_Nancy_ schreef:Hello, ik kom even binnenvallen, hoor!
Ik heb ongeveereen halfjaar geleden bakken met geld betaald voor een setje clip-in extensions, maar ik werd er zo moe van dat het niet netjes bij mijn eigen haar pastte dat ik mijn eigen haar heb geverfd. Ik had niet het idee dat ik ze ooit nog zou gaan dragen.![]()
Inmiddels heb ik ze 2 keer op EA gezet, maar er is niet echt iemand die ze wil. Nu liggen ze maar in de kast en da's toch wel een beetje zonde. Vandaar dat ik hier even om raad kom vragen.
Op de site van het bedrijf waar ik ze heb gekocht staat dat de garantie vervalt als je ze verft, omdat er een speciaal laagje overheen gemaakt is wat dan aangetast kan worden oid? Die garantie kan me eigenlijk gestolen worden, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze een beetje mooi blijven, voor dat geld...Het is trouwens wel echt mensenhaar. Hoe zit dat dan met verven?
En verder vroeg ik me af, is het mogelijk om zo'n matje in 2en te knippen?ik vind een mat met 3 clipjes namelijk ECHT te lang.
![]()
Oja en als laatste, ik heb stijle extensions genomen bij mijn krullen, omdat dat handiger zou zijn ivm dat krullen er na 1 keer wassen uit gaan. Achteraf had ik dat niet hoeven doen, want hoe vaak was je die dingen nou. Ik heb een carmenset erbij gekocht om ze te krullen, maar dat helpt helemaal niet goed. Iemand enig idee wat wel goed werkt?
Wat goed werkt, ze weg doen en vaste extensions kopen!
Ik heb twee weken geleden ook voor veel geld clip ins gekocht, heb er echt spijt van.