Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:42

Wat een k*t nieuws BeFunny :( Sterkte Y;( :knuffel:

Goof

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:46

Verdomme Befunny. Heel veel sterkte.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:48

Oh jeetje BeFunny wat een slecht nieuws zeg. Veel sterkte.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:50

Wat een slecht nieuws Befunny.
Heel veel sterkte. poedersuiker ook.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:53

:knuffel: Oh nee wat een super slecht nieuws! Heel veel sterkte!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:09

O nee wat heftig voor jullie. Heel veel sterkte.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:14

BeFunny hele dikke knuffel voor jou. Zó niet waar ik op hoopte ;(
Ik wou dat ik iets voor je kon doen..
Afbeelding
Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:39

Echt heel bijzar. Donderdag middag naar de huisarts. Maandag ochtend diagnose borstkanker (moet er ook nog bij zeggen Iig borstkanker) donderdag krijg ik een MRI, vrijdag krijg ik een biopt en nog een punctie van onder de oksel. En ik krijg de hele chebang aan behandelingen van operatie tot imuun therapie alleen de volgorde dat moet bepaald worden door het type. Ze stuurde nu al beetje aan naar eerst Chemo. Als ik er iets over te zeggen heb wordt het eerst opereren. Maargoed bestralingen komen ook die sowieso na de operatie. Hoe vaak weet ik niet. Maar dat in één klap kankerpatiënt wordt dat is wel duidelijk.
Ik zit nu alleen maar te denken hoe dan. Vandeweek liep ik nog 11 km hard. Ik voel me totaal niet ziek eerder top fit.

Dank jullie wel trouwens voor jullie lieve reacties.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-22 14:53

Heel veel sterkte BeFunny, wat een afgrijselijk nieuws. Je moet het maar zo zien, dat je zo top fit bent gaat je zeker helpen met de behandelingen. :(:)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:15

Ja. Eeeen ik mag zo lang het gaat ook hardlopen. En sommige mensen worden minder ziek/moe van de behandelingen. Dus ik blijf doen waar ik zin in heb. Evt aangepast. Tenzij het echt niet gaat natuurlijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:34

Het is heel bizar hoe je van niets naar patiënt kan gaan idd. Vooral als je je niet ziek voelt en dan een vreselijke ziekte blijkt te hebben…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:41

BeFunny schreef:
Helaas het is Kanker zwaar gesprek gehad

Jeetje wat poedersuiker. Wat erg. :knuffel:

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:41

Wat een kl*tenieuws BeFunny. :(:)
Heel veel sterkte met het hele traject.

Nala en ik zijn een klein stukje wezen wandelen. Een nieuw paadje en het weer was weer bagger.
Afbeelding
Net een zwart-wit foto
Afbeelding

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:46

BeFunny schreef:
Echt heel bijzar. Donderdag middag naar de huisarts. Maandag ochtend diagnose borstkanker (moet er ook nog bij zeggen Iig borstkanker) donderdag krijg ik een MRI, vrijdag krijg ik een biopt en nog een punctie van onder de oksel. En ik krijg de hele chebang aan behandelingen van operatie tot imuun therapie alleen de volgorde dat moet bepaald worden door het type. Ze stuurde nu al beetje aan naar eerst Chemo. Als ik er iets over te zeggen heb wordt het eerst opereren. Maargoed bestralingen komen ook die sowieso na de operatie. Hoe vaak weet ik niet. Maar dat in één klap kankerpatiënt wordt dat is wel duidelijk.
Ik zit nu alleen maar te denken hoe dan. Vandeweek liep ik nog 11 km hard. Ik voel me totaal niet ziek eerder top fit.

Dit lijkt me heel heftig ja. Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf, ook mentaal. Je bent en blijft veel meer dan alleen 'kankerpatient'. Heel veel sterkte! :(:)

Noordje, ik vind je eerste foto wel echt heel mooi, ondanks (dankzij?) het baggerweer!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:48

Noordje,ik vind het ook mooie foto's.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:57

Heel mooi Noordje.

Ik vind het zo bizar dat je eigen lijf je echt kan naaien waar je bij staat.
Sterkte.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:01

Nou idd dat. Het maakt het zo bizar. Je goed voelen en toch patiënt zijn nu.

