Niet meedoen, shirtjes spontaan vergeten, of gewoon bot gezegd dat ik met lang shirt gymde omdat ik dat wou. En later ging het over op mijn benen en met een broekje was het geen probleem.. Littekens zag je wel op mijn armen maar ach.. Die zie je nu ook nog wel en dat is verleden tijd..
Ik doe het meeste niet mee. Niet omdat ik het niet zou kunnen, maar omdat ik echt helemaal dicht klap gewoon... Maar zie net op mn PTA rooster dat de shuttle runtest (die ik nu in 5 jaar middelbare school, maar één keer heb gelopen en toen een 1 had) telt voor je eindexamen. En je onvoldoende voor gym telt gewoon als een onvoldoende :'(
xAstrid
Geplaatst: 18-09-09 19:42
Hmm, wij mogen gewoon zelf weten wat we aandoen gelukkig. Maar als je gewoon net doet of er niks aan de hand is, en als ze vragen gewoon zeggen; huh, wist ik niet eens, vast eens gevallen in glas ofzo.. Dan geloven ze je wel, tenminste. Ik heb er toen nooit iets over tehoren gekregen.. Verder, ik gymde in die tijd bijna nooit mee. Ik gym nu gewoon met lange broek, en korte mouwen met vestje, en als ik geen vestje heb houd ik me sjaal om. En zeg dat het koud is. Misschien een tip? Succes.
Ik zeg altijd dat ik met mn paard langs een prikkelbosje ben geweest, dat geloven ze eigenlijk ook altijd. En anders zeg ik dat t niks is, maar dan krijg je meestal zo'n blik toegeworpen...
Maareh ik gaa, lekker dansen. Ben dood en dood op, het zijn hele heftige dansen, dus even kijken hoe ik het vol hou
Prikkeldraad geloofden ze bij mij niet... Prikkelbosjes wel, alleen vroeg op een gegeven moment eens iemand waar dan in hemelsnaam dat bosje was, vlakbij de paarden Dat ik er zo vaak kwam...
Ik heb vandaag een fijne dag gehad, nog niet gesneden en zal dat wss ook niet meer doen. Wat een beetje paardrijden al niet kan helpen
Kallandso
Geplaatst: 20-09-09 20:30
Woon je nog thuis Kimmey? Je moet niet alleen maar door blijven gaan hoor, jezelf ook eens een momentje rust gunnen
Fijn joh bromfiets! Lekker gereden?
Ik ben nu echt in een positieve bui, maarja, dat komt doordat ik vanmiddag wat gekrast heb. Niet echt diep, maartoch... Het is gewoon echt om gek van te worden, hoe wantrouwig mijn moeder is. Ik had vanmorgen een koekje gegeten met chocola, en daar had ik dus een vlekje van op mn broek. Mijn moeder meteen ofdat dat toch geen bloed was, blablabla...
Bij mij thuis was het vroeger ook altijd zo met al die vragen, en ik heb ook een keer heel uitgebreid zitten vertellen dat het echt niet helpt zo.. maar van hun kant snap ik het achteraf wel, ze bedoelden het hier alleen maar goed omdat ze zo bezorgd waren.. maarja.. daar schiet je zelf op zo'n moment niets mee op
bromfiets
Geplaatst: 20-09-09 21:04
Kimmey schreef:
Ja dat was 1 groot feest. Vond het ook niet zo tof om op zo'n manier te moeten vertrekken maar het werd er ook niet beter op ofzo.
zo..heb even bijgelezen. Wat hebben jullie allemaal een hoop meegemaakt. kimmy , ik zou het even laten rusten, lekker je weekje belgie doen en daarna proberen te praten. Het is inderdaad zo dat je zelf de eerste stap moet zetten.. was heel herkenbaar in je verhaal. En mensen hebben vaak geen begrip voor de zaak, omdat ze het gewoon niet kunnen snappen. Ik schreeuwde een keer : Ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt !! Omdat het voor ons heel begrijpbaar is. komt goed meiske .. * geeft knuffel *
Ik heb wel een aardig weekend gehad.. ik heb echt mooie herfst stukken gemaakt. eentje hangt aan mijn voordeur en eentje heb ik gemaakt voor mijn beste vriend. Hij was er blij mee.. en ik was een zaterdag ermee bezig. Heerlijk als ik afleiding heb. Ik had het idee trouwens helemaal zelf bedacht.. nep blaadjes enzo gekocht..zo'n piepschuim krans en mini speldjes om alles vast te prikken. echt leuk om te doen ! gisteren ben ik gaan salsa dansen .. was echt een leuke jongen ! We hadden echt een chemie zeg maar .. damn hij is leuk gisteren had ik nog een berichtje gestuurd dat ik thuis was.. zou ik nu moeten wachten totdat hij iets van zich laat horen ???
bromfiets
Geplaatst: 21-09-09 12:15
Ik zou even aandringen wiebke Gewoon mee uit vragen