Is het bij jullie ook zo grijs, grauw en mistig? Om 10.30 ben ik klaar met werken en dan wil ik graag gaan wandelen. Maar dit ziet er niet uitnodigend uit.
Laatst bijgewerkt door Sure_lee op 16-12-21 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh wat leuk Pien dat je nieuwe fiets komt vandaag. Ben benieuwd. Klinkt als nog oke fietsweer. In ieder geval droog en kou kun je je wel op kleden.
gaucho
Geplaatst: 16-12-21 11:16
Heel leuk Pien!
Hier komt de zon nu prachtig door de mist heen, ik ben ook aan het balen dat ik niet kan wandelen, andere verplichtingen. Ochtend werk met veel meetings, vanmiddag Ace naar zijn nieuwe baasje brengen.
Mooie foto's. Het ziet er zonnig uit vandaag! Ik heb gisteren met de buurvrouw een rondje in de pauze gelopen en hoop straks ook een klein rondje te kunnen lopen in de pauze (vanuit kantoor nu).
Faringo leuke foto's van gisteren! Veel verlichting overal he? Zo gezellig!
Pien geniet van je fiets straks.
Gauco succes vandaag! Voelt het nog goed (ondanks dat het ook heel moeilijk zal zijn natuurlijk)?
Goof
Geplaatst: 16-12-21 11:50
Mooie foto's, hier schijnt ook volop de zon! Helaas zit ik binnen op werk.
Noordje, ja, de mini gaat ook nog wel mee hoor! Ik heb er inderdaad iets minder mee gelopen, dat klopt. Ik hrb dalijk 2 weken vakantie dus dan kan ik weer volle bak kilometers maken met die kleine!
Bootsiebob
Geplaatst: 16-12-21 12:55
Mooie kerstsfeer Faringo.
En Noordje natuurlijk ook met die sneeuw. Jij woont daar echt mooi
Mandyy een zonnige lunchwandeling gewenst.
En Pien heerlijk op de nieuwe fiets.
Gaucho veel sterkte, gelukkig komt Ace heel goed terecht en kun je hem gaan opzoeken. Het lijkt me vreemd, ik hoop dat het wegbrengen meevalt.
Ik moest de brug van het vliegtuig halen, dus maakte even snel een foto van de zonsopgang
Leuk dat je vandaag je fiets krijgt Pien, veel veilige rondjes gewenst.
Ook mooi Faringo. Jammer dat je op werk zit.
Bootsiebob
Geplaatst: 16-12-21 14:11
Ik moest vanmiddag naar de tandarts en liep erheen door het park. Dacht ik wat een verfrommelde zwaan zit daar. Kwam ik dichterbij, blijkt het een pelikaan te zijn 144 gebeld en doorverbonden met de dierenbescherming en daarna nog de dierenambulance gebeld, die komen zo. Beestje is ofwel uitgeput, ofwel tam, want je kunt er op een halve meter afstand bij komen. Wel heel mooi! Hoop dat hij terechtkomt waar hij hoort.
Wow wat bijzonder! Dat kom je niet iedere dag tegen!
Ik had net wat tijd om te wandelen maar was net krap voor mn volgende cliënt dus toch maar niet gedaan. Meldt de cliënt 8 minuten voor de afspraak af, heb toch maar even kwartiertje gelopen. Het is heerlijk weer.