Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:DonDon schreef:De baby gaat slapen op de kamer van mijn zoontje nu en hij verhuisd naar de voorste kamer. Bij de eerste waren we idd ook al zo snel. Nu heb ik nog geen eens kleding of wat dan ook gekocht. Wil eerst weten of het een jongetje of meisje wordt hahah.
Inmiddels ben ik 22 weken ver.
Hadden met 10 weken al een box gekocht haha.
Kleding ga ik weinig kopen denk ik, heb nu al 8 rompers en 3 setjes kleding in maat 56 alleen al van familie![]()
Het verven en de plinten zijn klaar. Nu nog wachten op de meubels.
HappyBuddha schreef:Welkom Melanie! Één dag later dan mij uitgerekend, leuk!
Wij hebben gisteren de 13-weken echo gehad. De kleine donder wilde zich liever niet laten zien maar het is gelukt en alles was goedover 2 weken hebben wij de geslachtsbepaling, daar heb ik echt mega veel zin in!
Gnome schreef:Fijn dat alles goed was!!
Hier net het ledikantje opgehaald. Morgen even nieuw likje verf en dan is ie als nieuw.
Vraagje.. Wanneer gaan jullie de kinderwagen uitzoeken? Mijn man vind 2 maanden van te voren vroeg genoeg. Mijn verstand zegt ook van wel.. Mijn hart zegt.. Morgen kopen
Nicje87 schreef:Wij hebben nog niks. Ik wil op de 9 maanden beurs wat ideeën op doen en informeren en daarna kijken wat er op marktplaats aangeboden wordt. Alleen een box hebben we doordat we deze gekregen hadden.
Morgen de gender reveal. Dan weten we wat het wordt. Mijn vriend is overtuigd van een jongen en ik van een meisje haha
Nicje87 schreef:Wij hebben nog niks. Ik wil op de 9 maanden beurs wat ideeën op doen en informeren en daarna kijken wat er op marktplaats aangeboden wordt. Alleen een box hebben we doordat we deze gekregen hadden.
Morgen de gender reveal. Dan weten we wat het wordt. Mijn vriend is overtuigd van een jongen en ik van een meisje haha
mriek1990 schreef:Gelukkig Melanie!![]()
Is je zoontje ook bezig met je zwangerschap? Of heeft hij het nog niet zo door?
Gnome ik ga volgende week zaterdag naar Groningen en dan o.a. kinderwagen shoppen. Dus ongeveer 3 maanden van te voren.
Gnome schreef:mriek1990 schreef:Gelukkig Melanie!![]()
Is je zoontje ook bezig met je zwangerschap? Of heeft hij het nog niet zo door?
Gnome ik ga volgende week zaterdag naar Groningen en dan o.a. kinderwagen shoppen. Dus ongeveer 3 maanden van te voren.
Zou je kunnen laten weten hoeveel levertijd erop zit? Dan weet ik een beetje of we nog safe zitten met die 2 maanden.
mriek1990 schreef:Gnome ja ik zal het laten weten.Hoe ver ben je met verven?
Ballard_L schreef:Ahh de meesten hebben vakantie gehad, heerlijkhier is vakantie opvragen in de vakantie een no-go, dan is het juist het drukste moment. Vandaag dus ook lekker aan het werk
maar ik moet wel zeggen dat ik toe ben aan even een weekje weg, nog even een paar maanden wachten
Gnome schreef:mriek1990 schreef:Gnome ja ik zal het laten weten.Hoe ver ben je met verven?
Schiet mooi op. Begonnen met het ondankbare werk.. Kasten 2x in de grondverf gezet. Ga nu verder met de eerste muur. Hoop vandaag nog alle muren een keer gehad te hebben.. Dan morgen maar weer kijken of alles goed gepakt heeft. Krijgen morgen ook visite dus kan niet lekker de hele dag doorgaan.
Voor
[ [url=m/1PLGXX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/YZmOUY.jpg]Afbeelding[/url] ]