Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Tulandro heb je de diagnose B12 tekort voor of na je diagnose firbo gekregen? En is het zeker dat het chronisch is?
Ik heb het nl. ook maar tussen mijn diagnose firbomyalgie en de diagnose chronisch B12 tekort zit zo'n 2 jaar. Als je niet bij het onderzoek bij fibro op B12 bent getest zou het dus kunnen zijn dat je klachten daar vandaan komen en niet van firbo.
Kijk of de injecties ook helpen voor je gewrichtsklachten, zo ja kun je denk ik zelf wel een conclusie trekken.
luuntje schreef:@ikkemetwikke, wat is HMS precies?
En hoe ga je ermee om?
Lindah schreef:Hmm, dan hoop ik dat het wat beter is!
Ik ben vandaag voor het eerst echt wezen oefenen bij de fysio. Krachttraining en conditietraining. Ik heb nu al zo'n mega spierpijn! Dat gaat nog wat worden :S
Citaat:Heb je trouwens ook oefeningen voor thuis meegekregen?
jacimatho schreef:Luuntje:
Ik denk dat jij het moeilijk vind te verteren dat iemand je " de toegang " weigert, hetzij op een iets botte manier.
Gewoon deze mensen met rust laten en lekker je eigen ding doen ipv perse een dialoog aan te willen gaan om aan te tonen dat jij best aardig bent.
Je kunt nu eenmaal niet iedereen in de wereld aan jouw kant hebben, gewoon respecteren dat er blijkbaar ook mensen zijn die je even niet zo leuk vinden.
Zolang jij maar weet dat het met jou en je gezinnetje ok is, maakt het toch niet uit wat een ander daarvan vindt? Dat zegt meer over hen dan over jou, en wat ik uit de berichten proef is dat deze dame het water tot aan de lippen staat en geen andere dingen erbij kan gebruiken.
Op zich is dat een heel nare situatie.....lekker de ruimte geven als ik jou was.
( overigens mag je geen prive berichten publiek maken....zie boktregels..)
Citaat:Werd vanmorgen toch slecht wakker, en tsja dan valt om 08.00 moeten werken erg zwaar.....
En euhm ja, zit op werk, is nu even rustig tussendoor...