Anjatjeuh schreef:Sternum![]()
HUH hoe zit dat wel niet vast in je huid? En gaat dat niet ongelofelijk ontsteken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Sternum![]()
justahorse schreef:Ketaki schreef:ik heb even een heel slechte mededeling.![]()
![]()
sinds ik in India was ( daarvoor was het helemaal goed) is me navelpiercing gaan ontsteken.
zo erg zelfs, ( ik ben nou weer thuis) dat die er gisteren uitgezweerd is.
heb me ouders zeezout laten halen.
om het te ontsmetten.
komt waarschijnlijk door het water in india.
dat wordt alleen gefilterd, maar is dan dus nog niet schoon.
hij is er nou uit.![]()
als het weer mooi is geheeld, denk ik dat ik de navelpiercing ergens anders laat zetten, anders kan het er ook niet zomaar uitzweren.
of moet ik gewoon iets langer wachten daarmee.
dat is wel minder.
justahorse schreef:voor geen goud dat ik die laat zetten, lijkt me erg veel pijn doen
Elmira schreef:HUH hoe zit dat wel niet vast in je huid? En gaat dat niet ongelofelijk ontsteken?
Dieuwke1989 schreef:Ketaki, een navelpiercing eruit gegroeit, hoe moet ik dat zien? Echt door je huid er als het ware uitgeduwt? Ik heb er nog niet zo'n verstand van allemaal. Mn nu 3 dagen oude navelpiercing is een klein beetje rood en ben constant met de betadine in de weer.
Dieuwke1989 schreef:Ketaki, een navelpiercing eruit gegroeit, hoe moet ik dat zien? Echt door je huid er als het ware uitgeduwt? Ik heb er nog niet zo'n verstand van allemaal. Mn nu 3 dagen oude navelpiercing is een klein beetje rood en ben constant met de betadine in de weer.
sammy1 schreef:ik heb een tong piercing,en die ontsteekt ook telkens,
wat kan ik hier aan doen heb hem nu 4 maanden,
altijd onder aan de toch ontsteekt het,
Ketaki schreef:sammy1 schreef:ik heb een tong piercing,en die ontsteekt ook telkens,
wat kan ik hier aan doen heb hem nu 4 maanden,
altijd onder aan de toch ontsteekt het,
misschien even terug naar de piercer gaan.
die zal het wel weten.
CoriienRN schreef:welke hebben julie dan?? piercin's??
svenlOver15 schreef:De link doet het niet bij mij..