lotjj92 schreef:misschien krijg je een tussenbloeding? of is je lichaam van slag.
ik was 1 pil vergeten. eb de dag erna 2 genomen. daarna was ik echt zoo ziek ervan. kotsmisselijk.
Serieus? Heb er wel eens 5 op een dag genomen, nergens last van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotjj92 schreef:misschien krijg je een tussenbloeding? of is je lichaam van slag.
ik was 1 pil vergeten. eb de dag erna 2 genomen. daarna was ik echt zoo ziek ervan. kotsmisselijk.
Rock schreef:Lichtelijk helluuuuuuuuuuuuuuuup!!!
Ik heb sinds een paar weken een spiraaltje. Gyn zei dat het meteen veilig was, maar nu voel ik me al een paar dagen een beetje kribbig, slaap slechter...
Zocht er niet echt iets achter, maar ik verloor een beetje roze slijm vandaag, en ik lees dus net op de site van mirena dat het de eerste week helemaal niet veilig is!!
Iemand ervaring daarmee?
We hebben net onze derde gekregen. Begrijp me niet verkeerd, een vierde zou er ook heus bij passen, en we zouden er hartstikke blij mee zijn... Maar jezus!!
Nuage schreef:Hoezo ben je van je verloskundigenpraktijkgeloof afgestapt Rock?
Nuage schreef:Zal ik doenDoe mijn best om z.s.m. cliënt te worden! hahaha
Anthea schreef:Wel eens 5 dagen vergeten (... ja echt.) en toen had ik ze maar alle 5 tegelijk geslikt, niet dat dat nut had eigenlijk.
Sodeletuut schreef:Ik heb een vraagje:
'Is het slecht als je de pil altijd zou doorslikken? Dus geen stopweek zou nemen?'
Nuage schreef:Het antwoord is volmondig JA! Je libido kan behoorlijk dalen dankzij de pil. Meeste vrouwen merken dit pas echt als ze stoppen met de pil en opeens hun man bespringen