Ik heb ook de regen getrotseerd. Heel ander weer nu.

Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:29

BeFunny schreef:

Jeeeetje wat een oliebol nieuws BeFunny! :knuffel:
Het zal nog wel even duren voor het nieuws echt geland gaat zijn... heel erg veel sterkte! Heb je wel genoeg mensen waarmee je goed kunt praten? Mijn inbox staat anders altijd voor je over (mijn moeder kreeg vorig jaar december hetzelfde nieuws). Als ik iets voor je kan doen; laat het vooral weten!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:55

DideH schreef:
BeFunny schreef:

Het zal nog wel even duren voor het nieuws echt geland gaat zijn... heel erg veel sterkte! Heb je wel genoeg mensen waarmee je goed kunt praten? Mijn inbox staat anders altijd voor je over (mijn moeder kreeg vorig jaar december hetzelfde nieuws). Als ik iets voor je kan doen; laat het vooral weten!

Wat lief <3

Momenteel moet het idd nog landen. Ik ben heel erg van ik wil de dingen gewoon doen zoals ik ze altijd doe. Zolang dat lukt doe ik dat ook (dus druk maken over wat als het niet lukt wil ik niet) maar toch denk je eraan.

Morgen ochtend ga ik gewoon naar werk. De enige keer deze week. En volgende week ook een keer. De rest heb ik dan vakantie. Na de vakantie alles onzeker.

Ik heb een lieve vriend gelukkig. Dat is toch wel heel fijn om nu niet alleen te zijn. Verder niet echt mensen om er diepgaand op in te gaan. Maar eerst moet het ook bij mij landen. Dat gebeurd waarschijnlijk pas als ik volledig weet hoe het aangepakt gaat worden. Nu is alles onzeker. Die onzekerheid maakt ook onzeker. En dat is best frustrerend ook. Het liefst heb je dat ze het er meteen uitsnijden maarja.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:12

BeFunny schreef:
DideH schreef:

Wat lief <3

Momenteel moet het idd nog landen. Ik ben heel erg van ik wil de dingen gewoon doen zoals ik ze altijd doe. Zolang dat lukt doe ik dat ook (dus druk maken over wat als het niet lukt wil ik niet) maar toch denk je eraan.

Morgen ochtend ga ik gewoon naar werk. De enige keer deze week. En volgende week ook een keer. De rest heb ik dan vakantie. Na de vakantie alles onzeker.

Ik heb een lieve vriend gelukkig. Dat is toch wel heel fijn om nu niet alleen te zijn. Verder niet echt mensen om er diepgaand op in te gaan. Maar eerst moet het ook bij mij landen. Dat gebeurd waarschijnlijk pas als ik volledig weet hoe het aangepakt gaat worden. Nu is alles onzeker. Die onzekerheid maakt ook onzeker. En dat is best frustrerend ook. Het liefst heb je dat ze het er meteen uitsnijden maarja.

Neem je tijd om het een plekje te geven, de rollercoaster die je in gaat is niet niets! :(:)

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:31

Jeetje wat heftig. Bizar dat het zo van de ene op de ander dag zo kan zijn hé. Heel veel sterkte en inderdaad, als je je verhaal kwijt moet mag je me altijd een berichtje sturen :(:)

Prachtig Noordje. Het werd bij jullie ook weer wat warmer toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:42

Lizard en Noordje mooie winterse plaatjes van gisteren.
En Noordje vandaag ook weer mooi ondanks het weer.
Susan ook een mooi beeld <3
Hier is het echt herfst weer.

Wel net een mooie lucht gezien vanuit het raam
Afbeelding

BeFunny wat een achtbaan van gebeurtenissen en emoties.
Ik denk er ook steeds aan, je hebt zoveel hardgelopen de laatste tijd, zo fit geworden en dan verraadt die K je lichaam op zo’n sluipende manier. Het is gewoon oneerlijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:20

Ik moet er ook steeds aan denken!

Mooie lucht Bootsiebob!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:21

Heeft inderdaad tijd nodig BeFunny. Je hebt het net gehoord. Ben maar lief voor jezelf . Dit is niet niks en moet iedereen van bijkomen.

Mooie foto's, waarvan luchten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:52

Jeetje befunny, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren, zo'n situatie is ook niet voor te stellen. Veel sterkte