[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tineke90

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:48

hahahaha dan moet je het laten groeien waardoor je haar zwaarder word en dus minder krullen krijgt. na het douchen niet in je haar gaan kneeden met schuim maar gewoon strak houden en alleen even een borstel doorheen halen

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:13

wie kan mij helpen ??
ik heb ijgenlijk echt heel moeilijk haar een pony kan al niet door 2 kruinen :(
ik heb me haar nu blond een aardig kort

weten jullie iets leuks ? aaan permanentjes begin ik niet meer aan .
hopelijk weten jullie iets voor me ?
Afbeelding

thanks

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:52

Moeilijk haar noemt ze dat. :P
Vind het hartstikke mooi! Wel een beetje dood onderaan, dus zou dat even laten knippen (maar wel zo min mogelijk). Verder zou je misschien kunnen proberen er wat meer volume in te krijgen door producten die daar wat mee doen of schuim ofzo. Pony hoeft heus niet hoor!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:12

HELP!
Ik ga zo naar de kapper en weet echt NIET wat ik ermee moet doen zucht....

Heb laatste tijd vaak schuine pony gehad met flink wat laagjes..

wat fotos
http://94.100.114.119/733050001-7331000 ... _28M7.jpeg
middelste

[imghttp://94.100.116.180/529000001-529050000/529014901-529015000/529014976_5_SmBH.jpeg[/img]

http://94.100.116.114/524100001-5241500 ... _6YIu.jpeg

Me pony is nu zover gegroeit dat hij bijna net zo lang is als de rest van mijn haar...

Alle tips alle dingen zijn welkom!!
Voorbeeldjes etc etc

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:47

jaa wat meer volume probeer ik zovaak !
dat heeft 30 minuten zin maar daarna is het weer blurp ! en hangt het rond me gezicht.
over de dode punten heb je gelijk ! alleeen me probleem is ik wil het graag weer lang dus k kan hety niet over me hart verkrijgen om het tch te knippen :(
weet iemand iets waarvan hij denkt dat zou leuk bij haar staan ?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:36

niem,and ?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:23

doeraklover schreef:
doeraklover schreef:
Hoi, ik heb even een vraagje. Ik heb zaterdagavond feest en ga naar de kapper om mijn haar leuk te laten doen. Ik heb lang stijl blond haar met een schuine lok. Iemand een leuk idee? Het lijkt me wel leuk om het op te laten steken, maar hoe precies weet ik niet!

niemand een leuk idee?

even met een foto:
Afbeelding
Het is een beetje verwaaid daar want we waren aan zee!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:08

Wauw wel veel mensen met dat kapsel trouwens Doeraklover - en allemaal hier weten ze niet wat ze ermee moeten!

In ieder geval, die schuine lok is een tikje lang maar daar kun je JUIST gebruik van maken bij het opsteken. Hoog doen, begin gewoon met een hoge staart, en de plukken van die staart een voor een een beetje om de "staartwortel" heen draperen en rond doen zeg maar en dan met speldjes (maar niet aan het uiteinde, dan gaat de speelsheid eruit omdat je je piekjes vastzet ipv halverwege) even vastzetten zodat het blijft zitten.

En die schuine lok kun je dan mooi laten hangen voor contrast.
Ik weet niet of je een plaatje nodig hebt om te zien wat ik bedoel, maar dan moet je even roepen, dan zoek ik er eentje op.

Ook weet ik niet zeker of het bij jou wel zo werkt, want ik heb zelf krullen, maar toen het bij mij op die manier opgestoken werd hebben ze het eerst stijl gemaakt dus moet lukken! ;)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:07

Nemurin schreef:
Wauw wel veel mensen met dat kapsel trouwens Doeraklover - en allemaal hier weten ze niet wat ze ermee moeten!

In ieder geval, die schuine lok is een tikje lang maar daar kun je JUIST gebruik van maken bij het opsteken. Hoog doen, begin gewoon met een hoge staart, en de plukken van die staart een voor een een beetje om de "staartwortel" heen draperen en rond doen zeg maar en dan met speldjes (maar niet aan het uiteinde, dan gaat de speelsheid eruit omdat je je piekjes vastzet ipv halverwege) even vastzetten zodat het blijft zitten.

En die schuine lok kun je dan mooi laten hangen voor contrast.
Ik weet niet of je een plaatje nodig hebt om te zien wat ik bedoel, maar dan moet je even roepen, dan zoek ik er eentje op.

Ook weet ik niet zeker of het bij jou wel zo werkt, want ik heb zelf krullen, maar toen het bij mij op die manier opgestoken werd hebben ze het eerst stijl gemaakt dus moet lukken! ;)

Ja ik snap wat je bedoeld. Mijn lok is hier inderdaad wat lang, na 2 vakanties en dan groeit mijn haar als een gek. Een paar weekjes daarvoor heb ik hem nog heel kort laten knippen (wat er overigens niet uitzag).
Zoiets zat ik ook al aan te denken, ik leg mijn ideetjes voor aan de kapper en laat het verder aan haar over. Mij leek het ook wel leuk om het half los half op te steken. Dus dat er nog wel wat lengte in blijft.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:36

xamberr schreef:
wie kan mij helpen ??
ik heb ijgenlijk echt heel moeilijk haar een pony kan al niet door 2 kruinen :(
ik heb me haar nu blond een aardig kort

weten jullie iets leuks ? aaan permanentjes begin ik niet meer aan .
hopelijk weten jullie iets voor me ?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z6JYTNAY.jpg

thanks

Jij moet helemaal niets doen, super mooi juist zo!
En je haar valt nog goed ook met 2 kruinen. Ik heb er 1tje waardoor ik geen pony kan doen en dat valt aan de voorkant ook lelijk.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:47

Jaaaa een topic gevonden :+

HELP

Ik heb nu blond haar, maar ben van mezelf vrij donker, heb ook hele donkere ogen. Ik ben al een paar keer donker geverfd, maar dat laat mijn gezicht toch niet echt spreken, bovendien wil mijn vriendin me ook niet meer donker verven omdat ik ook weer zo blond wil :+ Ben nogal wispelturig.

