Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:@Zebrastreep![]()
Met een MTB kan ik je helaas niet helpen .
Maar heb je zo vaak wat aan je nieuwe fiets dan ?
Zebrastreep schreef:Nee hoor de nieuwe fiets loopt echt perfect, maar omdat er nog garantie opzit laat ik dat liever doen door de winkel. Als ik het zelf sloop dan heb ik uiteraard ook niet recht op garantie. Enige wat aan de fiets nu 'mankeert' is dat het stuur nog moet worden ingekort. Tegenliggers vinden het behoorlijk spannend als ik voorbij gefietst komt. En voor mijn lichaamsbouw is het stuur ook wat te breed.
Sakura789 schreef:Leuk Zebrastreep, een mooie klusfiets! Het is wel handig om zelf een beetje te kunnen sleutelen.
Wij zijn weer thuis! 4.350 kilometer achter de rug. Dat was een mooi avontuur! Het was even wennen op de racefiets…
Gisteren de fietsen helemaal schoon gemaakt, dus die kunnen straks voor een beurt weer even weg. Misschien dat we komende week nog even licht bepakt met de tent op pad gaan, maar het weer ziet er nog niet fantastisch uit.
Sakura789 schreef:Uiteindelijk 11 weken, maar daar zitten flink nog wat stedentrips tussen en nog een week lang op bezoek bij vrienden (de eigenlijke reden van de tocht). En terug zijn we vijf dagen met de boot langs de Noorse kust geweest. Dat was ingewikkeld zeg, van een aantal dagen flink fietsen, je doel behalen, naar dagen ‘opgesloten’ zitten op een boot met boomers
Sakura789 schreef:Leuk Zebrastreep, een mooie klusfiets! Het is wel handig om zelf een beetje te kunnen sleutelen.
Wij zijn weer thuis! 4.350 kilometer achter de rug. Dat was een mooi avontuur! Het was even wennen op de racefiets…
Gisteren de fietsen helemaal schoon gemaakt, dus die kunnen straks voor een beurt weer even weg. Misschien dat we komende week nog even licht bepakt met de tent op pad gaan, maar het weer ziet er nog niet fantastisch uit.