Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus ik al ongerust. Sinds woensdag heeft ze weer helemaal de smaak te pakken en is ze mega sterk en vandaag besloot ze om van haar buik naar haar rug te rollen. Ik dacht toeval, maar ze heeft het meerdere keren gedaan en ook naar beide kanten
)
Fenn schreef:Gefeliciteerd horsiegek! En dat klinkt als een intensieve start. Gelukkig went het een beetje.
Werken is gelukkig ook leuk! Het geeft weer nieuwe energie naast het zorgen. En met de kerst alweer vrij. Dat voelt in september al weer dichtbij.
maar het rollen zal hopelijk wel komen
dat willen wij ook heel graag
wij zijn dinsdag gaan kennismaken met de opvang, moeten nog een keer heen om het contract te tekenen en dan gaat ze in december 4 dagen in de week naar opvang. Ik vind het nu al spannend 
dus nu twijfel ik wel aan mijn hele bakfiets droom voor zolang we hier wonen. Verder doet ze het prima, ze is inmiddels 6,8kg, maandag moeten we de 3 maand vaccinaties halen
maar baby meenemen is ook niet echt een optie, kan natuurlijk wel maar is denk ik ook voor niemand leuk. Mijn schoonmoeder is in elk geval dolblij dat ze op gaat passen
Rotavirus had ons meisje ook steeds wat last van (omdat ze vroeger geboren is, moest ze deze 2 keer krijgen) Maar telkens pas zo'n 4, 5 dagen later pas
Eindelijk 6kg
Gelukkig gaat ze maar voor 2 dagen per week en kan ze rustig aan wennen.
Gisteren heeft ze een vaccin gekregen voor het RSV. Krijgen de baby's in Nederland dit ook al?