Anjatjeuh schreef:Ohja, heb ik nog niet hier geshowed:
[img]foto*knip knip*[/img]
Mn tongweb

de 3 labrets die ik ook voorbij zag komen vind ik eerlijk gezegd niet staan, vind je gezicht er beetje te soft voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Ohja, heb ik nog niet hier geshowed:
[img]foto*knip knip*[/img]
Mn tongweb
Sorlede schreef:Ik vind het nou zo'n fijne piercing, zou niet anders meer willen. Heb hem 1 dag uit ehad , maar vond er niets aan. Voelde mij niet meer mezelf en compleet. Maar denk dat iedereen dat wel heeft met zijn piercings.
Diamante schreef:Vind ht er echt suuuper raar uitzien, die 3 piercings..
Blauwoogje...
Voor ht niet durven moetje je niet tegen laten houden,
ht zetten stelde eigk niks voor, (Zelfs ík durfde dat)
Je mag dan inderdaad 2 weken niet drinken...
stephanie09 schreef::p tja dan weet je het wel;) nee ik vind een anti helix ook wel heeeeeeel erg gaaf
ik weet dan wel gelijk wat het is
Saskiaatje schreef:"Mijn" piercer (Queen of Rings, Rotterdam) pierct geeneens zo'n surface piercing. Ik hoorde die medewerker zeggen: "Nee, zulke piercings zetten wij niet, omdat de kans op uitgroei te groot is."
ikkiekikker schreef:Saskiaatje schreef:"Mijn" piercer (Queen of Rings, Rotterdam) pierct geeneens zo'n surface piercing. Ik hoorde die medewerker zeggen: "Nee, zulke piercings zetten wij niet, omdat de kans op uitgroei te groot is."
Ik heb daar toch écht een surfacepiercing (in mn buik) laten zettenWie was het dan die dat zei?
Mazzel-meid schreef:mooi hoor, stephanie
weet iemand waar je leuke navelpiercings kunt bestellen (met een wat groter bolletje/sterretje/hangertje onder) maar wel van titanium, ik zie echt zoveel leuke van chirurgisch staal maar daar kan ik niet tegenbij tattoobob opzich wel een leuke gezien maar niet echt precies wat ik zoek
vlekkie_fan schreef:gaaf stephanie09
stephanie09 schreef:dank jehmm mijn zus kocht ze altijd op de markt hadden ze ook hele gave
maar weet niet of dat cs is
denk wel. de meeste worden met cs verkocht jammer genoeg:P
xDramaQueen schreef:de 3 labrets die ik ook voorbij zag komen vind ik eerlijk gezegd niet staan, vind je gezicht er beetje te soft voor
Saskiaatje schreef:ikkiekikker schreef:
Ik heb daar toch écht een surfacepiercing (in mn buik) laten zettenWie was het dan die dat zei?
Uhm, ja, geen idee, iemand die daar werkt.
Maar ze had het over zo'n surfacepiercing tussen je borsten.
Jakary schreef:Moet je bij Dare2wear een afspraak maken of kan je daar zo gaan?