Help! Bikinilijn :\

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: Help! Bikinilijn :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:05

Ik ben zelf zo blond als wat dus op m'n benen zie je ze toch niet, dat hou ik wel bij met gewoon scheren Ja

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:12

hoeveel kost een epi-lady ongeveer ??

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:39

Ik hars al jaren met de koude wasstrips van Kruidvat. Ik vind het helemaal geen pijn doen alleen echt down under doe ik wel met een scheermesje maar daar krijg ik gelukkig geen bultjes.
Bij mij blijft het trouwens ook maar ruim een week weg. De eerste haartjes die ik dan zie pluk ik er meestal met een pincet uit en na 2-3 weken hars ik het weer.

Ik zou ook graag mijn oksels harsen maar dat doet zo ongelofelijk veel pijn. Ik heb dat 1x gedaan maar mijn huid is daar zo dun dat ik hele stukken vel meetrok. Bestaan daar speciale strips voor?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:39

o0oJamieo0o schreef:
hoeveel kost een epi-lady ongeveer ??

breedt genomen van de 30 tot de 150 euro

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:12

ik was 100e kwijt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:13

oksels epileren met mijn epilady is ook niet echt een feest, scheer nu nog maar wil het binnenkort wel weer eens proberen.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:48

Maken alle epi-lady's zoveel herrie?

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:31

Geen idee, ik weet wel dat die van mijn moeder even hard als een laag overvliegend vliegtuig klinkt Clown Haha! .

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:31

Ik hou het nog steeds bij scheren.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:39

L_iek schreef:

Kun je ook vertellen waarom? Lachen

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 21:28

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:41

Annemijn schreef:
Geen idee, ik weet wel dat die van mijn moeder even hard als een laag overvliegend vliegtuig klinkt Clown Haha! .

Verdrietig Hmm dan denk ik nog even na. Ik weet dat ik dat bij mn ladyshave zo beroerd vond.
Scheermesjes zijn mooi stil. Hele huis hoeft niet te weten wat ik aan t doen ben haha. Bikinilijn-gebied nog maar even met de hand plukken dan.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:18

tja hij is niet heel stil maar ik vind het niet storend, ik ga er toch niet een dagje naar luisteren ofzo haha

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:27

En welke heb jij, DromenLies?
Tja, zo stil als een scheermesje is alleen een epileerpincet Clown maar ik zie mezelf dat geen jaren volhouden haha.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:15

Ik heb de Barun Silk e'pil nog iets gekocht.
Die van € 50,-. Dus niet met heel veel speciale poespas (toepasselijk Clown).
Die verkoper zegt deze wordt het meest verkocht. Ik heb nog gevraagd wat het beter zou zijn een duurdere maar qua pijn zou het niet uitmaken.

Heel stoer dus gelijk mn benen gedaan. Die waren flink geïrriteerd. De volgende dag (gisteren) weer gedaan. Heerlijk rood en duidelijk te zien dat de haartjes door je vel worden getrokken zegmaar, van die half open velletjes..
Vandaag nog wel wat rood. Verder is het nog keurig glad maar wel hier en daar een overgeslagen haar. Vanavond dus weer even.

Bikini-lijn ook direct de eerste dag gedaan. Daar voelde ik eigenlijk niks van en het was ook helemaal niet geïrriteerd maarja die pluk ik natuurlijk al heel lang met de hand.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:18

Oehw respect voor jou! Ik wil ook heel graag gaan epileren omdat dat scheren steeds zoveel tijd kost maar het lijkt me zooooo pijnlijk!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:56

Heel stiekem weten die mannen niks van die apparaten af Knipoog Moet er wel om lachen, ik werk zelf in een winkel waar onder andere epilators en scheerapparaten/ladyshaves worden verkocht. Mijn collega's weten er helemaal niks van af en kletsen maar wat raak Tong uitsteken
Ik vertel er daarom altijd maar bij dat je een epilator beter niet kunt gebruiken na het douchen, omdat de huid week is van het warme water en de haartjes ook. Dan breken de haartjes af in plaats van dat je ze eruit trekt.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:12

Mijn vriendin en ik gingen altijd voor de fun bij electra zaken langs om aan mannelijke verkopers vragen te stellen over epileerapparaten. Welke doen het minste pijn? Ook bij de bikinilijn? Hahaha was altijd lachen, die arme donders, werden meestal erg rood!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 00:03

ik heb geinformeerd over laser behandelingen Nagelbijten / Gniffelen
Rib uit je lijf en t schijnt enorm veel pijn te doen, en dan moet t nog goed pakken, t voelde alsof er elastiekjes tegen je aan geschoten werd Nagelbijten / Gniffelen

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 00:23

Ik gebruik tegenwoordig veet in shower voor mn bikinilijn en oksels, gewoon opbrengen voor het douchen, 6 min. laten zitten en dan tijdens het douchen met t sponsje verwijderen!
Zo makkelijk en effectief!
Tblijft niet dagen lang glad, maar een dag of 2 wel Ja

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:04

BarbaLala schreef:
Ik gebruik tegenwoordig veet in shower voor mn bikinilijn en oksels, gewoon opbrengen voor het douchen, 6 min. laten zitten en dan tijdens het douchen met t sponsje verwijderen!
Zo makkelijk en effectief!
Tblijft niet dagen lang glad, maar een dag of 2 wel Ja

hm...misschien moet ik dat ook eens gaan proberen dan...
is dat ook voor je benen? en wat voor spul is dat eigenlijk? want ik heb ooit ( tijd geleden) ergens gelezen dat als je ontharingscreme gebruikt..dat dan bijv in de zomer, als je je best hebt gedaan op een bruin velletje...die ontharingscreme dat dus weer lichter maakt ( geen idee hoe t werkt..maar ik had in ieder geval gelezen dat je ' bruin' er weg door ging.. natuurlijk niet ineens pats boem en daar zijn de melkflessen weer.. maar toch ..)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:05

Ik doe nu trouwens ook nog alles met een scheermesje..kost inderdaad wel veel tijd..maar ik durf niet te epileren oid. ( heb een akelig lage pijngrens hihi..ben een mietje dus:P)

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:43

als jullie zeggen 'me lichaam weer haar vriij' wat hebben jullie dan allemaal gedaan?
ik doe altijd oksels en benen epileren en 'doos' scheren. maar doen jullie ook je boven benen? of alleen de onder benen?
ik heb altijd alleen bultjes down under. en wat bij mij ook wel helpt is gewoon wachten tot het weer wat langer is. vind mijn vriendje niet erg! Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 13:35

Annemijn schreef:
L_iek schreef:

Kun je ook vertellen waarom? Lachen

Als ik er daarna van dat poeder van zwitsal opdoe heb ik geen last van bultjes etc.
Toen ik laatst geepileerd had , zat alles onder.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 13:58

hadas schreef:
als jullie zeggen 'me lichaam weer haar vriij' wat hebben jullie dan allemaal gedaan?
ik doe altijd oksels en benen epileren en 'doos' scheren. maar doen jullie ook je boven benen? of alleen de onder benen?
ik heb altijd alleen bultjes down under. en wat bij mij ook wel helpt is gewoon wachten tot het weer wat langer is. vind mijn vriendje niet erg! Haha!

altijd lief he zo'n vriendje Haha!