Dat blonde haar ben ik echt meer dan zat, omdat het me zoveeeeel moeite kost om het mooi te houden en ik om de 4 (!!) weken mijn uitgroei moet laten bijkleuren.

Nu zit ik er over na te denken om verschillende kleuren highlights te nemen, met nog wel blond er in, dus donker, blond, koper, as ed, helaas kan ik geen goed fotomateriaal vinden op het internet, is er iemand die dé site voor me heeft, of wellicht wel een goede foto met mijn wensen kan vinden. Bedankt!

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:35

Ik wil ook weer iets anders doen met mijn haar, weet iemand iets leuks ? :D

Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:05

Ik zit ook echt te twijfelen of ik mijn haar in deze kleur hou of een andere kleur ga verven. Andere tint blond ofzo.
Wat zeggen jullie?
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:06

BloemBloem schreef:
Jaaaa een topic gevonden :+

HELP

Ik heb nu blond haar, maar ben van mezelf vrij donker, heb ook hele donkere ogen. Ik ben al een paar keer donker geverfd, maar dat laat mijn gezicht toch niet echt spreken, bovendien wil mijn vriendin me ook niet meer donker verven omdat ik ook weer zo blond wil :+ Ben nogal wispelturig.

Dat blonde haar ben ik echt meer dan zat, omdat het me zoveeeeel moeite kost om het mooi te houden en ik om de 4 (!!) weken mijn uitgroei moet laten bijkleuren.

Nu zit ik er over na te denken om verschillende kleuren highlights te nemen, met nog wel blond er in, dus donker, blond, koper, as ed, helaas kan ik geen goed fotomateriaal vinden op het internet, is er iemand die dé site voor me heeft, of wellicht wel een goede foto met mijn wensen kan vinden. Bedankt!

Op internet zoeken vind ik ook altijd erg moeilijk. Misschien kan je gewoon in de boeken bij de kappers kijken?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:08

Nou ik ben al aan het piekeren geweest met
mijn vriendin, die tevens mijn kapster is :D

Ik ben nu echt lichtblond, en wil graag donker.

Wat we gaan doen is het volgende, drie kleuren gebruiken, donkerbruin, koperblond en donkerblond. En dan heel veel folies zetten, ben ik toch donkerder, maar het is niet zo drastisch voor mijn haar als ik weeeeeer eens terug wil naar helemaal blond :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:09

Leuk! Ik hoop dat het leuk staat, maar ik hou wel van verschillende kleuren in het haar!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:10

Marilla schreef:
Ik zit ook echt te twijfelen of ik mijn haar in deze kleur hou of een andere kleur ga verven. Andere tint blond ofzo.
Wat zeggen jullie?
Afbeelding

ik vind blond niet zo mooi staan :o denk dat donker je veel beter staat!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:10

Bovendien valt mijn uitgroei dan niet meer zo
heel erg op, daar word ik namelijk echt doodziek van :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:11

Ik ken het! Heb donkerblond haar en heb het nu lichtblond gegroeid en wordt echt moe van die uitgroei iedere keer!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:55

Doe maar weer donker dan. ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:55

Afbeelding

Wil het niet verfen, maar zal ik het nog ietsjes korter doen, of zal het dan teveel gaan krullen? Twijfel, nog klein stukje eraf, of zo laten.

Ja sorry van mn gezicht, keek niet echt ehm.. toonbaar (toneelles gehad, huilen op commando, nu rode ogen zegmaar :+ )

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:56

wauw, jij hebt mooi haar!

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:00

wow wat een dikke boS!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:14

Kan best nog iets korter. Ik heb het zelf VEEL korter dan jij en dat van mij pluist en krult tien keer zo erg. En het ziet er nog gewoon wel redelijk uit. Erg mooi haar, ik wou dat ik die versie krulhaar had in plaats van de mijne. ;) Heb wel dezelfde kleur geloof ik.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:14

Jaaa, ik wil ook het roer omgooien!
ik wil graag m'n haar (gedeeltelijk) verven. ik ben blij met de kleur die ik heb, maar ik wil zó graag eens lekker gek doen met m'n haar, en met kort knippen bereik ik niet mijn gek doen niveau xD vooral een kleur als kastanjebruin/oranje/roodachtig zou ik erg gaaf vinden, maar ik denk dat dat niet bij me zal staan?
hierbij hoe mijn haar zat (in laagjes en/of pony) en hoe het nu zit.

afgelopen keer naar de kapper;
http://i997.photobucket.com/albums/af10 ... ie/NK2.png
de keer ervoor (midden zomer)
http://i997.photobucket.com/albums/af10 ... oiiiii.png

en zo zit het nu, behoorlijk saai dus;
Afbeelding

het lijkt me heel gaaf om twee verschillende kleuren in m'n haar te hebben. ik wil graag wel een kapsel waar je niet een uur eerder voor op hoeft te staan om het in orde te maken voor je de deur uit kan. ik wil zowiezo weer voor een pony gaan, een kortere flotte pony. iemand nog meer suggesties/tips?