JitskeJeldau schreef:Ik heb dinsdag een gesprekje met een coach/psycholoog gericht op zwangere vrouwen. Ik heb moeite met geloven dat ik net zoveel van mn 2de kindje kan houden als dat ik van mn 1ste hou. En ik maak me daar best zorgem over. Ik ben zoveel minder bezig met mn zwangerschap dan bij de eerste dat ik bang ben een minder goede band te krijgen. Herkennen de mama's met al een kindje dat? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben omdat ik hier nooit iemand over heb gehoord...
Mijn hart is zo vol van liefde voor mn zoontje, hoe kan er ooit plek zijn voor onze dochter?
I feel you
en ik moet zeggen veel vrouwen om mij heen hebben met hetzelfde gelopen. Maar die vrouwen verzekeren mij er van dat er blijkbaar nog meer luikjes van liefde in je hart zitten. Wat voor mij echt niet te bevatten is omdat ik dit soort gevoelens niet naar mensen heb gehad tot nu toe. Al moet ik zeggen bekruipt me de laatste dagen ook wel eens het gevoel dat het andersom zou kunnen zijn. Maar dat komt met een reden waar niemand in ons gezinnetje iets aan kan doen.