Ik vind het eigenlijk wel spannend dat zoiets blijkbaar ook kan ontstaan zonder "klap" zeg maar....?
Is dat nog wat extra onderzoek waard, hoe dat zo heeft kunnen gebeuren...?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ik zal het fysio of revalidatiearts oid eens bespreken met de arts. Denk dat dat idd wel een goede is.. Lijkt me iig het beste om contact met de arts op te nemen en niet gewoon een afspraak te maken bij de fysio hier in de buurt? Of kan dat ook gewoon?
Daphne__ schreef:Zo goed gaat het etenCracker, halve plak kaas, twee plakjes vleesvervanger. Vandaag twee keer zo'n culinair hoogstandje (
) op.
[ Afbeelding ]
...knip
leintje_ schreef:Ik ben een stille meelezer, heel fijn om te horen dat de oorzaak is gevonden en je je ook echt beter voelt.
Je kan gewoon een afspraak maken bij een fysio bij jou in de buurt, je moet het alleen wel zelf betalen, maar voor de eerste krachtopbouw is begeleiding van een fysio heel fijn. Je zou de arts om een verwijzing kunnen vragen, dan zou het eventueel vergoed kunnen worden, maar ik weet niet of dit vergoed kan worden, maar dat weet je verzekering wel. Voor een traject via een revalidatiearts heb je wel een verwijzing nodig
DuoPenotti schreef:Daphne__ schreef:Zo goed gaat het etenCracker, halve plak kaas, twee plakjes vleesvervanger. Vandaag twee keer zo'n culinair hoogstandje (
) op.
[ Afbeelding ]
...knip
Dit moet nu denk ik toch wel ontiegelijk lekker zijn of niet?
Dat je dat weer kunt eten.