Alleen na wat research omdat ik gister tussen de middag om een uur te overbruggen in een snackbarretje heb gezeten pal achter de poort van het huis en met zicht op de plus supermarkt. Dacht ik kan ik mooi kijken wat daar allemaal zo komt.
Maar het is dus een multiculturele wijk maar het leek wel meer islamitische wijk. Hoeft niks mee mis te zijn maar ik zag veel heel veel jeugd 16-18 tussen 12-13 uur. Van Noord Afrikaanse afkomst. Dus thuis nog even in de wijk erachter gedoken daar blijkt veel jeugd overlast te zijn en op de tweede plek van woning inbraken en op de eerste plek van auto inbraken in Gouda. Heb ik weer. Ik ga morgen hopelijk nog een keer terug. Want ik vind het huis echt heel leuk. En ga wat dieper de wijk erachter in om te kijken hoe dat voelt op zaterdag einde middag. En ook vakantie dus ik verwacht morgen de meeste reuring.
Er is een straatje met verschillende bedrijfjes snackbar, pizzaria, Chinees, plus etc en dat grenst aan de poort van het huis. De rode stip daar staat het huisje

Dit zijn de blauwe bakken van de pizzaria en die staan in de poort.

Dit is de deur van schuurtje naar poort van het huis de huidige bewoner heeft dat al gebarricadeerd

Ook 3 sloten op de voordeur dus ik heb ook wel even bewust gekeken naar woning inbraken daar.
De voorkant toen ik er gister was echt heel ander beeld dat vanaf de achterkant poort en straatje in de wijk Ouwe Gouwe erachter.

Het regende dus wel grauw.
In dat rijtje huizen dat zijn allemaal woningen uit 1907 die gerestaureerd zijn en het rijtje huizen zelf is gewoon prima kwa bewoners.
Ik heb nog steeds een heel erg goed gevoel bij huisje maar ik moet dat toch even wat verder bekijken. Ben toch een vrouw alleen en ja ik ben verlieft op het huisje kan niet anders zeggen. Maar moet ook mijn hersens gebruiken.