Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 01:14

Hier net een autostoeltje kunnen kopen voor de helft van het geld.. Half jaar oud. Wij gaan voor de Maxi cosi Pebble 360.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 02:18

Wij hebben nog niks. Ik wil op de 9 maanden beurs wat ideeën op doen en informeren en daarna kijken wat er op marktplaats aangeboden wordt. Alleen een box hebben we doordat we deze gekregen hadden.

Morgen de gender reveal. Dan weten we wat het wordt. Mijn vriend is overtuigd van een jongen en ik van een meisje haha

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 08:38

Azmay schreef:
DonDon schreef:
De baby gaat slapen op de kamer van mijn zoontje nu en hij verhuisd naar de voorste kamer. Bij de eerste waren we idd ook al zo snel. Nu heb ik nog geen eens kleding of wat dan ook gekocht. Wil eerst weten of het een jongetje of meisje wordt hahah.

Inmiddels ben ik 22 weken ver.
Hadden met 10 weken al een box gekocht haha.

Kleding ga ik weinig kopen denk ik, heb nu al 8 rompers en 3 setjes kleding in maat 56 alleen al van familie :+

Het verven en de plinten zijn klaar. Nu nog wachten op de meubels. :D

Jaaa dat had ik ook en op een gegeven moment kom je bij 62 en dan kan je wel helemaal los hahahaha.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 08:50

Welkom Melanie! Schrikken als je zo’n uitslag krijgt! Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden en is er een grote kans op een gezond kindje.

Jullie zijn al lekker bezig met kopen :) ben benieuwd straks naar de foto’s van jullie aankopen!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:10

HappyBuddha schreef:
Welkom Melanie! Één dag later dan mij uitgerekend, leuk!

Wij hebben gisteren de 13-weken echo gehad. De kleine donder wilde zich liever niet laten zien maar het is gelukt en alles was goed :) over 2 weken hebben wij de geslachtsbepaling, daar heb ik echt mega veel zin in!

Fijn dat alles goed was!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:12

Gnome schreef:
Fijn dat alles goed was!!

Hier net het ledikantje opgehaald. Morgen even nieuw likje verf en dan is ie als nieuw.

Vraagje.. Wanneer gaan jullie de kinderwagen uitzoeken? Mijn man vind 2 maanden van te voren vroeg genoeg. Mijn verstand zegt ook van wel.. Mijn hart zegt.. Morgen kopen :')

Wij hebben hem al haha, proberen steeds wat te doen, dan spreiden we de kosten ook wat

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:14

Gnome, ik ben pas 15 weken en wij zouden dit weekend al een kinderwagen gaan uitzoeken. Is nu iets tussen gekomen maar ik zou niet weten waarom ik er lang mee zou moeten wachten…

Dondon, dat had ik ook heel erg. pas nu ik weet dat wij een jongetje krijgen heb ik van de week de eerste kleertjes gekocht :j

Melanie, welkom! Wat een spannende uitslag van de nipt maar fijn dat je er nu wel gerust op bent :)

Freekie, 21 is inderdaad lekker jong, heerlijk toch :) ik zou willen dat ik nog wat jonger was maar met mijn 34 jaar ben ik best laat (eerste kindje). Ach soms is de situatie in het leven ook gewoon zo :)

Wat betreft vakantie hebben wij wel afgesproken dat 2 weken Spanje nu word ingeruild voor een weekje in eigen land. Dat lijkt mij iets praktischer :o
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 07-01-23 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:14

Nicje87 schreef:
Wij hebben nog niks. Ik wil op de 9 maanden beurs wat ideeën op doen en informeren en daarna kijken wat er op marktplaats aangeboden wordt. Alleen een box hebben we doordat we deze gekregen hadden.

Morgen de gender reveal. Dan weten we wat het wordt. Mijn vriend is overtuigd van een jongen en ik van een meisje haha

Extra spannend als jullie allebei wat anders denken!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:15

Nicje, Ohh spannend :):)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 10:17

Kleertjes heb ik ook nog niet gekocht, al wel vanalles gekregen haha

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 10:49

Nicje87 schreef:

Heel veel plezier vandaag!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 10:50

mriek1990 schreef:
Gelukkig Melanie! :)
Is je zoontje ook bezig met je zwangerschap? Of heeft hij het nog niet zo door?

Gnome ik ga volgende week zaterdag naar Groningen en dan o.a. kinderwagen shoppen. Dus ongeveer 3 maanden van te voren. :D

Zou je kunnen laten weten hoeveel levertijd erop zit? Dan weet ik een beetje of we nog safe zitten met die 2 maanden.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:22

Nicje spannend! Ben heel benieuwd wie er gelijk heeft van jullie twee. Veel plezier ook vandaag.

Gnome ja ik zal het laten weten. :) Hoe ver ben je met verven?

Melanie wat schattig van je zoontje. Snap wel dat het voor hem nog ongrijpbaar is.

Dondon nog even wachten met kleren shoppen dus. Wel helemaal leuk om dat straks te doen.

Hier zijn de laatste twee dagen van de vakantie ingegeaan. Dus eigenlijk gewoon weekend, haha. ;) Maandag weer naar de leerlingen toe. Al heb ik er 5 minder, die gaan vandaag op werkweek naar Oostenrijk. :D Dus mooi rustig opstarten na de vakantie haha.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:28

Gnome schreef:
mriek1990 schreef:
Gelukkig Melanie! :)
Is je zoontje ook bezig met je zwangerschap? Of heeft hij het nog niet zo door?

