Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doeraklover schreef:doeraklover schreef:Hoi, ik heb even een vraagje. Ik heb zaterdagavond feest en ga naar de kapper om mijn haar leuk te laten doen. Ik heb lang stijl blond haar met een schuine lok. Iemand een leuk idee? Het lijkt me wel leuk om het op te laten steken, maar hoe precies weet ik niet!
niemand een leuk idee?
Nemurin schreef:Wauw wel veel mensen met dat kapsel trouwens Doeraklover - en allemaal hier weten ze niet wat ze ermee moeten!
In ieder geval, die schuine lok is een tikje lang maar daar kun je JUIST gebruik van maken bij het opsteken. Hoog doen, begin gewoon met een hoge staart, en de plukken van die staart een voor een een beetje om de "staartwortel" heen draperen en rond doen zeg maar en dan met speldjes (maar niet aan het uiteinde, dan gaat de speelsheid eruit omdat je je piekjes vastzet ipv halverwege) even vastzetten zodat het blijft zitten.
En die schuine lok kun je dan mooi laten hangen voor contrast.
Ik weet niet of je een plaatje nodig hebt om te zien wat ik bedoel, maar dan moet je even roepen, dan zoek ik er eentje op.
Ook weet ik niet zeker of het bij jou wel zo werkt, want ik heb zelf krullen, maar toen het bij mij op die manier opgestoken werd hebben ze het eerst stijl gemaakt dus moet lukken!
xamberr schreef:wie kan mij helpen ??
ik heb ijgenlijk echt heel moeilijk haar een pony kan al niet door 2 kruinen
ik heb me haar nu blond een aardig kort
weten jullie iets leuks ? aaan permanentjes begin ik niet meer aan .
hopelijk weten jullie iets voor me ?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z6JYTNAY.jpg
thanks
BloemBloem schreef:Jaaaa een topic gevonden
HELP
Ik heb nu blond haar, maar ben van mezelf vrij donker, heb ook hele donkere ogen. Ik ben al een paar keer donker geverfd, maar dat laat mijn gezicht toch niet echt spreken, bovendien wil mijn vriendin me ook niet meer donker verven omdat ik ook weer zo blond wilBen nogal wispelturig.
Dat blonde haar ben ik echt meer dan zat, omdat het me zoveeeeel moeite kost om het mooi te houden en ik om de 4 (!!) weken mijn uitgroei moet laten bijkleuren.
Nu zit ik er over na te denken om verschillende kleuren highlights te nemen, met nog wel blond er in, dus donker, blond, koper, as ed, helaas kan ik geen goed fotomateriaal vinden op het internet, is er iemand die dé site voor me heeft, of wellicht wel een goede foto met mijn wensen kan vinden. Bedankt!