja en als laatste, ik heb stijle extensions genomen bij mijn krullen, omdat dat handiger zou zijn ivm dat krullen er na 1 keer wassen uit gaan. Achteraf had ik dat niet hoeven doen, want hoe vaak was je die dingen nou. Ik heb een carmenset erbij gekocht om ze te krullen, maar dat helpt helemaal niet goed. Iemand enig idee wat wel goed werkt?

Heb je foto oid?
Ben wel benieuwd...

En waar heb je ze gekocht? Wat voor merk haar enz enz.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:51

@ foulplay.. ik heb ook double hair en nog nooit klitten gehad! Nu helpt het waarschijnlijk dat ik van mezelf supersteil haar heb.. slaap je wel met een staart in?

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:53

CtjeLief schreef:
@ foulplay.. ik heb ook double hair en nog nooit klitten gehad! Nu helpt het waarschijnlijk dat ik van mezelf supersteil haar heb.. slaap je wel met een staart in?

ik slaap altijd met een staart in + ik heb ook steil haar van mezelf.. hmm, het zal waarschijnlijk wel aan mij liggen dan :p

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:54

Liins, wat me opvalt is dat de onderkant nog heel dun is? Zijn dit vaste matten of clip-inns?

Oeh, nog een weekje en dan ga ik met dinnetjelief/kapster naar de groothandel om mijn doublehair uit te zoeken! Helemaal zin in :D

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:11

Bij een vrouwtje via MP, een soort tussenpersoon van www.clipinextensions.nl heb ik ze gekocht. :)

Ziet er mooi uit trouwens jouw haar! En wat is dat voor iets dan?

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:39

weet iemand een kapper die dat doet?? cosmo doet het volgens mij...
ik heb me haar afgeknipt en heb er best wel spijt van... omdat ik weet dat me vriend het totaal niet mooi vind... dus ik wil het als verassing laten verlengen weer...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:18

Yv: Dat klopt, de onderkant is vrij dun.. Staat ook ergens terug in het topic.. waar ik dat neer had gezet :) Dit valt echter niet op, als het gewoon langs me schouders hangt :D

Moet nog 2 stukken aan elke mat vast maken.. Dan is het precies goed!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 10:40

Liins schreef:
Yv: Dat klopt, de onderkant is vrij dun.. Staat ook ergens terug in het topic.. waar ik dat neer had gezet :) Dit valt echter niet op, als het gewoon langs me schouders hangt :D

Moet nog 2 stukken aan elke mat vast maken.. Dan is het precies goed!

Maar, hoelang zijn jou extensions? Want je hebt van jezelf dan wel heel kort haar of niet?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:53

beautyEmily: Ja klopt.. Iets boven me schouders :) Maar heb laatst me extensions stuk eraf gehaalt :j Iets korter.. Leek wat natuurlijker! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 14:10

Hoi!
Ik kom ook even binnen vallen.. Wil graag clip in extensions, maar heb geen idee welke kleur en welke lengte. Ook niet hoeveel matjes ik moet hebben :o
Het is puur voor verlenging, maar wil niet dat het erg opvalt dat het nep is.
Voor het idee 2 foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Heet iemand een tip? Ik wil sws via ebay oid kopen want ik vind ze bijv. bij clipinextensions.nl veel te duur.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:15

Undefined schreef:
Hoi!
Ik kom ook even binnen vallen.. Wil graag clip in extensions, maar heb geen idee welke kleur en welke lengte. Ook niet hoeveel matjes ik moet hebben :o
Het is puur voor verlenging, maar wil niet dat het erg opvalt dat het nep is.
Voor het idee 2 foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Heet iemand een tip? Ik wil sws via ebay oid kopen want ik vind ze bijv. bij clipinextensions.nl veel te duur.

Je mag mijn clip ins wel kopen, heb ze 2 keer gedragen ofzo. Kleur is iets lichter als dat van jou, maar je zou ze kunnen verven. Lengte is 50cm en het hele pakket is meer als genoeg voor een complete verlenging. Er zit 1 baan in van 20 cm, 1 baan van 17,5 cm, 2 banen van 15 cm, 2 banen van elk 7,5 cm en 2 banen van elk 2,9 cm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:53

Ik sprak gister een jongen; "weetje, mijn zus heeft nu van die extension dingen, lelijk dat dat is...ik hoop nie da jij die ooit koopt, dan zie je dr nie meer uit, zo heb je super mooi haar dus da zou zonde zijn"

En dat terwijl ik mn Balmain mat in had. :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:04

Haha!

Hmpf, had ik een paar mooie gezien op ebay moest ik via paypal betalen. Ik helemaal een account aangemaakt, maar snap er helemaal niks van :+
En nu moet ik eerst nog wachten tot paypal eindelijk 2 bedragen of mijn rekening heeft gestort..

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:49

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:51

Ik had hem al gezien! Maar via Ebay is het 35 euro, en dat scheelt toch nog aardig wat :o

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:52

Tegen mij? :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:52

Ja ;)

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:53

Haha nou dat vind ik knap want dees zijn toch echt 300 euro. Maareh ik zei het ook gewoon in het algemeen hoor, misschien heeft iemand interesse! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:55

Hm dat geloof ik ook wel! Maar dat zou dan wel met het merk te maken hebben..
Ga maar eens rondneuzen op ebay, was volgens mij van sarahnogwattes.
20' inch (51 cm) voor €31.99

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:56

Ja lekker doen! :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:58

Ben ik ook van plan.. Ben alleen aan het wachten tot die stomme paypal account het doet..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 23:30

Undefined schreef:
Ben ik ook van plan.. Ben alleen aan het wachten tot die stomme paypal account het doet..

Kan niet veel zijn voor zo weinig geld. :o