Gnome ik ga volgende week zaterdag naar Groningen en dan o.a. kinderwagen shoppen. Dus ongeveer 3 maanden van te voren. :D

Zou je kunnen laten weten hoeveel levertijd erop zit? Dan weet ik een beetje of we nog safe zitten met die 2 maanden.

Is ook wel afhankelijk welke je neemt denk ik, die van ons was op voorraad en had ik een week later binnen

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 11:28

Lekker rustig aan Mriek!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:52

Ahh de meesten hebben vakantie gehad, heerlijk :) hier is vakantie opvragen in de vakantie een no-go, dan is het juist het drukste moment. Vandaag dus ook lekker aan het werk :) maar ik moet wel zeggen dat ik toe ben aan even een weekje weg, nog even een paar maanden wachten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 13:37

Ik zat even te denken wat ik eigenlijk wel het beste cadeau was die ik heb gekregen:

Afbeelding

Geweldig ding waarmee je de neus snotvrij maakt.
Eerst zoutoplossing en dan uitzuigen.

@mriek dat is wel even fijn rustig weer opstarten.
@linda dat is toch ook prima? Veel mooie plekken in NL.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 14:13

mriek1990 schreef:

Schiet mooi op. Begonnen met het ondankbare werk.. Kasten 2x in de grondverf gezet. Ga nu verder met de eerste muur. Hoop vandaag nog alle muren een keer gehad te hebben.. Dan morgen maar weer kijken of alles goed gepakt heeft. Krijgen morgen ook visite dus kan niet lekker de hele dag doorgaan.

Voor
Afbeelding

Na
Afbeelding

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 14:54

Lekker bezig Gnome!

Hier zou ik t liefst ook al echt alles in huis halen. Maar moeten echt eerst verbouwen .

Mijn man vind zo’n 2 maanden voor de datum een wagen ook goed. Maar grote kans als de verbouwing klaar is. Hij eerder komt :') geen ruzie met zwangere vrouw :j

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:09

Ballard_L schreef:
Ahh de meesten hebben vakantie gehad, heerlijk :) hier is vakantie opvragen in de vakantie een no-go, dan is het juist het drukste moment. Vandaag dus ook lekker aan het werk :) maar ik moet wel zeggen dat ik toe ben aan even een weekje weg, nog even een paar maanden wachten

Hier ook nog gewoon aan het werk hoor :D maar wij gaan eind januari nog even naar Gran Canaria :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:10

Gnome schreef:
mriek1990 schreef:

Schiet mooi op. Begonnen met het ondankbare werk.. Kasten 2x in de grondverf gezet. Ga nu verder met de eerste muur. Hoop vandaag nog alle muren een keer gehad te hebben.. Dan morgen maar weer kijken of alles goed gepakt heeft. Krijgen morgen ook visite dus kan niet lekker de hele dag doorgaan.

Voor
[ [url=m/1PLGXX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na
[ [url=m/YZmOUY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goed bezig!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:12

Hier is het verf werk al klaar :P
Nu wachten tot de meubels binnen komen in februari en de gordijnen pas maart, duurt me veel te lang. Wil het nu ook hebben nu het is uitgekozen haha.

Vandaag wel geslaagd voor 4 zwangerschapsbroeken, toch wel heel prettig :D

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 17:05

QueenE: wat lekker om nog even naar Gran Canaria te gaan!

Heerlijk om het kamertje al een beetje klaar te hebben. Geeft mooi alvast een plekje om wat spulletjes op te ruimen en maakt het ook allemaal echter vind ik.

Hier een stapel zwangerschapsbroeken via vinted gekocht. Hoewel ik nog maar 13 weken ben, zitten mijn eigen broeken echt niet fijn meer. Ik had nog een paar zwangerschapsbroeken van H&M, maar die zakken af bij mij. Dus maar meteen een nieuwe stapel gekocht! Er zat ook een zwangerschapsjoggingbroek in het pakket, daar ga ik in wonen denk ik :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 17:44

Ik heb veel gemist, en geen tijd voor een hele bijleespost, dus ga mijn best doen.

Ik las iets over stilgeboortes, dat lijkt me zo heftig om mee te maken..

Verder ging het over rijden: ik rijd nog sporadisch, toevallig gisteren even in de bak gehobbeld met vooral stap en kleine stukjes draf. Verder kruip ik er wel eens zonder zadel op om even op het erf te stappen. Ik heb mijn huidige pony pas sinds juli en ondanks dat hij 7 is, is hij erg jong en groen voor zijn leeftijd. Wel heeel braaf, maar toch rijd ik een stuk minder nu. Morgen gaat een 12-jarig stalgenootje hem rijden, zij is zoooo rustig dat ze de enige is die ik erop wil hebben :') hij kan nogal een stresskip zijn.
Mijn vorige paard heb ik tot 30 weken doorgereden, heb nog een filmpje dat we aan het racen zijn op buitenrit toen ik 28 weken was :')

Wij moeten verbouwen voor de babykamer er kan komen, wij gaan verhuizen naar zolder zodat de babykamer op de eerste verdieping kan. De zolder is zo goed als klaar om verbouwd te worden, dus daar gaan we denk ik volgende week mee beginnen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 19:45

Afbeelding

Een meisje!! <3 Gelukkig is mijn vriend ook heel blij.