Clovertje schreef:Ik mocht na de eerste controle van de PC de BH snachts uit. Ik heb hem overdag ook wel eens een uurtje uit, even luchten.
Ik had soms ook wat gelige prut uit mijn wondjes. De eerste paar dagen niet, dat kwam pas later.
Ik heb gaasjes op de wond, dat is ook wat zachter dan de stof van de BH en het vangt de prut op. Mijn plekjes zijn alweer helemaal dicht, op 1 plekje onder mijn tepel na, die is weer wat aan het opspelen nadat de oplosbare hechting eruit is gewerkt door mijn lichaam.
Overdag als ik aan het werk ben draag ik mijn sportBH, savonds heb ik hem uit.
Ik draag nog wel steeds gaasjes, zeker nadat ik heb ingesmeerd, anders zit mijn shirtje onder de vetvlekken.
Snachts draag ik nu een hele simpele katoenen BH, zonder dikke, elastieke band onderaan.
Ik hoop dat alles goed gaat morgen op de controle, Robijntjah.
Lovely, krijg je niet van te voren een pilletje om je rustig te maken dan? Ik zag ook heel erg tegen het infuus op en door dat pilletje heb ik er zo goed als niets van gemerkt. Ik zal er zeker even om vragen als ik jou was, dat is een stuk relaxeder. Ik kwam jankend de afdeling op en ging lachend op weg naar de operatie!
Misschien wel maar dat liet ze aan de anesthesist over.. dus dat wordt een verrassing
Van de week lag mijn moeder in het ziekenhuis met infuus... kreeg al kriebels toen ik het zag.. ze mogen dat ding bij mij wel inwikkelen met verband zodat ik het buisje niet zie zitten